پارتیشن شیشه ای هوشمند

5 5 0 1 Product
تماس بگیرید

موجود نمي باشد

مشخصات محصول

دوجداره
سفید
10

شما عزیزان می توانید برای دستیابی به اطلاعات کافی درباره اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد با ساز و کار همراه شوید. استفاده از انواع پارتیشن شیشه‌ای در طراحی شرکت‌های خصوصی، ادارات، فروشگاه‌های مراکز تجاری و مطب پزشکان از مزایای بی‌شماری برخوردار است. پارتیشن شیشه‌ای علاوه بر اینکه یک فضای خصوصی مناسب ایجاد می‌کند، به نور اجازه می‌دهد بدون هیچ مانعی وارد محیط شود و نور طبیعی را در فضا منتشر کند. پارتیشن شیشه ای هوشمند در حالی که با تفکیک محیط فضا را برای کارهای پردقت و حساس آماده می‌کند، همچنان با ایجاد یک فضای پر نور می‌تواند کارایی کارکنان را افزایش دهد. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های مدرن محیط کار خود را با انواع پارتیشن شیشه‌ ای مدرن بازطراحی می‌کنند. برای سال‌های پی‌درپی پارتیشن‌های شیشه‌ای سنتی به عنوان رایج‌ترین پارتیشن‌های موجود در ایران شناخته می‌شدند اما عواملی نظیر نیاز به فضای امن و شخصی باعث ساخت نوع دیگری از پارتیشن‌ شده است. پرطرفدارترین پارتیشن‌های عصر حاضر پارتیشن شیشه‌ای هوشمند است که به عنوان پارتیشن شیشه ای حمام نیز بسیار مورد استقبال قرار می گیرد به دلیل برخورداری از ویژگی‌های منحصر به فرد توانسته‌ است نیاز افراد را به یک فضای کاری ایده‌آل برطرف سازد.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

پارتیشن شیشه ای هوشمند چیست؟

کارکنان شرکت‌هایی که فضا را با پارتیشن شیشه‌ای تفکیک می‌کنند همیشه نیاز به یک محیط شخصی‌تر را احساس می‌کنند. پارتیشن شیشه ای هوشمند محصولی منحصر به فرد است که می‌تواند با تغییر میزان شفافیت شیشه پارتیشن، محیط داخلی را بر حسب روحیه و نیازهای کارکنان تغییر دهد. با نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای هوشمند دیگر نیازی به صرف هزینه بیشتر برای تهیه پارتیشن‌های طرح‌دار وجود ندارد. از مصارف پارتیشن شیشه ای هوشمند می‌توان به نصب برای اتاق‌های کنفرانس، اتاق رییس شرکت و اتاق استراحت کارکنان اشاره کرد. پارتیشن شیشه ای هوشمند از شیشه‌ای استفاده می‌کند که می‌توان تنها با فشردن یک دکمه میزان شفافیتش تغییر داد. شیشه هوشمند برای عملکرد خود از اصل علمی الکتروکرومیسم استفاده می‌کند. در الکتروکرومیسم با اعمال ولتاژ الکتریکی به مواد، سطوح مات مواد تغییر می‌کنند و به طور معمول از شفاف به مات و بالعکس تغییر فرم می‌دهند. رنگ شیشه‌های هوشمند معمولاً مایل به آبی است که با عبور جریان الکتریکی مات و شفاف می‌شود.

پارتیشن شیشه ای هوشمند چیست؟

قیمت پارتیشن شیشه ای هوشمند چگونه محاسبه می شود؟

قیمت پارتیشن شیشه هوشمند بر اساس عواملی نظیر قیمت نهایی شیشه، جنس قاب پارتیشن شیشه‌ای هوشمند، نوع درهای مورد استفاده و جنس و نوع یراق‌های پارتیشن محاسبه می‌شود. با توجه به این موضوع که قیمت مواد اولیه مورد استفاده در پارتیشن شیشه ای هوشمند متغییر است، لازم است برای دریافت قیمت انواع پارتشین به صورت روزانه به شرکت سازنده تماس حاصل شود. علاوه بر این، پارتشین‌های تک جداره و دو جداره نیز از قیمت‌های متنوعی برخوردار هستند. شرکت ساز و کار به عنوان یکی از شرکت‌های متخصص در زمینه ساخت و اجرای انواع پارتشین باکیفیت توانسته است بدون کاهش کیفیت محصولات خود پارتیشن‌هایی با کیفیت بسیار بالا تولید کند. برای استعلام قیمت پارتشین شیشه ای هوشمند با کارشناسان ساز و کار تماس حاصل فرمایید.

قیمت پارتیشن شیشه ای هوشمند چگونه محاسبه می شود؟

محاسن پارتیشن شیشه ای هوشمند

زمانی که به دنبال شمردن محاسن پارتیشن شیشه ای هوشمند هستیم اولین نکته‌ای که به فکرمان خطور می‌کند این است که پارتیشن شیشه ای هوشمند به راحتی می‌تواند جایگزین پرده و کرکره شود. پارتیشن شیشه ای هوشمند از مزایایی بیش از مزایای پارتیشن‌های معمولی برخوردار است. مهم ترین تفاوت پارتیشن شیشه ای هوشمند با پارتیشن‌های معمول ایجاد یک فضای خصوصی در عین حال پر نور است. اما محاسن پارتیشن شیشه ای هوشمند تولید شده توسط شرکت ساز و کار محاسنی بیش از موارد یاد شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. به عنوان مثال:

  • پارتیشن‌ شیشه ای هوشمند با نفوذ نور به یک محیط بسته، باعث می‌شود مصرف برق کاهش پیدا کند.
  • استفاده از نور طبیعی باعث افزایش کارایی و شادابی کارکنان می‌شود، در نتیجه پارتیشن‌ شیشه‌ای می‌تواند نقش مهمی در موارد ذکر شده ایفا کند. علاوه بر این حفظ تعادل و تنظیم نور دریافتی در ساختمان‌هایی که در معرض نور مستقیم و بسیار گرم قرار دارند، از طریق این پارتیشن‌های حرفه‌ای امکان پذیر می‌شود.
  • پارتیشن شیشه ای هوشمند مانع ورود صدای محیط اطراف به فضای تفکیک شده می‌شود و تمرکز کارکنان به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.
  • ایجاد حریم خصوصی مهمترین عاملی است که افراد را تشویق به تهیه این پارتیشن‌های نسل جدید می‌کند.
  • نصب پارتیشن شیشه ای هوشمند می‌تواند یک فضای کاری معمولی را در عرض چند ثانیه تبدیل به یک فضا خصوصی کند که می‌تواند برای برگزاری جلسه‌های خصوصی و فوری مورد استفاده قرار بگیرد.
  • استحکام و مقاومت بسیار بالا از مزایای دیگر پارتیشن شیشه ای به شمار می‌روند. این نوع پارتیشن با ضربه و حرارت دچار ترک خوردگی نمی‌شود و به راحتی نمی‌شکند.
  • پارتیشن شیشه ای هوشمند مانع از خروج گرما در فصل سرد و سرما در فصل گرم می‌شود. این ویژگی باعث کاهش نیاز به استفاده از انرژی برق و گاز می‌شود، در نتیجه هزینه قبض‌های شرکت و سازمان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.
  • یکی دیگر از مزایای بزرگ پارتیشن شیشه ای هوشمند این است که بدون اینکه مانع ورود نور طبیعی روز شود به سادگی می‌تواند اشعه ماوراء بنفش را مسدود کند. به این ترتیب، پارتیشن شیشه ای هوشمند همانند یک فیلتر نور کاربردی ایفای نقش می‌کند.

قیمت پارتیشن شیشه ای هوشمند چگونه محاسبه می شود؟

مکانیزم پارتیشن شیشه ای مات شونده

استفاده از پارتیشن‌های شیشه هوشمند با ویژگی مات شونده یک راهکار نوآورانه و عالی برای بهینه‌سازی فضاهای اداری و تجاری است. این نوع پارتیشن‌ها با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، می‌توانند در محیط‌های مختلفی مانند ادارات، دفاتر کوچک، یا حتی در محیط خانه مورد استفاده قرار گیرند.

مزایای استفاده از پارتیشن‌های شیشه هوشمند با ویژگی مات شونده شامل:

  • تنظیم حریم خصوصی: امکان مات شدن شیشه با استفاده از ریموت کنترل، به افراد اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز به ایجاد یک فضای خصوصی یا جلسات محرمانه بدون افزایش هزینه‌ها یا نیاز به تغییرات دائمی در فضا دست یابند.
  • حفظ نور و روشنایی: در مقایسه با پارتیشن‌های سنتی، استفاده از شیشه هوشمند به شما این امکان را می‌دهد که نور طبیعی بهتری را به فضاها منتقل کنید و احساس فضای باز و اتاقی را افزایش دهید.
  • کنترل آسان: امکان کنترل مات شدن یا شفاف شدن شیشه با یک دکمه، فرآیند ایجاد حریم خصوصی را سریع و آسان می‌کند.
  • طراحی زیبا و مدرن: پارتیشن‌های شیشه هوشمند به دلیل طراحی زیبا و مدرن خود، به دکوراسیون فضا افزوده و آن را به یک محیط اداری شیک تبدیل می‌کنند.
  • استفاده چندمنظوره: این پارتیشن‌ها می‌توانند در مکان‌های مختلفی از جمله اتاق جلسات، دفاتر شخصی، یا حتی بخش‌هایی از خانه مانند حمام و سرویس بهداشتی استفاده شوند.

استفاده از پارتیشن‌های شیشه هوشمند با ویژگی مات شونده به عنوان یک ابزار اداری هوشمندانه می‌تواند به بهبود فضاهای کاری و زندگی کمک کند و همچنین باعث افزایش کارایی و راحتی کاربران شود.

مکانیزم پارتیشن شیشه ای مات شونده

معایب پارتیشن شیشه ای هوشمند چیست

یکی از بزرگترین معایت پارتیشن شیشه ای هوشمند را می‌تواند در تفاوت قیمت این محصولات منحصر به فرد با پارتیشن‌های شیشه ای معمولی یافت. با وجود این که پارتیشن شیشه ای هوشمند نقش مهمی در کاهش انرژی‌های مصرفی سازمان‌ها ایفا می‌کند و هزینه کلی را کاهش می‌دهند، اما باید توجه داشت که باید برای تهیه این محصولات مدرن بودجه قابل توجهی را در نظر گرفت. در پارتیشن شیشه ای هوشمند برای مات و شفاف شدن شیشه برق استفاده می‌شود. با وجود اینکه این فناوری هزینه های انرژی مورد استفاده را کاهش می‌دهد، اما به دلیل این که هنوز فراگیر نشده است احتمال اینکه بتوانید در شهر خود این پارتیشن‌ها را تهیه کنید بسیار پایین است. از دیگر معایب پارتیشن شیشه ای هوشمند می‌توان به برخورداری از نصب دشوار اشاره کرد. برای نصب این پارتیشن‌های شگفت انگیز لازم است نیروی متخصص و باسابقه استخدام شود. شرکت ساز و کار با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه ساخت و اجرای انواع پارتیشن‌های تخصصی و حرفه‌ای در نظر دارد خدمات شایسته و در خور مصرف کننده را به شما عزیزان ارائه دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و دریافت مشاوره همین امروز با کارشناسان ساز و کار تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای دو جداره با ما همراه باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید