نحوه نصب پنجره ترمال بریک

ترمال بریک عایقی است که در قسمت خارجی چارچوب درب و پنجره قرار می گیرد. این ماده مانع از عبور حرارت و رطوبت خواهد شد. پنجره ترمال با داشتن ماده ای نارسانا در خود بر خلاف درب و پنجره های آلومینیومی نرمال، ارتباط جدار داخلی و خارجی را قطع می کند. درنتیجه مسیر انتقال انرژی حرارتی در قاب پنجره میان داخل و خارج فضای ساختمان قطع می شود و این پنجره به عنوان عایق حرارتی عمل می کند. این نوع پنجره نسبت به پنجره های معمولی از کیفیت و عملکرد بهترین برخوردار هستند و بیشترین میزان مصرف را در بین مردم دارند.

چگونگی نصب پنجره ترمال بریک

تا قبل از آماده شدن پنجره یک قاب آهنی یا آلومینیومی توسط کارفرما به عنوان "کادر" داخل دیوار قرار می گیرد. به طوری که پس از نصب پنجره دیگر قابل رؤیت نخواهد بود. در صورتی کشویی بودن درب و پنجره های ترمال بریک، فقط شیشه های دوجداره و باکیفت که توسط کارخانه و با دستگاه های اتوماتیک تولید شده اند بر روی لنگه پنجره نصب خواهند شد. اما در صورت بازشو بودن پنجره های ترمال بریک، شیشه ها نیز همراه با درب و پنجره به محل نصب مورد نظر برده می شوند تا پس از اتمام فرایند نصب، بر روی آن نصب گردند. توجه داشته باشید که نصب این شیشه ها بر روی درب و پنجره باید توسط تکنیسین های باتجربه انجام شود در غیر این صورت ممکن است شیشه ها به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند و همین امر سلامت ساکنین را به خطر بیندازد.

چگونگی نصب پنجره ترمال بریک

نکاتی درباره پنجره ترمال بریک

مزایای استفاده از پنجره دوجداره آلومینیوم ترمال بریک عبارتند از:

  • این پنجره ها در برابر هر گونه تغییر رنگ و شکل مقاوم هستند. آنها در مقالبل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.
  • عایق رطوبتی، حرارتی و صوتی مناسب
  • در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار بسیار مقاوم هستند.
  • فوق العاده سبک هستند و به راحتی حمل می شوند. در عین حالی که سبک هستند، در برابر وزش باد نیز مقاوم می باشند.
  • ضد حریق
  • قابل بازیافت در محیط زیست
  • ایمن در مقابل سرقت و زلزله
  • برخورداری از زیبایی ظاهری منحصر به فرد
  • لازم به ذکر است که امکان نصب شیشه های پنجره آلومینیومی ترمال بریک به صورت تک، دو یا سه جداره در قاب پنجره آلومینیومی وجود دارد. این پنجره ها در طرح ها و رنگ های مختلف برای با سلیقه های گوناگون طراحی می شوند. 
  • گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع فرم های بازشو پنجره ها از دیگر مزیت های این نوع پنجره ها محسوب می گردد.

این پنجره ها در ساختمان های تجاری، اماکن اداری و پروژه های بزرگ مسکونی که نیازمند سیستم های پوششی و حفاظتی پیچیده و باکیفیت شیشه ای هستند، بسیار مناسب می باشند. محاسبه آنلاین قیمت پنجره ترمال بریک بسیار متغیر است و به عوامل مختلفی از جمله: ارتفاع پنجره، عرض پنجره، نوع پنجره دوجداره، نوع و کشور سازنده یراق و ابزار استفاده شده در آن موجود بستگی دارد. برای تهیه انواع پنجره های ترمال بریک با کیفیت و تنوع بی نظیر، می توانید از طریق سایت سازوکار اقدام نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید