نرده شیشه ای دو خطی

یکی از انواع نرده های شیشه ای که جذابیت و زیبایی فوق العاده برای محیط به همراه می آورد، نرده شیشه ای دو خطی است. نام دیگر این نرده ها نرده شیشه ای دو خطی (Dou – Line) است و زمانی به کار برده می شود که پروژه شما به یک فرم مدولار و متقارن و همچنین با لبه های زیبا نیاز دارد. امروزه بسیاری از طراحان هستند که به جای استفاده از انواع نرده ها ترجیح می دهند که از این نوع نرده شیشه ای استفاده کنند چرا که علاوه بر زیبایی از مقاومت بسیار خوب و مناسبی نیز برخوردار است.

نرده شیشه ای دو خطی

نرده شیشه ای دو خطی چیست؟

نرده های شیشه ای دو خطی که کاملا از لحاظ اقتصادی به صرفه و مناسب هستند به صورت دو خط موازی تهیه و تولید می شوند و به عنوان یک المان محیطی با فرم بصری زیبا و خاص در محیط های مختلف استفاده می شوند. شما می توانید از این نوع نرده ها در پروژه های میمنال و مدرن امروزی استفاده کنید. از آنجا که نرده شیشه ای دو خطی دارای پایه هایی با امکان نصب راحت و سریع و همچنین آسان دارند، شما می توانید در متراژ بسیار زیادی در کمترین زمان این نرده ها را به کار ببرید و آن‌ها را برای پروژه های مختلف پیاده سازی کنید. اگر بخواهیم از جنس پایه های نگهدارنده نرده های شیشه دو خطی صحبت کنیم، می توانیم به جنس آن‌ها که از آلومینیوم است اشاره کنیم. همچنین قطعات اتصال دهنده آن‌ها نیز از جنس آلیاژهای باکیفیت است. با وجود پایه ها و قطعات اتصال دهنده باکیفیت، این نرده ها از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و شما می توانید با مقطوع ترین قیمت آن‌ها را از مراکز خرید مربوطه تهیه کنید و در محیط مورد نظرتان پیاده سازی کنید. از جمله اجزای سیستم نرده شیشه ای دو خطی می توان به قطعات اتصال به کف، پایه های اصلی نگهدارنده، درپوش قطعات اتصال به کف و قطعات اتصال پایه و شیشه اشاره کرد.

نرده شیشه ای دو خطی چیست؟

مکان های مناسب جهت نصب نرده شیشه ای دو خطی

نرده شیشه ای دو خطی به عنوان یک حفاظ بسیار مقاوم و زیبا در محیط های مختلف کاربرد ندارد. شما می توانید از این حفاظ ها در محیط های داخلی و خارجی مختلفی استفاده کنید. امروزه می توان از این نوع نرده ها در آپارتمان ها، مراکز تجاری، ویلاها و ... استفاده کرد. از آنجا که انواع نرده های دیگر جلوه های بصری چندانی ندارند، بسیاری از طراحان ترجیح می دهند که در محیط هایی جلوه بصری آن بسیار اهمیت دارد، از نرده شیشه ای دو خطی استفاده کنند.
از جمله مکان هایی که می توان از این نوع نرده ها در آنجا استفاده کرد، می توان به تراس ها و بالکن ها اشاره کرد. نرده های شیشه ای می توانند نقش جان پناه بسیار خوبی را برای این دو موقعیت بازی کنند. علاوه بر این شما می توانید از این حفاظ ها در موقعیت های دیگری مانند اطراف استخرها و روف گاردن ها هم استفاده کنید. به طور کلی در هر جایی که نیاز داشتید که یک حفاظ قدرتمند در عین زیبایی به کار ببرید که همچنین نقش یک جان پناه خیلی خوب را بازی کند، می توانید روی نرده شیشه ای دو خطی حساب باز کنید. بهتر است قبل از اقدام به خرید نرده شیشه ای دو خطی حتما از یک کارشناس نصب و طراح پروژه های نرده های شیشه ای مشورتی داشته باشید که اطمینان پیدا کنید که آیا این نرده ها می توانند برای محیط شما جوابگو باشند یا خیر. در بسیاری از موقعیت ها ممکن است نیاز به نوع دیگری از نرده ها داشته باشید که در اینجا طراح و کارشناس با انجام کارشناسی های دقیق این موضوع را به شما اطلاع خواهد داد. شما می توانید نرده شیشه ای دوخطی را به فروشگاه ساز و کار سفارش دهید. ساز و کار عرضه کننده بهترین نرده شیشه ای دوخطی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ساز و کار در ارتباط باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید