پارتیشن بندی با شیشه سکوریت

یکی از مسائل مهم و ابتدایی که در راه اندازه شرکت ها باید در نظر داشت، پارتیشن بندی محیط است. با این کار محیطی امن و مجزا را برای هر یک از کارکنانتان ایجاد خواهید کرد. این موضوع در کیفیت عملکرد کارکنان تاثیر بسیار بالایی دارد. راه کارهای بسیار زیادی برای پارتیشن بندی چنین محیط هایی ابداع شده است که هر یک از این روش ها مزایا و معایبی دارد. یکی از بهترین و به روز ترین روش های پارتیشن بندی با شیشه سکوریت است، اما مزایا، انواع و تفاوت آن با شیشه معمولی چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال ها از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان این متن همراهی نمایید.

مزایای پارتیشن بندی با شیشه سکوریت

طراحی مدرن امروزی بیشتر به سمت پارتیشن های شیشه ای رفته است. این نوع پارتیشن ها زیبایی محیط را چند برابر می کند. دکوراسیوان محیط هایی با پارتشین های شیشه ای نیز بسیار متنوع و جذاب است که هر نوع سلیقه ای را راضی خواهد کرد، اما این موارد تنها مزایای منحصر به فرد پارتیشن های شیشه سکوریت نیست. مزایای بی شمار این پارتیشن موجب شده که بیشتر طراحان و سازنده ها به سمت استفاده از آن متمایل شوند. از جمله مزایا پارتیشن بندی با شیشه سکوریت به شرح زیر است:

مزایای پارتیشن بندی با شیشه سکوریت

نگهداری آسان پارتیشن شیشه سکوریت

یکی از مهمترین مزایای این پارتیشن نگهداری و تمیز کردن راحت آن است. در حالی که نگهداری پارتیشن های چوبی و آجری بسیاری سخت و مشکل خواهد بود. پارتیشن های شیشه ای برخلاف سایر پارتیشن ها کهنه و رنگ پریده نمی شوند. برای تمیز کردن پارتیشن های شیشه سکوریت تنها به دستمال و مواد شوینده نیاز دارید. لازم به ذکر است که این نوع پارتیشن ها مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و گرما دارند.

عایق بودن پارتیشن شیشه سکوریت در برابر حرارت، صوت و رطوبت

پارتیشن ها علاوه بر جداسازی فیزیکی باید موجب تفکیک صوت، رطوبت و حرارت باشند. در این حالت همهمه محیط کاهش پیدا می کند و کارمندان با تمرکز بیشتری می توانند به کارهایشان برسند. پارتیشن بندی شیشه سکوریت چنین محیطی را برای شما مهیا خواهد کرد.

دوام و ماندگاری بالا پارتیشن های شیشه سکوریت

پارتیشن های شیشه سکوریت دوام و ماندگاری بالایی دارند. احتمال شکستن و آسیب دیدن این پارتیشن ها بسیاری کم است. از این رو محیطی ایمن را برای شما به ارمغان خواهند آورد. این پارتیشن ها به راحتی آسیب نمی بینند و عمر طولانی دارند. با این حال اگر دچار شکستگی شوند به تکه هایی تیز تبدیل نخواهند شد. شیشه سکوریت برای تراس از مناسب ترین شیشه ها است و ایمنی بسیار بالایی دارد.

انواع پارتیشن بندی با شیشه سکوریت

صرفه اقتصادی پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای علاوه بر مزایای فوق بسیار مقرون به صرفه هستند. در واقع می توان ادعا کرد که این نوع پارتیشن ارزان تر از سایر روش ها است. چرا که نصب آن چندان سخت نیست دردسرهای سایر روش ها را ندارد. پارتیشن اداری سبک وزن است و به راحتی در هر مکانی قابل نصب خواهد بود.

انواع پارتیشن بندی با شیشه سکوریت

پارتیشن های شیشه سکوریت در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر یک از آن ها خواص، ویژگی و مزایا و معایب منحصر به فردی دارد. در ادامه به طور مجزا و کامل به معرفی هر یک از این پارتیشن ها خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

این نوع پارتیشن بندی با شیشه سکوریت حاوی مواد مختلف از قبیل ام دی اف، آلمینیوم و شیشه است. پارتشین های تک جداره در سایزهای مختلفی از قبیل کوتاه، نیمه و تا سقف قابل سفارش هستند. این نوع پارتشین ها سبک، قابل حمل و ارزان قیمت بوده که در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

پارتشین شیشه ای دو جداره

این نوع شیشه ها همان طور که از نامشان مشخص است که از دولایه شیشه تشکیل می شوند. فضای خالی بین دو شیشه را می توانید با پرده های کرکرده ای پر کنید. این نوع پارتشین ها عایق صدا و حرارت هستند که فضای مجزا و آرامی را برای کارمندان شما ایجاد و فراهم خواهند کرد.

پارتیشن بندی با شیشه سکوریت یا شیشه معمولی؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار

پارتشین بندی با شیشه سکوریت فریم لس شیشه های بدون فریم هستند. در مقابلپ پارتیشن های فریم داری وجود دارد که فریم آن ها می تواند یکی از مواد زیر باشد:

  • آلمینیوم

  • استیل

  • ام دی اف

پارتیشن ثابت و متحرک

پارتیشین های متحرک به زمین بست می شوند و به طور ثابت متصل نخواهند شد. به همین خاطر این پارتیشن ها به راحتی جا به جا می شوند. اگر احساس می کنید که پس از مدتی تمایل به تغییر دکورسیون دارید، این نوع پارتیشن را به شما پیشنهاد می دهیم. این پارتیشن وزن کمی دارند. در مقابل پارتیشن های ثابت نیاز به نصب داشته که روز زمین بست می شود. شیشه سکوریت رنگی را می توان در مکان های مختلفی به کار برد و کاربردهای فراوانی دارد، اطلاعات بیشتر را می توانید در مقالات سازوکار مطالعه کنید.

انواع پارتیشن بندی با شیشه سکوریت

پارتیشن بندی با شیشه سکوریت یا شیشه معمولی؟

پارتیشن بندی با شیشه معمولی نیز امکان پذیر است. شاید قیمت نصب چنین شیشه هایی نسبت به شیشه سکوریت کمتر باشد، ولی استحکام، دوام و امنیت آن بسیار کمتر است. در صورتی که شیشه های معمولی شکسته شوند، به ذرات ریز و تیزی تبدیل خواهند شد. همچنین این شیشه ها عایق صدا، حرارت و ... نیستند. از این رو پارتشین بندی با شیشه معمولی تنها از لحاظ فیزیکی محیط را جدا می کند و از انتقال صدا، حرارت و ... جلوگیری نخواهد کرد. در صورتی که قصد دارید محیط کار خود را پارتشین بندی کنید، توصیه می کنیم که از شیشه سکوریت استفاده نمایید.

کلام آخر

این روزها پارتیشن بندی با شیشه سکوریت بیش از سایر روش های مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای خارق العاده و منحصر به فرد این شیشه موجب استقبا بی نظیر سازنده ها و طراحان دکوراسیون داخلی شده است. با این حال برخی از افراد در انتخاب این پارتیشن مردد هستند. به همین خاطر در متن فوق به طورکامل به معرفی پارتیشن بندی با شیشه سکوریت، مزایا و انواع آن پرداختی. امیدواریم که مطالب فوق مورد استفاده قرار گرفته باشد. شما می توانید خرید خود را از طریق همین سایت از آریا ساز و کار انجام دهید. قیمت گلخانه شیشه ای نیز در سایت آریا سازوکار اقتصادی و به صرفه است، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید