نرده شیشه ای توکار یا دفنی

استفاده از نرده شیشه ای توکار انتخابی عالی برای بهبود ظاهر و افزایش ایمنی هر ساختمانی است. نرده‌های شیشه‌ای توکار یا دفنی بیش از هرجای دیگر در بالکن‌ یا راه‌پله‌های ساختمان به کار می‌روند. نرده‌های شیشه‌ای به دلیل زیبایی ظاهری و کارایی گسترده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. استفاده از نرده شیشه ای توکار یا دفنی علاوه بر افزایش زیبایی منزل‌ به حفظ ایمنی شما کمک می‌کند.

نرده شیشه ای توکار یا دفنی

 

نرده یا حفاظ شیشه‌ای توکار یا in-floor

نرده‌های شیشه‌ای توکار تحت عنوان in-floor نیز شناخته می‌شوند. تفاوت این نوع نرده با دیگر نرده‌های شیشه‌ای از نام آن مشخص است. نرده‌های شیشه‌ای in-floor درون زمین کار شده‌ اند و اتصالات آن‌ها قابل مشاهده نیست.
شاید فکر کنید جلوه‌ی بصری تنها دلیل استفاده از نرده‌ شیشه‌ای توکار است، اما این‌گونه نیست. این نرده‌ها به دلیل نحوه قرارگیری تحمل بالایی در برابر ضربه، فشار و ... دارند. در نتیجه استفاده از این نرده‌ها در بالکن ساختمان‌های مسکونی یا تجاری می‌تواند نگرانی‌های شما بابت ایمنی افراد را برطرف کند.

نرده یا حفاظ شیشه‌ای توکار یا in-floor

مزایای نرده شیشه‌ای توکار

استفاده از نرده شیشه‌ای توکار یا دفنی با مزایای متعددی همراه است. در اینجا برخی از مهم‌ترین مزایای این نوع نرده را با هم بررسی می‌کنیم.

  • ایجاد فضایی دلباز یکی از نکات قابل توجه استفاده از نرده‌های شیشه‌ای توکار است. استفاده از شیشه شفاف به‌عنوان حفاظ راه‌پله یا بالکن سبب می‌شود فضا بزرگتر به‌نظر برسد.
  • یکی دیگر از مزایا و دلایل خرید نرده شیشه‌ای ظاهر شیک و مدرن آن است. این نرده‌ها می‌توانند جلوه‌ای مدرن و خاص به هر ساختمانی ببخشند. نکته‌ی جالب توجه این است که اگر بخواهید منزل خود را بفروشید، وجود نرده شیشه‌ای توکار به ارزش و قیمت ساختمان می‌افزاید.
  • کثیف شدن نرده‌ها مشکلی متداول است. چیزی که این مشکل را بزرگتر می‌کند، دشواری تمیز کردن نرده‌های چوبی یا فلزی است. در مقایسه با این نرده‌ها، تمیز کردن نرده شیشه‌ای بسیار ساده‌ است. یک شوینده‌ی عادی و یک پارچه تنها چیزی است که برای درخشان شدن نرده شیشه‌ای به آن نیاز دارید، از آن مهم‌تر هرگونه خط و خش موجود روی شیشه با پولیش برطرف می‌شود.
  • استحکام و استقامت بالا یکی از بزرگ‌ترین مزایای نرده شیشه‌ای توکار به شمار می‌آید. برخلاف تصور عموم، شیشه در مقایسه با چوب آسیب‌پذیری کمتری دارد. ظاهر شیشه در اثر استفاده تغییری نمی‌کند، بنابراین به‌کار‌ بردن یک شیشه‌ی‌ مقاوم در کنار نصب صحیح به شما اجازه می‌دهد سال‌ها از یک نرده استفاده کنید.

مزایای نرده شیشه‌ای توکار

نکات مهم نصب نرده شیشه‌ای توکار

نصب نرده شیشه‌ای توکار با دیگر انواع نرده شیشه‌ای متفاوت است. با توجه به این‌که پروفیل‌های این نرده درون زمین قرار می‌گیرند، توجه به نحوه کف‌بندی، شکل قرارگیری شیشه در زمین و آب‌بندی نرده‌ها بسیار مهم است. ضخامت و جنس شیشه نیز از دیگر نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. ضخامت نرده شیشه‌ای در ساختمان‌های تجاری باید بیشتر از ساختمان‌های مسکونی باشد، علاوه بر این دقت داشته باشید که شیشه به کار رفته در این نرده باید سکوریت باشد.

نکات مهم نصب نرده شیشه‌ای توکار

مراحل نصب و اجرای نرده و حفاظ شیشه‌ای توکار

همان‌گونه که پیش از این اشاره شد، نرده‌ شیشه‌ای توکار درون زمین نصب می‌شوند، در نتیجه تعیین فضای مناسب و نصب این نرده‌ها باید قبل از اتمام کف‌سازی انجام بگیرد. پس از تعیین فضای مناسب باید پروفیل آلومینیومی نصب شود. این پروفیل محل قرارگیری شیشه است، به همین دلیل جنس و شیوه‌ی نصب آن باید کاملاً مطابق با استاندارها باشد. در ادامه نگهدارنده‌های شیشه نصب می‌شوند. پس از قرارگیری همه‌ی قطعات لازم نوبت به نصب شیشه می‌رسد، در نهایت باید شیشه‌های نصب شده در جای خود محکم شوند. مطمئن‌ترین راه برای نصب و اجرای اصولی و ایمن نرده شیشه‌ای توکار این است که تمام مراحل کار را به تیمی مجرب مانند ساز و کار بسپارید. ساز و کار تیم مجربی دارد که بهترین و با کیفیت ترین نرده شیشه ایتوکار را برای شما اجرا می کند. برای سفارش نرده شیشه ای توکار یا دفنی به وب سایت ساز و کار مراجعه کنید یا با کارشناسان آن در ارتباط باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید