نرده شیشه ای اکسپوز

5 5 0 1 Product
تماس بگیرید

مشخصات محصول

ایران
دوجداره, لمینت
نقره ای

این روزها زیبایی نمای ساختمان در کنار امنیت، اهمیت زیادی پیدا کرده است. استفاده از نرده برای مکان هایی که از سطح زمین ارتفاع دارند همچون بالکن، راه پله، تراس، روف گاردن و ... برای حفظ امنیت لازم است. نرده شیشه ای اکسپوز که به نام های نرده شیشه ای روکار و یوچنل نیز شناخته می شود یکی از انواع نرده های شیشه ای می باشد که علاوه بر امنیت، زیبایی را هم به نما و ظاهر مکان می دهد.

ویژگی های نرده شیشه ای اکسپوز

این مدل نرده قابلیت تعویض آسان شیشه را دارد که یک مزیت مهم محسوب می شود. نرده شیشه ای اکسپوز از پروفیل های استیل یا آلومینیومی نقره ای رنگ به همراه شیشه های دو جداره یا لمینت تشکیل شده است. یکی از مزایای نرده شیشه ای، نظافت آسان آن می باشد. همچنین جنس شیشه با تغییرات آب و هوایی و یا باران و گرد و خاک، تغییر شکل نخواهد داد و همواره زیبایی و شفافیت اولیه را خواهد داشت. پارتیشن شیشه ای دو جداره در سایت ساز و کار موجود است. 

ویژگی های نرده شیشه ای اکسپوز

قیمت نرده شیشه ای اکسپوز

قیمت این نرده شیشه ای بسته به عواملی هم چون جنس پروفیل، ضخامت شیشه، ابعاد، محل اجرای نرده، شکل هندسی نرده و ... متغیر می باشد. این محصول را می توانید از گروه ساز و کار بخواهید و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب نصب کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید