برند شیشه سکوریت

شیشه هایی که در کارخانجات معتبر تولید می شوند، دارای کیفیت بالایی می باشند که در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند. شیشه سکوریت دارای مقاومتی بالا در برابر فشار و ضربه هستند که به همین دلیل در مواردی مثل پارتیشن شیشه ای، حمام شیشه ای، درب اتوماتیک و ... مورد استفاده قرار می گیرند. شیشه سکوریت جز پرکاربردترین شیشه در بین عموم هستند که مزایا و ویژگی های مثبت بسیاری دارند. یکی از بارزترین ویژگی های مثبت شیشه سکوریت مقاومت بالا در برابر ضربه و تغییرات جوی می باشد که سبب افزایش طول عمر شیشه می شود. طبق قانون و مقررات ملی ساختمان هنگام ساخت و ساز باید از شیشه های نشکن( سکوریت) استفاده کرد و استفاده از شیشه خام تخلف است. این موضوع یکی از دلایل تولید انبوه شیشه سکوریت می باشد. سایت ساز و کار، امکان خرید انواع شیشه سکوریت را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. 

برندهای شیشه سکوریت در ایران

برندهای معتبری در ایران وجود دارند که با بهترین و به روزترین کوره ها، شیشه سکوریت را تولید می کنند و از مواد خام و اولیه درجه یک برای این امر استفاده می شود همچنین برندهای معتبر از استانداردهای بین المللی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. این شرکت ها سال ها در کار تولید و توزیع شیشه سکوریت هستند که در ابعاد و اندازه های متفاوتی اقدام به تولید می کنند. چند کارخانه در ایران وجود دارد که نیاز بازار را تامین می کنند و توانسته اند در این امر موفق باشند، یکی از برندهای تولید شیشه سکوریت جامینه می باشد که بخشی از نیاز بازار به شیشه سکوریت را برطرف می کند، این شرکت  هر روزه با تلاش برای بالا بردن کیفیت تولیدات خود توانسته از بهترین تولید کنندگان شیشه سکوریت در کشور باشد.
به طور کلی چندین کارخانه به طور تخصصی در حال تولید شیشه سکوریت هستند که برترین این برندها مختص به شرکتی است که محصول تولیدی آن کیفیت بالایی دارد و شیشه را در ابعاد متفاوتی تولید می کند، برخی از این شرکت ها اقدام به ساخت شیشه سکوریت رنگی کرده اند که سبب کاهش نور، ایجاد فضایی شیک و دکوراتیو می کند. همچنین باعث استفاده بهینه از انرژی می شود، این شیشه ها امروزه کاربردهای بسیاری دارند و در مکان های مختلفی از جمله فروشگاه، بالکن، حمام و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

از بهترین برندهای تولید کننده شیشه سکوریت در ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شیشه قزوین: این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع شیشه هم اکنون به عنوان یکی از تولیدکنندگان به نام کشور است که علاوه بر تامین نیاز داخلی اقدام به صادرات محصولات خود به کشورهای همجوار نموده است. در کارخانه شیشه قزوین، شیشه سکوریت با کیفیت بالا و در ابعاد و ضخامت های مورد نظر مشتری تولید می شود.
  • شیشه جامینه: از جمله ویژگی های شیشه سکوریت جامینه می توان به مقاومت بالا در برابر ضربات شدید، باد و حرارت اشاره نمود.
  • شیشه سکوریت اردکان: این کارخانه با دارا بودن خط تولید به روز و منطبق بر تکنولوژی های مدرن، در شهر اردکان استان یزد واقع شده است. از جمله ویژگی های شیشه سکوریت های تولید شده در این کارخانه می توان به کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره نمود.
  • شیشه نگین شرق: این کارخانه با دریافت گواهینامه های بین المللی در صنعت تولید شیشه از معتبرترین تولیدکنندگان در این زمینه می باشد که در تولید شیشه سکوریت از تکنولوژی کانوکشن استفاده می کند که نتیجه آن تولید شیشه با کمترین میزان موج در ابعاد گوناگون است

برندهای شیشه سکوریت در ایران

ویژگی های بهترین برند شیشه سکوریت

بهترین برندها تلاش می کنند شیشه ها را به نحوی تولید کنند که هیچ خط و خشی روی سطح آن ها نباشد و کاملا سطحی صاف داشته باشند تا محصولی با کیفیت را به مشتری تحویل دهد.
برندهای معتبر شیشه سکوریت، در کارخانه های خود از کوره هایی برای حرارت دادن و سکوریت کردن شیشه استفاده می کنند که کاملا به روز و پیشرفته هستند.
مدت زمان تولید، زمان حرارت دادن مواد اولیه و نحوه خنک کردن از عوامل مهمی هستند که بر کیفیت شیشه سکوریت تاثیر می گذارند و باعث می شوند شیشه معمولی به یک شیشه با ایمنی بالا تبدیل شود.
برندهای معتبر خط تولید وسعی دارند و شامل کوره های مجهزی هستند که قابلیت تولید شیشه در ابعاد بزرگ را دارند حتی اگر اندازه درخواستی مشتری بزرگ تر از سایز استاندارد باشد، شرکت قادر به تولید شیشه سکوریت با همان کیفیت و مقاومت در آن سایز است. البه توجه داشته باشید که قیمت شیشه سکوریت با توجه به سایز، قطر، رنگی و ... متغییر خواهد بود. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید