قیمت درب و پنجره لیفت اند اسلاید

قیمت درب و پنجره لیفت اند اسلاید

چند سالی می‌شود که درب و پنجره‌های کشویی جای خود را در دکوراسیون مدرن خانه‌ها باز کرده‌اند. این درب و پنجره‌ها انتخاب خوبی برای بزرگ‌تر جلوه دادن محیط‌های کوچک هستند. حتی می‌توان از این نوع پنجره‌های کشویی برای تقسیم فضاهای بزرگ، یا حتی برای تبدیل کردن تراس آپارتمان‌های کوچک به اتاق کار یا فضای بسته استفاده کرد. اما یکی از معایب این پنجره‌ها که در مدت زمان کمی باعث آزار اطرافیان می‌شود، عایق نبودن آن‌ها در برابر صدا، گرد و خاک و رطوبت است. به همین‌ دلیل این موضوع متخصصان را به این فکر وا داشت که نوعی مدرن‌تر و عایق‌تر را برای فضاهای داخلی تولید کنند. درب و پنجره لیفت اند اسلاید شکل مدرن‌تری از درب و پنجره‌ی کشویی است. این پنجره‌ کشویی لیفت همانطور که از نامش پیداست، تفاوت عمده‌ای که با دیگر درب و پنجره‌های ریلی و کشویی دارد، تفاوت این است که برای باز کردن آن‌ باید پنجره را به سمت بالا بکشید و سپس به چپ یا راست هل بدهید. این حالت باعث عایق شدن کامل پنجره‌ها می‌شود.
در زیر این پنجره‌ها یک لاستیک عایق کار شده که در هنگام بسته شدن پنجره، لاستیک با پروفیل زیر درب تماس پیدا می‌کند و کاملا عایق می‌شود. حال اگر به این نوع درب و پنجره‌های مدرن علاقه‌مند شده‌اید، برای اطلاع بیشتر از قیمت درب و پنجره لیفت اند اسلاید در ادامه‌ مطلب با ما همراه باشید.

قیمت درب و پنجره لیفت اند اسلاید

پنجره لیفت اند اسلاید چیست؟

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی گونه های مختلفی از درب و پنجره ها در مکان های مختلف به مرحله اجرا رسیده اند. یکی از این سیستم ها در درب های آسان بازشو است که با نام سیستم لیفت اند اسلاید شناخته می شود. معنی تحت الفظی لیفت اند اسلاید، بلند کردن و حرکت دادن است که تا حدود زیادی نحوه عملکرد این سیستم را مشخص می کند. برای داشتن تصویر ذهنی بهتر، می توانیم بگوییم پنجره های یو پی وی سی یک نمونه کوچک و حدودی از درب های لیفت اند اسلاید است.

طرز کار پنجره لیفت اند اسلاید

عملکرد این درب ها به این صورت است که با چرخاندن دستگیره به بالا، پانل درب از لاستیک های عایق کمی جدا شده و به بالا می آید سپس می توان درب را به سمت چپ و راست و به صورت ریلی باز و بسته کرد. در واقع این سیستم درب ها را به صورت عمودی بلند می کند و به صورت افقی حرکت می دهد. برای عملکرد مناسب این سیستم هر پانل شامل چند چرخ و یک اهرم است.

پنجره لیفت اند اسلاید به نوعی طراحی شده است که از بیشترین میزان عایق صدا بودن برخوردار است و همچنین باز و بسته کردن آن بسیار راحت است. در پنجره های لیفت اند اسلاید سیستمی جهت کاهش اصطکاک لاستیک ها که به هنگام باز و بسته کردن پنجره مانع از حرکت آسان آن می شوند تعریف شده است و بنا بر آن، با کمک لاستیک هایی با نام EPDM هوابندی انجام می شود و در نتیجه اصطکاک تا حد زیادی کاهش پیدا می کند به صورتی که دیگر احساس نمی شود. کارکرد پنجره لیفت اند اسلاید به این صورت است که زمانی که می خواهید پنجره را باز کنید دستگیره آن را به سمت پایین هدایت می کنید و طی این عملیات پنجره از جای خود برخواسته (تقریبا 5 میلی متر) و لاستیک های خود را از پروفیل ها جدا می کند و به این ترتیب پنجره به آسانی در سمت خود حرکت می کند و در انتها دستگیره بسته می شود و پنجره نیز در جای قبلی خود قرار می گیرد. پنجره لیفت اند اسلاید به قدری محکم در جای خود قرار می گیرد که می تواند عایق صدا باشد و از ورود هر گونه آلودگی به داخل جلوگیری کند.

 طرز کار پنجره لیفت اند اسلاید

مزایای استفاده از درب لیفت اند اسلاید

از مزایای درب و پنجره لیفت اند اسلاید می توانیم به آپشن باز و بسته کردن آسان آن ها در حداکثر فضا اشاره کرد؛ این خصوصیت شان را مدیون به کارگیری غلطک های تعبیه شده بر روی ریل های مخصوص هستند. جذابیت بصری و ظاهری درب و پنجره لیفت اند اسلاید در کنار کاربری بسیار راحت آن ها، محبوبیت آن ها را چند برابر کرده است. استحکام این درب و پنجره همچون پروفیل هایشان بسیار زیاد است و در نتیجه مقاومت بالایی را از خود نشان می دهند. درب و پنجره لیفت اند اسلاید در برابر ورود گرد و غبار و آب و هوا به داخل مقاومت می کنند و عایقی بسیار خوب هستند، در کل انتخاب مناسب تری نسبت به پنجره های کشویی هستند.

از دیگر مزایای درب و پنجره های لیفت اند اسلاید، نظافت بسیار راحت و در دسترس بودن آن ها است، همچنین این پنجره ها فضای بسیار کمی را در مقایسه با درب و پنجره های لولایی اشغال می کند و در استفاده بهینه از فضا به شما عزیزان کمک می کند.

این سیستم بازشو آسان، بسیار پرکاربرد است و مزایای فراوانی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. لاستیک های عایق کار شده، باعث می شود بالاترین سطح هوا بندی را در هنگام بسته بودن درب داشته باشیم.
  2. از انواع شیشه ها، حتی شیشه های ضد گلوله می توان در ساختار این سیستم بازشو آسان استفاده کرد.
  3. هر سیستم لیفت اند اسلاید از چند پانل تشکیل شده که در هنگام باز شدن پانل ها می توانند روی هم قرار گیرند و این عمل باعث صرفه جویی در فضا می شود.
  4. قابلیت اجرا در وزن ها و ابعاد بالا را دارا هستند.
  5. نمای زیبایی دارند.

 مزایای استفاده از درب لیفت اند اسلاید

درب و پنجره لیفت اند اسلاید برای چه مکان‌ هایی مناسب است؟

این درب و پنجره‌های فوق‌العاده را می‌توان برای هر مکانی که مد نظر شما است، استفاده کرد. این پنجره‌ها برای مکان‌های بزرگ، تقسیم پذیرایی و اتاق‌ها و حتی جدا کردن مکان‌هایی مثل آشپزخانه یا حمام استفاده می‌شود. کاربرد فوق‌العاده‌ی این پنجره‌ها و عایق‌بندی آن‌ها باعث می‌شود که گاها به عنوان یک پارتیشن شیشه‌ای متحرک هم عمل کنند. بنابراین شما بدون هیچ نگرانی‌ای برای تقسیم اتاق‌های بزرگ، بخش‌های مختلف باشگاه‌ها و محیط‌های عمومی از این درب و‌پنجره‌ها استفاده نمایید.
کاربرد این پنجره‌ها در مکان‌های کوچک هم بیشتر برای بزرگتر نشان دادن فضا و روشنایی بیشتر فضا است. با توجه به این‌که در این‌گونه پنجره‌ها از پروفیل کم‌تری برای ساخت استفاده می‌شود، این پنجره‌ها نمای بسیار بهتری به محیط‌های کوچک می‌دهند و باعث بزرگتر جلوه دادن این محیط‌ها می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید از این پنجره‌ها در حیاط، بالکن یا حتی گلخانه و پارکینگ هم استفاده کنید و فضایی مدرن و به‌روز برای خود بسازید.

 درب و پنجره لیفت اند اسلاید برای چه مکان‌ هایی مناسب است؟

تفاوت درب و پنجره‌های کشویی با درب و پنجره لیفت اند اسلاید

حالا شاید با خود فکر کنید که تفاوت این نوع پنجره‌های لیفت اند اسلاید با درب و پنجره‌های کشویی چیست و درب و پنجره‌های لیفت اند اسلاید چه مزایایی نسبت به درب و‌ پنجره‌های کشویی معمول دارند؟

  • از جمله تفاوت‌های این پنجره با پنجره‌های کشویی روان‌تر بودن باز و بسته شدن آن نسبت به پنجره‌های کشویی است.
  • به دلیل نداشتن پروفیل اضافه و یک‌دست بودن، نمای بهتری به شما می‌دهد.
  • ظاهری زیباتر نسبت به پنجره‌های کشویی دارند.
  • برای دکوراسیون مدرن مناسب است.
  • پنجره لیفت اند اسلاید فضای کمی اشغال می‌کند.
  • این پنجره‌ها به نسبت پنجره‌های کشویی عایق بندی بهتری دارند و صدا و گرد و خاک و رطوبت از لاستیک زیر آن‌ها عبور نمی‌کند.
  • امکان شست و شوی آسان را دارند.
  • شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، از شیشه‌های مورد نظر خود استفاده کنید.
  • قیمت درب و پنجره لیفت اند اسلاید نسبت به پنجره‌های کشویی، با توجه به مزیت‌های‌شان گران‌تر است.

 تفاوت درب و پنجره‌های کشویی با درب و پنجره لیفت اند اسلاید

عوامل تاثیر گزار روی قیمت درب لیفت اند اسلاید

عوامل مختلفی وجود دارند، که روی قیمت این درب و ‌پنجره‌های لیفت اند اسلاید تاثیر می‌گذارند که بیشتر بستگی به عوامل مورد نظر شما دارد، بنابراین قیمت قطعی و از قبل تعیین شده‌ای برای این نوع درب و پنجره‌ها وجود ندارد و شما صرفا می‌توانید از مشاوره و خدمات سایت‌های مختلف جهت استعلام قیمت این محصول استفاده کنید. بنابراین عوامل زیادی روی قیمت محصول نهایی شما تاثیر گذارند. از جنس شیشه گرفته تا کشور سازنده‌ی پنجره و متراژ مورد نظر پنجره.
با این‌حال مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره و درب لیفت اند اسلاید، عبارت‌اند از:

  • تعداد درب و پنجره
  • پروفیل مصرفی
  • ابعاد پنجره و درب
  • هزینه‌ی نصب درب و پنجره
  • لوازم مصرفی برای نصب پنجره
  • کشور سازنده پنجره
  • مکان نصب پنجره
  • جنس فریم پنجره
  • شرکت ارائه دهنده خدمات

قیمت درب لیفت اند اسلاید

همان‌طور که تا الان متوجه شده‌اید، قیمت پنجره لیفت اند اسلاید به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین، این موضوع بسیار اهمیت دارد که این درب و‌پنجره‌ها را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید و با مشاوران مجرب این فروشگاه‌ها مشورت کنید. مجموعه آریا ساز و کار یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه‌ها در زمینه‌ی تولید و اجرای انواع درب و پنجره شیشه‌ای، UPVC، درب آلومینیوم لیفت و نماهای شیشه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و محیط‌های خانگی است‌. در وب‌سایت فروشگاهی این مجموعه شما می‌توانید، انواع درب و پنجره لیفت اند اسلاید، عایق و شیشه سکوریت مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید از خدمات مشاوره این مجموعه استفاده کنید و جهت استعلام قیمت درب و پنجره لیفت اند اسلاید، قیمت درب اسلایدی و سایر انواع درب و پنجره، به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید