دفتر شیشه ای

انتخاب محصولات کاربردی لوکس در دکوراسیون داخلی باعث شده است که دفاتر اداری و تجاری دارای شکل و جلوه ای زیبا و شکیل باشند. از پارتیشن های شیشه ای اداری برای تفکیک و جداسازی فضا استفاده می شود. تنوعی که در طراحی انواع پارتیشن وجود دارد باعث می شود که بتوان دفتر مورد نظر را با توجه به سلیقه و نوع نیاز پارتیشن بندی کرد. نوع پارتیشن های شیشه ای که برای دفاتر اداری به کار می روند از نوع سکوریت تک جداره یا دو جداره  و با استحکام بالا هستند تا علاوه بر زیبایی از امنیت بالایی نیز برخوردار باشند. ضخامت شیشه های پارتیشن متفاوت است و با توجه به نیاز و سلیقه مشتری تعیین می شود. طراحی دفاتر شیشه ای می تواند به صورت تمام قد چسبیده به سقف و یا نیم قد باشد. پارتیشن های دفاتر علاوه بر اینکه به مدیران این امکان را می دهد تا کارمندان خود را زیر نظر داشته باشند یک فضای شیک، مدرن و دلنشین نیز ایجاد می کند. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

فضا سازی دفتر اداری با پارتیشن شیشه ای

فضا سازی دفاتر اداری دارای اصول و قواعدی است که به طراحی، برنامه ریزی و اجرای تخصصی نیاز دارد. تیم تخصصی ساز و کار برای موارد زیر با توجه به فضا و نیاز مشتریان انواع متفاوتی از پارتیشن های شیشه ای را طراحی و تولید می کنند:

  • طراحی فضای پذیرش
  • اتاق جلسه
  • اتاق کنفرانس
  • جداسازی و تقسیم بندی فضا
  • اجرای راهکار هایی برای تمرکز بیشتر کارمندان
  • و ...

مجموعه حرفه ای ساز و کار پس از بازدید از محل پروژه با استفاده از طراحان و متخصصانی که در این مجموعه فعالیت می کنند بهترین طراحی از فضاسازی اداری را به مشتریان خود ارائه می دهد. بعد از شبیه سازی های متنوع در نهایت بهترین طرح برای اجرا به مرحله بعد یعنی اندازه گیری و ساخت پارتیشن می رود. در ساخت پارتیشن های شیشه ای اداری از بهترین انواع شیشه های سکوریت به همراه یراق آلات و پروفیل های مرغوب برای دوام، امنیت و زیبایی بیشتر استفاده می شود. شیشه هوشمند یکی از به روزترین شیشه ها است که با فناوری های نوین ساخته شده است.

فضا سازی دفتر شیشه ای با پارتیشن چه محاسنی دارد؟

فضا سازی دفتر شیشه ای با پارتیشن چه محاسنی دارد؟

استفاده از پارتیشن های شیشه ای برای دفاتر اداری بزرگ و یا کوچک دارای مزایایی است که باعث شده است امروزه استفاده از این محصول بسیار متداول باشد.

  • اولین و مهم ترین مزیت پارتیشن های شیشه ای در فضاسازی دفاتر، ظاهر زیبا و لوکسی است که به محیط می دهند. شیک و مدرن شدن فضای اداری از ویژگی های پارتیشن های شیشه ای محسوب می شود.
  • با استفاده از پارتیشن اداری  به دلیل استفاده بیشتر از نور فضا، هزینه های مربوط به انرژی تا حد زیادی کاهش می یابد.
  • با توجه به آمار، در دفاتری که از پارتیشن های شیشه ای استفاده می شود روحیه کارمندان بهتر است و با انگیزه و انرژی بیشتری وظایف خود را انجام می دهند.
  • استفاده از پارتیشن های شیشه ای به جای دیوار های آجری و سنگی بسیار مقرون به صرفه تر است.

آیا فضا سازی دفتر اداری تنها با پارتیشن شیشه ای ممکن است؟

آیا فضا سازی دفتر اداری تنها با پارتیشن شیشه ای ممکن است؟

نوع پارتیشن ها معمولا با توجه به دفاتر اداری باید مشخص شوند. به طور مثال اگر لازم است که در دفتر مذکور اتاق های میتینگ و یا اتاق ریاست مجزا و دارای محدودیت دید باشند بهتر است که از انواع دیگر پارتیشن مانند پارتیشن چوبی استفاده شود.

اما اگر در فضای مورد نظر محدودیتی وجود ندارد استفاده از پارتیشن های شیشه ای بهترین گزینه محسوب می شوند. برای ایجاد فضای مطلوب و مهندسی شده باید از شرکت های ارائه دهنده امکانات و خدمات مربوط به پارتیشن بهره گرفت. مجموعه ساز و کار از معتبر ترین شرکت های طراحی، تولید و اجرای پارتیشن های شیشه های اداری محسوب می شود. تیم متخصص این مجموعه متناسب با فضای مورد نظر بهترین و مناسب ترین نوع فضاسازی اداری را اجرا می کنند.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید