نحوه اجرای نرده شیشه ای

نرده شیشه ای از جمله محافظ هایی است که علاوه بر ایمنی زیبایی سازه را چندین برابر می کند. ان نرده ها برای جلوگری از افتادن افراد در مکان هایی چون راه پله، تراس و ... نصب می شود. شما می توانید نرده شیشه ای با کیفیت را به فروشگاه ساز و کار سفارش دهید. ما در این مطلب به بررسی نحوه اجرای نرده شیشه ای می پردازیم برای کسب اطلاعات در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نحوه اجرای نرده شیشه ای

تجهیزات لازم برای نصب نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای از تنوع بالایی برخوردار هستند، از این رو تجهیزات لازم برای نصب و اجرای آن متنوع و متفاوت است. تجهیزات مورد نیاز برای نصب این نرده ها بسته به موارد زیر تعیین می شود:

  • روش نصب شیشه ها
  • شرایط پروژه

برای تهیه تجهیزات مورد نیاز برای نصب این نرده ها در مرحله اول لازم است که نوع محصول با توجه به شرایط حاکم بر پروژه مشخص و انتخاب شود و پس از انتخاب نرده اتصالات نیز مشخص خواهد شد، همان طور که در متن بالا توضیح دادیم با توجه به این که انواع نرده شیشه مختلف است، تجهیزات مورد نیاز برای نصب آن نیز متفاوت خواهد بود. با این حال در ادامه دسته بندی را در این خصوص ارائه کرده ایم:

  • تجهیزات مورد نیاز برای اتصال شیشه به شیشه
  • اتصالات و تجهیزات مورد نیاز برای اتصال هندریل به شیشه
  • پایه هایی مخصوص برای نگهداشتن پنل های شیشه ای
  • فیکس پوینت ها یا اتصالات دکمه ای

برای ثبت سفارش انواع پارتیشن شیشه ای با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

تجهیزات لازم برای نصب نرده شیشه ای

نصب نرده شیشه ای به چه صورت است؟

نصب و اجرا نرده شیشه ای به روش های مختلفی امکان پذیر است که در ادامه هر یک از این روش ها را به طور کامل توضیح داده ایم.

  1. اجرای نرده شیشه ای به روش فیکس پوینت: در این روش نرده شیشه ای به کمک یراق دکمه هایی از جنیش آلومینیوم و استیل به همراه پنل شیشه ای از شیشه سکرت در صخامت های 10 و 16 میلی متر است. برای نصب نرده شیشه ای به این روش چهار سوراخ در پایین هر شیشه ایجاد می شود. این سوراخ ها محل قرارگیری فیکس کننده شیشه ها به دیوار هستند.
  2. اجرای نرده شیشه ای به روش اسپیگت: این روش نصب نرده شیشه ای بسیار راحت و سریع است. پایه های سر نیزه ای در این نرده از جنس استیل تهیه می شوند. این سر نیزه ها به کمک چهار عدد بولت به کف سنگ بالکن یا راه پله متصل خواهند شد. ارتفاع بین پایه های اسپیگت نیز در حدود 12 تا 20 سانتی متر است. در این روش می توان نرده های شیشه ای تا ضخامت 20 میلی متر را به راحتی ثابت نگاه داشت.
  3. اجرای نرده شیشه ای یو چنل رو کار و دفنی: در این روش نرده ها به کمک پروفیل های آلومینیومی به شکل یو اجرا می شوند. چنین پروفیل هایی در دو صورت روی کار و درون کار موجود هستند. در این روش از شیشه های سکریت و لمینت استفاده می شود. ضخامت شیشه به کار رفته در روش پیشرو حداقل باید 12 میلی متر باشد. در این روش تعداد پایه های یو شکل بسته به ضخامت شیشه است. در واقع هر چه میزان پنل های شیشه ای بیشتر باشد، از تعداد بیشتری پایه باید استفاده کرد. در این روش نرده های شیشه ای بدون هیچ پایه عمودی متصل می شوند، از این رو نمای پایانی آن به شکل یک دیوار شیشه ای خواهد بود. از این روش برای نصب نرده های شیشه ای در فرودگاه‌ ها، پاساژها و مجتمع های تجاری استفاده می شوند.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع در این زمینه با کارشناسان ساز و کار در ارتباط باشید. ساز و کار بهترین فروشگاه عرضه کننده نرده شیشه ای است.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید