نصب توری پلیسه

در فصل بهار و تابستان که هوا مطلوب می شود بسیاری از مردم دوست دارند که از هوای آزاد لذت ببرند اما در کنار لذت بردن، مردم باید با مشکلات مربوط به ورود پشه ها و سایر حشرات روبرو شوند زیرا با گرم شدن هوا به مرور حشرات در هوای آزاد بیشتر می شوند و بعضی از آن ها می توانند ناقل بیماری باشند مانند بسیاری از مگس ها و پشه ها که اگر جایی برای ورود به داخل خانه پیدا کنند، وارد آن می شوند و این مساله یک مشکل بزرگ برای افراد خانه محسوب می شود. علاوه بر حشرات حیواناتی چون مارمولک ها و موش ها و غیره نیز می توانند به خانه بیایند که این موجودات برای بچه ها بسیار خطرناک هستند.
از قدیم همواره برای جلوگیری از ورود حشرات و بعضی موجودات دیگر، نصب توری در پنجره ها و در ها بسیار رایج بوده است. امروزه جنس و شکل و ظاهر این توری ها در مقایسه با زمان های گذشته شامل تغییرات بسیاری شده است زیرا این روز ها علاوه بر کاربرد این توری ها، شکل و ظاهر آن ها نیز مهم تلقی می شود. توری پلیسه یکی از زیبا ترین توری های مناسب در و پنجره می باشد که به خوبی از ورود حشرات و سایر موجودات به داخل منزل یا محلی که از آن استفاده می شود، جلوگیری می کند. این نوع توری حتی می تواند بخشی از دیزاین و دکوراسیون بیرونی و داخلی خانه نیز باشد.

نصب توری پلیسه

جنس و کاربرد توری پلیسه

کاربرد توری پلیسه دقیقا مثل توری های پارچه ای و آلمینیومی که در قدیم از آن ها استفاده می شد است. در واقع چه توری های قدیمی و چه مدرن هردو برای جلو گیری از ورود حشرات و موجودات مزاحم استفاده می شوند و تفاوت آن ها در جنس و ظاهر و کارایی است. جنس توری های پلیسه از پلی استرین است که در یک قاب آلمینیومی قرار می گیرد. توری های پلیسه از مقاومت و استحکام بالایی در شرایط مختلف آب و هوایی برخوردارند.
بعضی از مزیت ها و فواید استفاده از توری های پلیسه به شرح زیر است:

  • مزیت اصلی توری پلیسه برای پنجره ها و درها این است که از شر پشه ها خلاص می شوید.
  • این توری اجازه نخواهد داد تا انوع حشرات و مارمولک ها و سایر موجودات مزاحم نیز وارد خانه شوند.
  • پس از نصب توری پلیسه دیگر مجبور نیستید از دفع کننده های برقی حشره و یا اسپری های حشره کش که باعث تولید بوی نامطبوع می شوند، استفاده کنید.
  • توری های پلیسه به صورت سفارشی ساخته می شوند و می توانند زیبایی اتاق یا منزل شما را ارتقا دهند.
  • این توری ها قابل نصب بر روی هرنوع پنجره، حتی پنجره های چوبی نیز می باشد.
  • توری های پلیسه به راحتی قابل تمیز کردن هستند.
  • دارای انواع و طرح های متنوعی هستند.
  • دکوراسیون خانه شما را بسیار خاص و زیبا می کند.

نصب توری پلیسه

نصب توری پلیسه چگونه است؟

برای نصب توری پلیسه ابتدا باید قسمتی که قرار است توری روی آن قرار بگیرد را اندازه بگیرید. بهتر است برای کاهش خطای اندازه گیری، این کار را به نصاب های شرکت بسپارید. محل قرار گیری توری و همچنین سوراخ های پیچ آن در پشت پنجره یا در، مورد نظر می باشد و از هر چهار طرف به آن متصل و پیچ می شود. قسمت های عرضی و طولی در توری با استفاده از نخ و توری به هم متصل اند. به وسیله پروفیل های عرضی و طولی، چارچوب توری را می توان وصل کرد که به هنگام وصل کردن باید دقت شود که نخ ریگلاژ توری به پروفیل گیر نکند و پاره نشود.

نصب توری پلیسه
بعد از وصل کردن توری به چارچوب، آن را به پشت در یا پنجره برده و با استفاده از پیچ، گوشه های توری را به پروفیل پنجره وصل و ثابت کنید. درصورتی که بالا و پایین آن در یک راستا نمی باشد و توری به خوبی قرار نمی گیرد و یا باز و بست آن مشکل است (در توری های متحرک)، می توان از پلاستیک هایی که نخ های توری به آن متصل است و در بخش داخلی توری قرار دارد استفاده نمود، به این ترتیب که پیچ آن ها را کمی باز کرده و پروفیل باز شونده را تنظیم کنید.
برای اطلاع از جدید ترین و مدرن ترین توری های پلیسه و همچنین قیمت روز آن ها و یا هرگونه مشاوره در مورد نصب و خرید می توانید به سایت سازوکار مراجعه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید