نرده شیشه ای تراس

5 5 0 2 Product
تماس بگیرید

مشخصات محصول

ایران
دوجداره, لمینت
نقره ای

لزوم زیبایی و چشم نواز بودن یک نما در عین امنیت، بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. وجود نرده برای مکان هایی همچون تراس برای حفظ امنیت لازم است. از این رو یک از گزینه های مناسب که در عین زیبایی امکان دید حداکثری فضای بالکن را به ما می دهد،نرده شیشه ای تراس است. شما عزیزان می توانید برای سفارش خرید نرده شیشه ای تراس با مشاورین ساز و کار تماس بگیرید و عاوه بر بالاترین کیفیت محصول، مناسب ترین قیمت را نیز در خرید تجربه کنید.

ویژگی های نرده شیشه ای تراس

نرده شیشه ای تراس یکی از انواع نرده ها برای تراس می باشد که علاوه بر امنیت، زیبایی را هم به نما و ظاهر مکان می دهد. این نوع از نرده ها عموما از پروفیل های استیل یا آلومینیومی نقره ای رنگ به همراه پارتیشن شیشه ای دو جداره یا لمینت تشکیل شده است. یکی از مزایای نرده شیشه ای تراس، نظافت آسان آن می باشد. همچنین جنس شیشه با تغییرات آب و هوایی و یا باران و گرد و خاک، تغییر شکل نخواهد داد و امنیت افراد در تراس را نیز تضمین می کند.

ویژگی های نرده شیشه ای تراس

قیمت نرده شیشه ای تراس

قیمت نرده شیشه ای تراس بسته به عواملی همچون جنس پروفیل، ضخامت شیشه، ابعاد و ... وابسته است به عنوان مثال با بالا رفتن ضخامت و ابعاد شیشه قیمت نهایی محصول افزایش می یابد.  این محصول را می توانید از گروه ساز و کار بخواهید و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب نصب کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با مشاورین فروش ساز و کار با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید