تولید پنجره upvc

کیفیت بسیار بالای درب و پنجره های upvc موجب شده است که آشنایی با نحوه تولید آنها برای بسیاری از افراد جذابیت خاصی داشته باشد. ساخت پنجره های upvc با ابزار آلات پیشرفته صورت می‌گیرد. در تولید در و پنجره یو پی وی سی چندین مرحله باید با دقت بالا طی شود. مجموعه های فعال در زمینه تولید در و پنجره upvc به واسطه بهره مندی از متخصصین این حوزه، در تلاش هستند تا بتوانند به صورت دقیق و استاندارد، روی به تولید پنجره upvc بیاورند. بررسی مراحل تولید پنجره upvc نشان می دهد که انجام این کار به سادگی امکانپذیر نخواهد بود.
ما در مجموعه سازوکار همواره تلاش کرده ایم که در تولید پنجره یو پی وی سی به بالاترین سطح کیفی خود را برسانیم. شاید ارائه مطلبی در خصوص تولید پنجره upvc خالی از لطف نباشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات نسبی در این خصوص به شما ارائه دهیم.

مراحل تولید پنجره upvc

همانگونه که بیان کردیم، هنگامی که قصد تولید پنجره upvc را داشته باشیم، چندین مرحله را با دقت و ظرافت طی خواهیم کرد. شرایطی که برای تولید پنجره یو پی وی سی مدنظر قرار می گیرند را در تولید در های یو پی وی سی نیز باید در دستور کار خود قرار دهیم.

مراحل تولید پنجره upvc

اندازه گیری

بدون تردید نخستین و یکی از مهمترین قسمت های تولید پنجره upvc و نصب آن ها، اندازه گیری دقیق ابعاد است. با توجه به اینکه تمام مراحل ساخت پنجره upvc با بهره گیری از دقیق ترین دستگاه ها و ماشین آلات مدرن صورت می گیرد باید اطلاعات ورودی را با دقت و ظرافت خاصی به آن ها ارائه دهیم. از این رو مرحله اندازه گیری را همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین مراحل عنوان می‌ کنند. بهره گیری از مترهای لیزری در این شرایط اهمیت بالایی دارد. این کار توسط پرسنل و کادر آموزش دیده مجموعه سازوکار با دقت و ریزبینی کامل صورت می پذیرد. این نکته را فراموش نکنید هر مقدار در اندازه گیری دقت بالاتری داشته باشید، در تولید محصول نیز با کیفیت تر و بدون کمترین خطا عمل خواهید کرد.

طراحی

به همان اندازه که مرحله اندازه گیری حساس است، در طراحی پنجره های upvc نیز با کاری دشوار مواجه هستیم. یکی دیگر از حساس ترین و دشوارترین مراحل در فرآیند تولید درب و پنجره یو پی وی سی، طراحی است. برش های پروفیل upvc را بر اساس لیستی که به نرم‌ افزار ارائه می دهیم، انجام خواهیم داد. این برش دوسر اتوماتیک با نهایت دقت و ظرافت صورت می گیرد. فراموش نکنید تیم طراحی باید بتواند از نرم افزارهای تخصصی به بهترین شکل استفاده کند. به همین علت ما در مجموعه سازوکار همواره تلاش کرده‌ایم که از یک تیم طراحی با تسلط کامل و تخصص بالا برای تولید پنجره upvc کمک بگیریم. در این بین نرم افزارهای تخصصی و دستگاه‌های CNC به خوبی کمک حال ما هستند.

 ساخت پنجره یو پی وی سی

ساخت پنجره یو پی وی سی

پس از آنکه طرح و اندازه های پنجره نهایی شد و اطلاعات مورد نیاز را به دست آوردیم باید آن ها را به ماشین آلات CNC وارد کنیم. رایانه ها قادر هستند داده هایی که دریافت می کنند را به خوبی تجزیه و تحلیل کنند. به همین علت دستورات مورد نیاز را برای ساخت پنجره یو پی وی سی به ماشین آلات ارسال می‌کنند. از این پس تمام مراحل تولید پنجره upvc با کمک دستگاه های کنترلی و به صورت خودکار طی می شوند. پروفیل ها را برای اینکه به یک پنجره استاندارد تبدیل کنیم باید از چند مرحله عبور دهیم.
در این گام با بررسی تمام شرایط، عملیاتی مانند ایجاد جای دستگیره، پیچ کردن قطعات گالوانیزه در پروفیل، ایجاد دریچه خروج آب باران، برش پروفیل گالوانیزه، نصب یراق آلات، واشر کشی ‏و نصب زهوار صورت می گیرد.

کنترل کیفیت و رگلاژ

پس از طی کردن مراحل فوق باید در اتاقی دیگر رگلاژ پنجره و کنترل کیفیت آن صورت پذیرد. با توجه به اینکه تولید پنجره یو پی وی سی با حساسیت بالایی انجام می شود، از تست های مختلف و آزمایش های گوناگون بر روی آنها استفاده می شود. شرایطی که کمک می کند پنجره تولید شده از استاندارد بالایی برخوردار باشد. در این اتاق دیوارهای مصنوعی واقع شده‌ اند. این دیوار ها کمک می کنند تا چارچوب‌ های پنجره یو پی وی سی بر روی آن ها سوار شوند. پس از آن تست مقاطع جوش، حفظ شرایط فیزیکی و همچنین مقاومت پنجره در برابر نیروهای مکانیکی خارجی و فشار، مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.
در این گام روی به رگلاژ کردن پنجره خواهیم آورد. پس از طی کردن تمام این مراحل و تنظیم پنجره، قاب ها و بازشوها را به مکانی دیگر انتقال می دهیم تا در موعد مقرر برای نصب آن ها اقدام کنیم.

نصب پنجره upvc

نصب پنجره upvc

حال به گام پایانی در فرآیند تولید و نصب پنجره یو پی وی سی رسیده‌ایم. پس از طی کردن تمام مراحل فوق، ما با استفاده از تجهیزات مورد نیاز، نصاب خود را برای نصب پنجره upvc به محل مورد نظر خواهیم فرستاد. نصاب های حرفه ای مشغول در مجموعه سازوکار در این گام نیز می‌توانند از بالاترین استانداردها کمک بگیرند و روی به نصب پنجره upvc بیاورند.
اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کیفیت پنجره یو پی وی سی، نحوه تولید آن، قیمت پنجره و درب upvc و خرید آن ها هستید، می توانید با مراجعه به سایت سازوکار و ارتباط با مشاوران ما به پاسخ سوال های خود دست پیدا کنید. قیمت هر متر مربع پنجره upvc در سایت آریا سازوکار بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است، می توانید به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید