شیشه خم چیست؟

تکنولوژی تولید شیشه خم یکی از فناوری ها و تکنولوژی های جدید در عرصه تولید شیشه به شمار می آید که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی به بازار عرضه می شود. شیشه خم در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌ شود که هر کدام از آن ها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند، به عنوان مثال برخی از این شیشه ها که از نوع دوجداره و یا از نوع لمینت هستند، مقاومت و دوام بیشتری نسبت به شیشه های خم معمولی و سکوریت دارند. در ادامه این مقاله در مورد کاربرد های شیشه خم در صنایع مختلف و همچنین چگونگی تولید این شیشه اطلاعات مفید و مختصر را برای شما ارائه کرده ایم، اگر تمایل به دریافت اطلاعات تکمیلی در این مورد دارید ما تا انتها همراهی کنید.

شیشه خم چیست؟

شیشه خم: محصول جدیدترین فناوری در صنایع شیشه

شیشه خم به عنوان جدیدترین فناوری در صنایع شیشه به شمار می آید. شیشه خم در روش ‌های مختلفی تولید می ‌شود که یکی از این روش ها روش حرارت دادن شیشه است، بدین صورت که شیشه با حرارتی تا حدود ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم می کنند و سپس با استفاده از برخی فریم ها به صورت قوس دار و منحنی در می آید، همچنین امکان ساخت شیشه منحنی و یا به عبارتی شیشه خم در هنگام سکوریت کردن آن و در حرارت های بالا نیز وجود دارد. در برخی مواقع نیز شیشه معمولی با فریم بندی و در شرایط سرد به صورت منحنی در می آید. هر کدام از روش های تولید شیشه خم و منحنی هزینه های خاص خود را می طلبد و شیشه را با کیفیت متفاوتی تولید می کنند. البته تولید شیشه منحنی در حرارت های بالا که باعث سکوریت شدن و یا لمینت شدن شیشه می شود قطعا کیفیت بیشتری نسبت به شیشه های تولید شده در شرایط سرد خواهد داشت. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن شیشه ای های موجود در ساز و کار است.

شیشه خم: محصول جدیدترین فناوری در صنایع شیشه

شیشه خم چه کاربردهایی دارد

عمده کاربرد شیشه خم در صنعت ساخت و ساز است. ساخت انواع ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و برج های بزرگ با استفاده از شیشه خم معمول و متداول شده است. شیشه مهم در نمای بیرونی ساختمان و هم در داخل ساختمان کاربردهای بسیار گسترده ای دارد. در بسیاری از نماهای شیشه های بیرونی ساختمان از شیشه خم استفاده های بسیار زیادی می شود. از طرفی در داخل ساختمان نیز در مکان های مختلف از جمله ساخت دکورها و آکواریوم ها، ساخت نرده های شیشه ای، ساخت کابین آسانسور، ساخت پنجره های منحنی و یا پارتیشن های شیشه ای، کاربرد بسیار زیادی دارد. این شیشه ها در نوع تک جداره، دوجداره و در ضخامت ها و مدل های گوناگون تولید می شوند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های ظاهری و کیفی منحصر به فردی هستند. شیشه خم در نوع شفاف و براق و طرح دار نیز تولید می شود، که انتخاب طرح و رنگ آن بسته به سلیقه مشتری است. اگر شما نیز تمایل به خرید شیشه خم برای نمای بیرونی و یا مصارف داخلی ساختمان خود هستید می توانید از طریق لینک های ارتباطی سایت فروشگاه سازو کار با کارشناسان فروش ما در تماس باشید تا به صورت کامل در مورد این شیشه ها و همچنین این ویژگی ها و قیمت آن ها آشنا شوید و سپس خرید خود را انجام دهید. سازو کار به عنوان فروشنده این محصول اقدام به عرضه شیشه خم به صورت کاملا مستقیم و با قیمت بسیار عالی و با ارائه تضمین کیفیت کرده است و مشتری می تواند با خیال آسوده خرید خود را برای کاربردهای مختلف از طریق این وب سایت فروشگاه انجام دهد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید