بهترین برند پنجره ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک نوعی پنجره است که عایق مناسبی در برابر رطوبت، حرارت و دما است. این پنجره از ظاهری زیبا برخوردار بوده و علی رغم وزن کم از ایمنی بالایی برخوردار است. شما عزیزان می توانید برای تهیه پنجره های ترمال بریک با بهترین کیفیت از طریق سایت سازوکار اقدام کنید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با خصوصیات بهترین برند پنجره های ترمال بریک آشنا کنیم.

انتخاب بهترین برند پنجره ترمال بریک

بسیاری از افراد هنگام خرید پنجره های ترمال بریک بر سر دوراهی انتخاب گیر می کنند. مطمئنا کیفیت و بویژه برند سازنده اصلی ترین فاکتور در انتخاب پنجره ترمال بریک است. درب و پنجره های ترمال بریک انواع مختلفی دارند که از آن ها می توان به آلومینیوم ترمال بریک لولایی، کشویی، فول فرم لس و لیفت اشاره کرد. همچنین ترمال بریک در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند که این امر دست خریداران را در انتخاب محصولات باز می گذارد. بهتر است قبل از خرید این نوع از پنجره ها به چند نکته مهم توجه کنید:

  • پنجره را با توجه به نوع کاربرد و محل نصب آن انتخاب کنید.
  • پیش از انتخاب پنجره مواردی نظیر استحکام، زیبایی و قیمت شیشه به کار رفته شده در پنجره را مد نظر قرار دهید. به همین دلیل محاسبه آنلاین قیمت پنجره همیشه ثابت نیست. 
  • توجه به طرح پنجره نیز هرگز نباید فراموش شود به عنوان مثال اگر قصد خرید پنجره دوجداره در ابعاد بزرگ را دارید، حتما باید از پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک استفاده نمایید و یا معمولا در نوع ریلی، پنجره های دوجداره آلومینومی عملکرد بهتری نسبت به پنجره دوجداره upvc دارند.
  • قبل از خرید به مواردی همچون عایق صدا، ضربه، دما و رطوبت توجه کنید.

انتخاب بهترین برند پنجره ترمال بریک

بهترین پروفیل ترمال بریک

پروفیل مورد استفاده شده در این نوع از پنجره ها بسیار مهم است. استفاده از تیغه های پلی آمید در پروفیل ترمال بریک موجب کاهش ضریب انتقال حرارت آلومینیوم می شود به گونه ای که دمای آن از 203 درجه به زیر 4 درجه کاهش پیدا می کند. دلیل این امر خاصیت ضدرسانایی پلی آمید است که رسانایی را در آلومینیوم قطع می کند. شکل و نحوه قرارگیری پلی آمید و از همه مهمتر مشخصات پروفیل در تعیین این عدد نقش مهمی را ایفا می کنند. در بهترین پروفیل ترمال بریک تیغه های پلی آمید با استفاده از دستگاه های مخصوص به هر یک از جدارهای پروفیل آلومینیوم نصب شده و رسانایی در آلومینیوم را به شدت کاهش می دهند. بهترین پروفیل ترمال باید دارای دو ویژگی زیر باشد:

  1. مقاومت مکانیکی کشوها: در طراحی پنجره باید به مواردی همچون وزن لنگه، عرض و ارتفاع بازشو توجه شود.
  2. دوخت صحیح پلی آمید: پلی آمید باید به صورت کاملاً تخصصی و درست توسط دستگاه های مخصوص دوخت گردد در غیر این صورت ممکن است بعضی از نقاط اتصال پروفیل آلومینیوم با تیغه ها قطع گردد که این مورد باعث افت مقاومت رسانایی آلومینیوم می شود.

عوامل موثر بر قیمت درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک نیز عبارتند از:

  • کیفیت لاستیک های آب بندی و هوابندی
  • برند پروفیل مصرف شده
  • کیفیت لاستیک های آب بندی و هوابندی
  • ابعاد بازشوها به همراه اندازه فریم اصلی درب پنجره ها
  • نوع شیشه و ... .
نظرات خود را با ما در میان بگذارید