اگر تا به حال از مغازه های مختلف در پاساژ های لاکچری و بزرگ بازدید کرده باشید، حتما متوجه شدید که حدود ۹۰ درصد این مغازه ها از شیشه های تخت برای ویترین خود استفاده می کنند. بنابراین اگر شما از شیشه خم برای ویترین مغازه خود استفاده کنید قطعا یک دکور و ویترین منحصر به فرد و متفاوت خواهید داشت، که نظر اغلب مشتری‌ ها را به خود جذب خواهد کرد. شیشه خم به دلیل ویژگی ها و مزیت های بسیار عالی که دارد گزینه ای کاملا مناسب برای استفاده در ویترین مغازه است. اما به دلیل اینکه تکنولوژی ساخت این شیشه جدید است، هنوز به صورت فراگیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

برای شیشه خم ویترینی مغازه بهتر است از چه جنسی استفاده کنیم؟

برای شیشه خم ویترینی مغازه بهتر است از چه جنسی استفاده کنیم؟

شیشه خم مغازه یک شیشه منحنی است که از جنس های مختلفی تولید می شود. به عنوان مثال اگر بخواهیم به جنس های متنوع شیشه خم اشاره کنیم باید به شیشه های خم معمولی، شیشه های خم ضد حرارت، شیشه خم سکوریت و شیشه خم لمینت اشاره کنیم. منظور از شیشه های معمولی همان شیشه های عادی هستند که برای پنجره های معمولی استفاده می شوند. شیشه های ضد حرارت نیز از جنس شیشه های مقاوم تر هستند که برای شیشه فر یا ظروف داخل فر از آن ها استفاده می شود.
شیشه خم سکوریت که مناسب ترین گزینه برای استفاده در ویترین مغازه است هم کیفیت بسیار بالایی دارد، و هم مقاومت آن بیش از ۶ برابر شیشه های معمولی است. از طرفی در صورتی که این نوع شیشه دچار شکستگی شود به هیچ عنوان قطعات تیز و برنده نخواهد داشت و به صورت پودری به زمین خواهد ریخت. شیشه لمینت نیز یک جنس باکیفیت تر از شیشه سکوریت است که کاملا ضد ضربه و ضد حرارت بوده و در برابر صدا نیز عایق بسیار خوبی به شمار می ‌آید. این شیشه از لحاظ قیمت کمی گران تر خواهد بود.

شیشه خم ویترینی چه ویژگی هایی دارد؟

ما به صورت مختصر و مفید در مورد انواع شیشه های خم و ویژگی های آن ها توضیح داده ایم. اغلب مغازه هایی که قصد استفاده از شیشه خم را دارند از شیشه سکوریت استفاده می کنند. شیشه سکوریت مقاومت نسبتا بالایی داشته و در برابر ضربات دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شود. همچنین به دلیل تنوع بسیار بالایی که در طرح و رنگ دارد مورد استقبال مغازه داران قرار گرفته است. شفافیت بسیار بالای شیشه خم در کنار جذابیت بسیار بالای ظاهری از ویژگی های بسیار عالی آن به شمار می آیند و شما می توانید برای منحصربه ‌فردی کردن و جذاب تر کردن ویترین مغازه خود از این نوع شیشه بهره مند شوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید