نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار

نرده شیشه ای نوعی حفاظ است که علاوه بر حفظ ایمنی پله و تراس، به زیباسازی آن نیز کمک شایانی می کند. نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار به گونه ای از نرده شیشه ای گفته می شود که پروفیل های به کار برده شده در ساخت آن ها، کاملا مشخص است. نرده شیشه ای اکسپوز عمدتا در محافظت از روف گاردن، پرتگاه، تراس و بالکن استفاده می شود. به طور کلی استفاده از نرده شیشه ای روکار باعث زیبایی فضا، نورپردازی بهتر محیط و گسترش دلبازی آن می گردد. بنابراین، چنانچه قصد دارید علاوه بر ایجاد ایمنی لازم در فضای مورد نظر، جلوه زیبایی نیز به آن ببخشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از نرده شیشه ای اکسپوز است. در این مقاله قصد داریم به معرفی نرده شیشه ای روکار یا روکار بپردازیم. خواهیم دید که نرده شیشه ای روکار یک گزینه مناسب برای جایگزینی نرده های فلزی خواهد بود.

نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار

نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار چه تفاوتی با سایر انواع نرده های شیشه ای دارد؟

انواع نرده شیشه ای معمولا از شیشه های سکوریت ساخته می شوند. شیشه سکوریت مخصوص نرده شیشه ای اکسپوز، دارای یک لایه پوششی لمینت است که استحکام آن را به شدت افزایش می دهد. ضخامت استانداردی که برای نرده شیشه ای روکار در نظر گرفته می شود به مکان مورد نظر شما بستگی دارد. طبیعی است که هر چه محیط پر رفت و آمدتر و یا حساس تر باشد، بهتر است از شیشه های محکم تر نیز استفاده شود. تفاوت اصلی نرده شیشه ای روکار با دیگر انواع نرده های شیشه ای، مشخص بودن پروفیل هایی است که در نصب آن به کار می روند. در واقع پروفیل استفاده شده در نصب نرده شیشه ای اکسپوز کاملا قابل رویت و مشخص است. این در حالی است که در مورد نرده شیشه ای دفنی یا توکار، تمامی براکت ها و پروفیل ها در داخل زمین قرار می گیرند، همچنین نصب نرده شیشه ای روکار به دلیل ظاهر زیبایی که دارد، می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای نرده های فلزی باشد. ترکیب فلز آلومینیوم و شیشه، ساختاری شیک و زیبا در ساختمان ایجاد می کنند. از سوی دیگر، شیشه منجر به پخش نور و افزایش روشنایی محیط خواهد شد. افزایش میدان دید در فضای مورد نظر از جمله مزیت های دیگر نرده شیشه ای اکسپوز به حساب می آید. نصب نرده شیشه ای اکسپوز حساسیت زیادی دارد، برای مثال این نوع نرده تنها برای مواردی مناسب است که سطح پرتگاه صاف باشد، در غیر این صورت، نمای زیبایی ایجاد نخواهد کرد.

نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار چه تفاوتی با سایر انواع نرده های شیشه ای دارد؟

سفارش نرده شیشه ای روکار به معتبرترین تولیدکننده

خرید هر نوع ابزار و محصول صنعتی و کاربردی باید با دقت کامل انجام شود. در واقع خریدار همواره باید به دنبال یک فروشنده و یا تولید کننده معتبر و شناخته شده باشد. در غیر این صورت نمی توان به کیفیت محصول و یا ارائه خدمات پس از فروش آن مطمئن بود.
نرده شیشه ای اکسپوز یا روکار به عنوان یک ابزار ایمنی محسوب می شود که به حفظ جان افراد کمک می کند، به همین دلیل کیفیت محصول و داشتن عالی ترین عملکرد در مقابل ضربه، بیشترین اهمیت را دارد، از این رو لازم است آن را از یک تولید کننده مطمئن خریداری نمایید. ساز و کار به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه نرده شیشه ای اکسپوز محسوب می شود. تیم فنی ساز و کار نیز به دلیل تجربه بالا در نصب، می توانند بیشترین و بهترین خدمات را به خریداران ارائه دهند. چنانچه قصد دارید نرده شیشه ای اکسپوز مورد نیاز خود را از شرکت ساز و کار تهیه کنید و یا با کارشناسان این شرکت مشورت کنید، می توانید به قسمت ارتباط با ما مراجعه نمایید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید