کارخانه شیشه فلوت | لیست کارخانه های تولیدکننده شیشه فلوت

آیا می ‌دانید دنیا در سال دو هزار و بیست و یک میلادی، دویست و پنجاه میلیون دلار محصولات شیشه فلوت ایران وارد کرده است؟ از مشتریان کارخانه های شیشه فلوت در ایران می ‌توان کشورهای اروپایی مانند پرتغال و اوکراین و کشورهای آفریقایی مانند اوگاندا و کنیا را یافت. علاوه بر این سایر کشورهای آسیایی مانند هند و بنگلادش از مشتریان تولیدکنندگان شیشه در ایران هستند

بهترین تولید کنندگان شیشه فلوت در ایران چه کسانی هستند؟

محصولات شیشه فلوت ایران با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مدرن ساخته می ‌شود که بالاترین کیفیت را تضمین می ‌کند. علاوه بر این، دسترسی به منابع عظیم و ارزان انرژی باعث شده است تا کسب و کارهای مصرف کننده انرژی در ایران بیش از سایر نقاط جهان ارزشمند تر باشد. علاوه بر این، منابع انسانی ارزان‌ تر، کلید تولید ورق‌ های شیشه فلوت مقرون‌ به ‌صرفه‌ تر است.
شیشه فلوت یک شیشه ورقه ای است که از شیشه مذاب فلوت روی بستری از قلع مذاب ساخته می ‌شود. این روش به شیشه ضخامت یکنواخت و سطحی بسیار صاف می ‌دهد. شیشه فلوت بیش تر به شیشه پنجره معروف است. از آن جایی که ارزان و گاهی رایگان است، اغلب در فرآیند هم جوشی شیشه استفاده می ‌شود. شیشه مذاب روی سطح فلز پخش می ‌شود و یک صفحه شیشه ای با کیفیت بالا و یک دست تولید می ‌کند که بعداً با حرارت صیقل داده می ‌شود. شیشه هیچ موج یا اعوجاج ندارد و در حال حاضر روش استاندارد برای تولید شیشه است. بیش از 90 درصد از تولید جهانی شیشه تخت را شیشه فلوت تشکیل می ‌دهد.
به دلیل همین کاربرد بسیار زیاد این محصول است که هر کارخانه، برنامه ای برای ایجاد شعبه ای برای تولید این محصول در هر استان دارد. امروزه کارخانه های تولیدی زیادی در سراسر کشور وجود دارند که این محصول را برای مشتریان تولید می ‌کنند و عرضه زیادی به بازار دارند. این کارخانه ها با توجه به حجم بالای تقاضا و سفارشات، نمایندگانی را برای این حوزه در نظر گرفته اند تا مشتریان با صرف زمان کم تری، سفارشات خود را ثبت کنند و خط تولیدی این کارخانه ها، بتواند همیشه فعال بماند.

ساز و کار: عرضه کننده شیشه فلوت از برترین واحدهای تولیدی

ساز و کار: عرضه کننده شیشه فلوت از برترین واحدهای تولیدی

ساز و کار، از برترین و با سابقه ترین واحدهای تولیدی شیشه های فلوت است که کار خود را از سال 1387 شمسی آغاز کرد. از ابتدای فعالیت، با توجه به کیفیت پروژه های انجام شده، پروژه های عظیم و بسیاری در سر تا سر کشور به انجام رساندند و از این طریق، باعث جلب اعتماد مشتریان خود شدند.
این کارخانه به تازگی به تولید شیشه های فلوت روی آورده است تا از این طریق بتواند نیاز مشتریان را در این زمینه برطرف سازد. همانطور که در ابتدا هم گفته شد، شیشه فلوت نه تنها در ایران، بلکه در سر تا سر دنیا از کاربردهای زیادی برخوردار است و به همین دلیل، حجم تقاضا و سفارشات آن بالا است. ساز و کار با ارائه و تولید این نوع شیشه، قصد دارد بهترین کیفیت را برای مشتریان خود رقم بزند تا دیگر نیازی به محصولات مشابه نداشته باشند.

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید