دیوار شیشه ای مات | اجرای دیوار شیشه ای مات

اگر نگاهی به کاتالوگ های شرکت های طراحی داخلی بزرگ در سراسر دنیا انداخته باشید یا اگر حتی گشتی کوچک در اینترنت زده و آخرین ترندهای طراحی داخلی را دیده باشید، قطعا به دفعات با دیوارهای شیشه ای مواجه شده اید. این روزها استفاده از المان های شیشه ای در دکوراسیون داخلی بسیار محبوب شده. طراحی داخلی شیشه برای دیوار این امکان را برای شما فراهم می کنند تا با کمترین هزینه ممکن، فضایی چشم نواز و منحصر به فرد خلق کنید؛ فضایی که در عین تفکیک شدن به قسمت های کوچک تر، همچنان بزرگ و پرنور به نظر بیاید. شیشه ساتینا یکی از انواع شیشه های مات است که می توان از آن ها در دکوراسیون استفاده کرد. 
در این میان استفاده از شیشه های مات به عنوان دیوار شیشه ای بسیار رایج است. دلیل این موضوع هم واضح است. شیشه مات برای فضاهایی که نیاز به حفظ حریم خصوصی احساس می شود، مناسب ترین گزینه است. مهندسان و تکنسین های سازوکار با تولید انواع دیوار شیشه ای مات در مدل های مختلف و اجرای سریع و ایمن آن، در کنار شما هستند تا فضای محیط زندگی یا کاری خود را طبق به روز ترین تکنیک های دکوراسیون داخلی دنیا طراحی کنید.

دیوار شیشه ای مات

ساختارهای شیشه ای که به عنوان دیوار مورد استفاده قرار می گیرند، با هدف تفکیک کردن فضاهای بزرگ به چند فضای کوچک تر ساخته می شوند تا به این ترتیب ضمن ایجاد فضاهای بیشتر و استفاده حداکثری از محیط های بزرگ، با صرف هزینه ای مقرون به صرفه، در مصرف انرژی هم صرف جویی شود.
دیوار شیشه ای مات در مواقعی که نیاز به فضایی خصوصی دارید، به کار می آید. برای مثال از این دیوار ها برای درست کردن اتاق دوش در حمام ها، پارتیشن بندی اداره ها و مواردی از این دست استفاده می شود. برای مثال اگر به تصویر زیر نگاه کنید، می بینید که فضای دستشویی به کمک دیوارهای شیشه ای از سایر فضاها جدا شده است؛ به این ترتیب دیوارهای شیشه ای به کمک آمده اند تا ضمن ایجاد حریم خصوصی برای دستشویی، دکوراسیون این فضا را هم زیبا و خاص کند. دیوار شیشه ای دوجداره عایق صدای بسیار خوبی است و اگر می خواهید محیط مدنظر شما خصوصی باشد، بهتر است از این مدل دیوار شیشه ای استفاده کنید.

دیوار شیشه ای مات 

همان طور که گفتیم، دیوار شیشه ای مات یکی از بهترین گزینه ها برای جداسازی فضاهای اداری است. به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید که قرار دادن یک دیوار شیشه ای مات در چنین محیطی تا چه اندازه می تواند در زیباسازی محیط موثر باشد. پارتیشن اداری مات ضمن تأمین امنیت بصری محیط، محل کار شما را هم به مکانی منحصر به فرد تبدیل می کنند.
پارتیشن شیشه ای امکانی فوق العاده است که به شما کمک می کند تا با صرف هزینه ای به مراتب کمتر از دیوارکشی سنتی زیبایی و امنیت را به محیط تان هدیه دهید.

دیوار شیشه ای مات 

قیمت دیوار شیشه ای مات

قیمت دیوار شیشه ای به عوامل متعددی بستگی دارد؛ عواملی از جمله:

  • سایز شیشه
  • متریال به کار رفته در ساخت شیشه
  • ضخامت شیشه
  • مدل شیشه

به طور کلی هرچه ابعاد شیشه شما بزرگ تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد شد. نکته دیگر ضخامت شیشه است که طبیعتا هرچه بیشتر باشد، قیمت تمام شده برای شما بیشتر می شود. نکته دیگری که در تعیین قیمت دیوار شیشه ای مات اثر دارد طرح آن است. شیشه های مات در طرح های مختلفی تولید می شوند. برای مثل انواع شیشه سندبلاست می تواند مطابق سفارش شما با طراحی های منحصر به فرد تولید شود و قیمت را دستخوش تغییر کند.
برای اطلاع از قیمت دیوار شیشه ای مات با کارشناسان ما تماس بگیرید تا پس از سنجش نیازهای شما و تعیین متراژ، مدل و سایر ویژگی های دیوار شیشه ای مد نظر قیمت را به شما اعلام کنند.

 قیمت دیوار شیشه ای مات

اجرای دیوار شیشه ای مات توسط  ساز و کار

بعد از انتخاب مدل، تعیین اندازه ها و خرید دیوار شیشه ای نوبت به یکی از مهم ترین مراحل کار یعنی نصب دیوار شیشه ای می رسد. این کار نیازمند تخصص و مهارت ویژه ای است که هرکسی از عهده آن برنمی آید. دیوارهای شیشه ای باید با نهایت دقت و رعایت تمام نکات ایمنی نصب شوند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید. تصور کنید که تکنسینی ناشی دیوار شیشه ای را در محیطی نصب می کند و دیوار با تماسی کوچک یا ضربه ای خفیف از جا در می رود یا فرو می ریزد. بنابراین همان طور که مشخص است باید نصب و اجرای دیوار شیشه ای را به دست متخصص سپرد. سازوکار در این مرحله هم در کنار شماست. تکنسین های ما با نصب و اجرای بی عیب و نقص سازه ها و دیوارهای شیشه ای کار شما را آسان می کنند تا با آسودگی خاطر و بدون نگرانی از بابت نصب دیوار، سفارش خود را ثبت کنید. با ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید