در زمان خرید و نصب شیشه سکوریت چه نکات مهمی وجود دارد

شیشه های سکوریت با توجه به مقاومت بالایی که در برابر ضربه و فشار دارند، کاربردی وسیع در صنایع ساختمان و سایر زمینه ها پیدا کرده اند. در هنگام خرید و نصب شیشه های سکوریت باید به نکاتی توجه نمایید تا در نهایت بهترین نتیجه را از خرید خود کسب کنید.

  • ابعاد دقیق شیشه های مورد نظر، توسط کارشناسان مجرب اندازه گیری و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید زیرا در صورت وجود اشتباه در اندازه گیری، امکان برش این شیشه ها پس از تولید وجود ندارد.
  • نصب شیشه میرال با نهایت دقت انجام شود تا به لبه های کناری شیشه سکوریت ضربه وارد نشود زیرا این نوع شیشه بیشترین میزان آسیب پذیری را از قسمت گوشه های شیشه دارند و در صورت وارد شدن ضربه به لبه ها امکان شکستن شیشه وجود خواهد داشت.
  • در زمان نصب توجه داشته باشید تا استفاده از یراق آلات و ابزارهای نصب، باعث ایجاد خش بر روی سطح شیشه نشود زیرا وجود خراش بر روی شیشه از زیبایی آن می کاهد.
  • به دلیل این که شیشه سکوریت با ابعاد سفارش داده شده توسط مشتری، تولید می شود و امکان برش آن پس از تولید وجود ندارد، لذا برای حمل و نقل شیشه به محل نصب، بایستی کلیه نکات ایمنی را رعایت کرده و از وسایل نقلیه مخصوص استفاده شود تا از وارد شدن خسارات احتمالی به شیشه، جلوگیری گردد.

در هنگام خرید و نصب شیشه سکوریت چه نکات مهمی وجود دارد

نصب شیشه میرال

امروزه شیشه های معمولی را به آسانی می توان در ابعاد مختلف از شیشه بری ها تهیه و به راحتی با استفاده از ساده ترین ابزار اقدام به نصب آن ها نمود، این کار حتی توسط افراد آماتور قابل انجام می باشد. اما شیشه های معمولی به دلیل آسیب پذیری بالا، معمولا مورد استقبال مردم قرار نمی گیرند و به جای آن، استفاده از شیشه های سکوریت به دلیل استقامت و زیبایی، یکی از گزینه های محبوب برای نصب انواع درب های شیشه ای، پارتیشن و ... می باشد. باید دقت کرد که عملیات تولید، برش و نصب این نوع از شیشه در مقایسه با شیشه های معمولی، کاری تخصصی محسوب می شود و باید این کار حتما توسط کارشناسان خبره صورت پذیرد. در زمان نصب شیشه میرال (سکوریت) باید نهایت دقت و ظرافت را به خرج داد تا شیشه دچار آسیب و خراش نشود.
تولید، برش و نصب شیشه سکوریت، کاری تخصصی است بنابراین برای تهیه این نوع از شیشه به متخصص این کار مراجعه کنید. برای خرید شیشه سکوریت با ساز و کار تماس گرفته و ابعاد دقیق شیشه مورد نیاز خود را به کارشناسان این مجموعه اعلام نمایید تا بر اساس اندازه های مورد نیازتان، شیشه سکوریت در کارخانه تولید و برش داده شده و سپس توسط نصابان حرفه ای این گروه با بهترین کیفیت نصب گردد.
کارشناسان ساز و کار پس از ثبت درخواست مشتری و انعقاد قرارداد، به محل نصب شیشه ها رفته و اندازه های دقیق شیشه های مورد نیاز شما را ثبت و به کارخانه اعلام می نمایند. در کارخانه شیشه سکوریت با توجه به ابعاد مورد نیاز شما تولید و برش داده می شود و پس از آماده شدن سفارش شما، شیشه ها با خودرو مخصوص حمل شیشه به محل نصب انتقال داده شده تا توسط نصابان حرفه ای ساز و کار، عملیات نصب انجام گردد.

نصب شیشه میرال

نحوه نصب شیشه سکوریت

همان طور که قبلا اشاره شد نصب درب شیشه ای سکوریت کاری کاملا تخصصی است و دارای ریزه کاری های خاص می باشد که به همین دلیل نباید توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود زیرا در صورت عدم رعایت نکات مهم در نصب این شیشه ها، در نهایت فرایند نصب و بکارگیری درب، با مشکل مواجه خواهد شد. نصابان شیشه های سکوریت بایستی حتما دوره های تخصصی در این زمینه را طی کرده باشند و تجربه و مهارت بالایی در این زمینه کسب کرده باشند تا با فرآیند نصب شیشه و یراق آلات کاملا آشنایی داشته باشند.

نصاب شیشه سکوریت

عملیات نصب شیشه های سکوریت بایستی توسط نصاب حرفه ای و کاربلد انجام شود. ساز و کار برای انجام پروژه های نصب شیشه سکوریت از نصابان حرفه ای و کارآزموده استفاده می کند. یکی از ویژگی های نصابان ساز و کار، ارائه خدمات نصب با کیفیت بالا و در اسرع وقت می باشد. ساز و کار با تجربه ای درخشان در زمینه نصب شیشه های سکوریت در کاربردهای مختلف و با دارا بودن بالاترین میزان رضایت مشتریان از موفق ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات در زمینه شیشه های سکوریت می باشد.

نصاب شیشه سکوریت

اتصالات شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت در حال حاضر از محبوب ترین المان ها در صنعت ساختمان برای کاربردهایی مثل درب اتوماتیک، درب و پارتیشن شیشه ای و حتی موارد تزئینی و دکوراتیو می باشد و از پرمصرف ترین انواع شیشه می باشد. با توجه به کاربرد شیشه سکوریت برای جایگذاری آن در محل مورد نظر باید از اتصالات متناسب و یراق آلات خاص استفاده نمود. با توجه به تنوع سلایق مشتریان و وجود طیف گسترده ای از متریال و مواد اولیه، اتصالات شیشه سکوریت، توسط کارخانه ها و تولیدی های گوناگون در کیفیت های مختلف و در انواع طرح و رنگ ارائه می شوند. ساز و کار با توجه به نظر مشتری و با در نظر گرفتن کاربرد شیشه سکوریت و دکوراسیون محل نصب، همیشه بهترین اتصالات با بالاترین کیفیت را به مشتریان خود پیشنهاد می کند. یکی از دلایل استفاده از اتصالات شیشه سکوریت، ارتقا کیفیت و جلوگیری از آسیب دیدن شیشه سکوریت و در نهایت افزایش طول عمر محصول می باشد.

نحوه‌ی نصب شیشه سکوریت

به شکستن ناگهانی شیشه سکوریت بدون هیچ دلیل مشخصی در اصطلاح "خودکشی شیشه" گفته می شود. اما این ظاهر داستان است، در حقیقت خودکشی شیشه بدون دلیل نیست و باید علت آن را بررسی نمود. از دلایل بروز خودکشی شیشه، بی دقتی در نصب می باشد به این صورت که در زمان نصب، شیشه از ناحیه لبه ها دچار آسیب و ترک شده و یا در محل نصب یراق آلات، فشار بالایی بر شیشه وارد شده است و همچنین برخورد با سطح سخت در زمان نصب می تواند از دلایل خودکشی شیشه باشد. با توجه به توضیحات ارائه شده برای پیشگیری از بروز چنین حوادثی پس از نصب شیشه، باید از نصاب حرفه ای و مجرب در نصب شیشه سکوریت استفاده نمود تا رعایت تمامی نکات ایمنی را در زمان نصب تضمین کنند. نداشتن آگاهی و تجربه لازم از نحوه نصب شیشه سکوریت و چند و چون آن می تواند باعث بروز خسارت بر شیشه سکوریت در حین و حتی پس از نصب شود. با رعایت این نکات، شیشه سکوریت با بهترین کیفیت و بالاترین کارایی سال ها ماندگاری خواهد داشت.

اتصالات شیشه سکوریت  

راهنمای تعویض و نصب شیشه سکوریت

 قرار گرفتن درب شیشه سکوریت در محل مورد نظر و چگونگی حرکت کردن قسمت های مختلف آن، به یراق آلات و اتصالات استفاده شده در نصب بستگی دارد. انتخاب یراق آلات شامل انواع بست، گیره، استوپ، دستگیره، قفل، اتصال دهنده، لولا و ... با کیفیت مناسب در طول عمر مفید محصول نهایی، تاثیرگذار است. یراق آلات و اتصالات علاوه بر تاثیر مستقیم بر طول عمر شیشه از نظر ظاهری و زیبایی محصول نهایی، اهمیت فوق العاده ای دارند.
ساز و کار با ارائه مشاوره در مورد انتخاب یراق آلات مناسب، همراه شما برای انتخاب بهترین محصولات از جنس شیشه سکوریت با کیفیت و عمر طولانی می باشد. از مواردی که کارشناسان سازوکار در ارائه مشاوره های خرید، مد نظر قرار می دهند، انتخاب یراق آلات با کیفیت می باشد. از موارد مهم که در کیفیت یراق آلات تاثیر بالایی دارد، متریال مصرفی در تولید یراق آلات می باشد و هر چه کیفیت یراق آلات بالاتر باشد، مسلما ماندگاری بالاتری خواهد داشت. همچنین کیفیت یراق آلات بر سهولت حرکت و اتصال قسمت های مختلف شیشه تاثیر دارد و احتمال آسیب به شیشه را کاهش می دهد. از دیگر نکات مهم داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش ابزار و یراق آلات می باشد. با توجه به تمامی موارد ذکر شده، کارشناسان ساز و کار در زمان خرید، بهترین مشاوره را با توجه به بودجه شما، ارائه می دهند.

عوامل مهم در جایگزینی پنجره با شیشه

از نکات مهمی که در زمان نصب شیشه سکوریت باید به آن توجه نمود، عبارتند از:

  • تراز بودن شیشه ها
  • شاقول کردن
  • چسب کاری درست واشر لولاها

برای تعویض پنجره ها و درب ها دو گزینه وجود دارد که عبارتند از:

  • شیشه سکوریت
  • شیشه معمولی یا نرم

عوامل مهم در جایگزینی پنجره با شیشه  

دستورالعمل‌های ایمنی برای مصرف‌کنندگان شیشه سکوریت

شیشه سکوریت در ساختمان ها معمولا به عنوان درب ورودی، درب حمام مستر، درب داخلی سرویس های بهداشتی، پارتیشن و ... استفاده می شود. با توجه به تکنولوژی تولید شیشه های سکوریت، این شیشه ها در مقایسه با شیشه های معمولی در برابر ضربه و فشار، بسیار مقاوم تر می باشد اما با اینحال باید نکات ایمنی را در زمان استفاده از آن رعایت کرد تا علاوه بر افزایش طول عمر محصول، میزان خسارت های احتمالی، کمینه گردد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
-1
سلام وقتتون بخیر
برای روف گاردن روم شیشه سکوریت با چه ضخامتی پیشنهاد میدید و هزینه اجرا برای یه اتاق 6 متری چقدر میشه؟
به نقل از پریناز نوری:
سلام وقتتون بخیر
برای روف گاردن روم شیشه سکوریت با چه ضخامتی پیشنهاد میدید و هزینه اجرا برای یه اتاق 6 متری چقدر میشه؟


سلام و عرض ادب
سرکار خانم نوری عزیز ضخامت شیشه سکوریت پیشنهادی برای آلاچیق روف گاردن 8 تا 10 میلیمتر میباشد. برای دریافت مشاوره در مورد هزینه های شیشه سکوریت مد نظرتان با مشاورین ساز و کار در ارتباط باشید.