آسانسور شیشه ای خانگی، مزایا، معایب و راهنمای خرید

آسانسور های شیشه ای که یکی از زیبا ترین انواع آسانسور ها هستند، امروزه در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه ای به دست آورده اند. ما نیز قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد این نوع سازه صحبت کنیم و انواع آن را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیش تر با این وسیله آشنا شوید و بتوانید از قابلیت های آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

آسانسور های شیشه ای که در دو نوع کششی و هیدرولیکی به بازار عرضه می شوند، محصولات مدرن و لوکسی هستند که به طبع مزایا و معایب خاص خود را دارند و توصیه ما به کسانی که قصد استفاده از این محصول را دارند این است که برای خرید آن به مراکز معتبر مراجعه کنند و بعد از کسب اطلاعات کافی، برای خرید آن اقدام کنند. به طور کلی مد نظر داشته باشید که برای خرید پارتیشن شیشه ای مرکزحرفه ای و کاربلدی را انتخاب کنید. 

چرا آسانسورهای شیشه ای خانگی پرطرفدار هستند؟

اصلی ترین دلیلی که باعث شده است آسانسور های شیشه ای پرطرفدار باشند این است که، اجرای این نوع آسانسور نه تنها باعث می شود که ساختمان زیبا تر به نظر برسد بلکه موجب افزایش قیمت ملک نیز می شود. به همین دلیل هم است که اکثر افرادی که در صنعت ساختمان سازی فعالیت می کنند، ترجیح می دهند که از این سازه استفاده کنند تا بتوانند سود خود را افزایش بدهند.   

اجرای آسانسور شیشه ای خانگی در طراحی کدام مکان ها کاربرد دارد؟ 

اجرای آسانسور شیشه ای خانگی در طراحی کدام مکان ها کاربرد دارد؟ 

آسانسور های شیشه ای، به دلیل قابلیت های منحصر به فردی که دارند در حال حاضر، کاربرد زیادی پیدا کرده اند و در اماکن متعددی اجرا می شوند که به طور مثال نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه های زنجیره ای
  • مجتمع های تجاری
  • رستوران ها
  • هتل ها و مکان های لوکس
  • ساختمان های مسکونی

مزایای داشتن آسانسور شیشه ای خانگی چیست؟

مزایای داشتن آسانسور شیشه ای خانگی چیست؟

آسانسور های شیشه ای، مزیت های زیادی دارند که ما در این قسمت به برخی از آن ها اشاره می کنیم. آن ها عبارتند از:

  • زیبایی

از آن جایی که شیشه اصلی ترین متریالی که برای ساخت، آسانسور شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد باعث شده که این سازه ظاهر زیبا و منحصر به فردی داشته باشد.   

  • با دوام

ساختار آسانسور های شیشه ای به گونه ای طراحی شده است که در برابر عوامل محیطی مقاوم اند و عمر زیادی دارند.

  • امن بودن

یکی دیگر از مزیت های مهم آسانسور های شیشه ای این است که بسیار امن هستند و احتمال سقوط کردن و خراب شدن آن ها بسیار کم است.

  • قابل شست و شو بودن

مزیت دیگر آسانسور های شیشه ای این است که قابل شست و شو هستند و به راحتی می توان آن ها را تمییز کرد.

  • نصب آسان

آسانسور های شیشه ای با بهره گیری از جدید ترین و به روز ترین فناوری های دنیا ساخته می شوند و کاملاً استاندارد هستند. از این رو، نصب و راه اندازی آن خیلی راحت تر از سایر انواع آسانسور است و نیازی نیست هزینه و زمان زیادی به این کار اختصاص داده شود.

  • متنوع بودن سبک طراحی 

افرادی که آسانسور های شیشه ای را انتخاب می کنند، این فرصت را دارند که نوع طراحی این سازه را با محیط ساختمان خود، مطابقت بدهند و هر طرحی که مد نظر دارند را اجرا کنند. این در حالی است که اگر از نمونه های قدیمی تر آسانسور استفاده کنیم در حین طراحی دکور ساختمان خود به مشکل برخوریم و نمی توانیم خیلی مانور بدهیم.

  • دارای حرکت آرام و بی صدا 

آخرین مزیت آسانسور های شیشه ای این است که خیلی آرام حرکت می کنند و صدا های آزار دهنده ایجاد نمی کنند.

طراحی و اجرای آسانسور های شیشه ای خانگی توسط ساز و کار

طراحی و اجرای آسانسور های شیشه ای خانگی توسط ساز و کار

فروشگاه ساز و کار، یکی از معتبر ترین و خوشنام ترین فروشگاه هایی است که در حوزه طراحی و ساخت آسانسور های شیشه ای فعالیت می کند و کادر مجربی که در این فروشگاه مشغول هستند می توانند بهترین آسانسور های دنیا را طراحی کنند. اما از آن جایی که اولین اولویت مسؤولان این فروشگاه کسب رضایت مشتریان است، تخفیف های ویژه ای به مشتریان خود می دهند و در مورد نحوه پرداخت با آن ها راه می آیند.

تعرفه آسانسور شیشه ای خانگی در ساز و کار چگونه محاسبه می شود؟

فروشگاه ساز و کار، هزینه نصب آسانسور شیشه ای خانگی را بر اساس مؤلفاتی مثل ابعاد، جنس، ارتفاع و مدل آسانسور محاسبه می کند و اگر در این مورد سؤال دارید می توانید با کارشناسان فروش سایت ساز و کار تماس بگیرید و ابهامات خود را بر طرف کنید.

اگر قصد دارید یک آسانسور شیک و با دوام در خانه خود نصب کنید پیشنهاد ما این است که راه اندازی این سازه را به تکنسین های فروشگاه ساز و کار بسپارید و وسایلی که نیاز دارید را از سایت ساز و کار خرید کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که با انتخاب این فروشگاه معتبر می توانید بهترین نوع آسانسور شیشه ای را با یک هزینه معقول در خانه خود نصب کنید.

  

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید