شیشه سکوریت کرمانشاه

شیشه سکوریت کرمانشاه پس از یک فرایند حرارتی ویژه بدست می آید ، که بر روی شیشه های ساختمانی انجام می شود یکی از مزیت های شیشه سکوریت کرمانشاه استحکام بالا و امنیت قابل ملاحظه شیشه سکوریت کرمانشاه در برابر با شیشه های معمولی است . شیشه های سکوریت دارای مقاومت بالایی هستند برای مثال مقاومت آن ها حدود 4 تا 10 برابر شیشه های معمولی هستند و یکی از مزیت های ویژه که امنیت این نوع شیشه را افزایش میدهد هنگام شکستن و خورد شدن آن است بعد از شکسته شدن به ذرات بسیار ریز و کوچک تبدیل می شود و لازم به ذکر است این ذرات غیر برنده هستند این در صورتی است که شیشه های معمولی بعد از شکسته شدن به ابعاد بزرگ تقسیم می شوند و بسیار برنده هستند که این مورد نشان می دهد امنیت شیشه ساده بسیار پایین است و امروزه کم تر از آن استفاده می شود .

قیمت شیشه سکوریت کرمانشاه

از شیشه سکوریت در بانک ها ، ادارات، مغازه ها و فروشگاه‌ ها و رستوران ها نیز استفاده می شود، این شیشه دارای رنگ های متفاوتی است و باعث بهبود زیبایی محیط نیز می شود یکی از مزیت های دیگر شیشه سکوریت مقاومت و جلوگیر این نوع شیشه از انتقال اشعه مضر یو وی است. شیشه سکوریت هیچ تفاوتی با شیشه های معمولی از نظر وزن ندارد برای مثال با قطر مساوی با شیشه معمولی از نظر وزن تفاوتی ندارد. از شیشه سکوریت همچنین ممکن است برخی از شرکت های تولید کننده تلفن همراه در صفحه نمایش تلفن همراه استفاده کنند.

قیمت شیشه سکوریت کرمانشاه
ضخامت شیشه های سکوریت یکی دیگر از مزیت های آن است که در برابر شیشه های معمولی، شیشه های سکوریت ضخامت بالایی دارند و همین امر باعث می شود تا مقاومت آن ها بسیار بیشتر از شیشه های معمولی باشد.
شیشه سکوریت همان طور که ذکر شد از نظر وزن تفاوتی با شیشه معمولی ندارد ولی مقاومت و امنیت بالایی دارد و در صورت شکسته شدن به قطعات کوچک ولی غیر برنده و با گوشه های گرد تبدیل می شود، همین امر باعث می شود که در صورت شکستن شیشه خودرو امنیت سرنشینان حفظ شود. برای دریافت قیمت شیشه سکوریت کرمانشاه می توانید با کارشناسان فروش ساز و کار تماس حاصل فرمایید تا شمار راهنمایی کنند.

مزایای شیشه سکوریت کرمانشاه

  • امنیت بالا در مقایسه با شیشه ساده
  • استفاده در مکان های مختلف
  • رنگ های مختلف
  • وزن مناسب و برابر شیشه های ساده
نظرات خود را با ما در میان بگذارید