پارتیشن شیشه ای مات چیست

پیاده‌سازی سبک‌های مختلف در طراحی و معماری باعث شده تا خانه‌های امروزی ظاهری شیک و مدرن داشته باشند. پارتیشن شیشه‌ای مات نمونه بارزی از این سبک‌ها است که برای جداسازی محیط و ایجاد فضایی خصوصی و آرام بهترین گزینه است. در این روش شیشه‌های مات و چند جداره که ضخامت زیادی دارند، توسط یراق آلات پوشش داده می شوند و فضا را به خوبی جداسازی می‌کنند‌. این پارتیشن بیشتر برای محیط‌های اداری و ایجاد یک فضای منظم به کار می‌رود. شیشه مات نور را به خوبی عبور می دهد و محیط مورد نظر را به خوبی روشن می‌کند. با پارتیشن بندی شما چیدمان اداری مناسب را خواهید داشت و می‌توانید حریمی خصوصی برای فعالیت‌های خود داشته‌‌ باشید. انواع پارتیشن شیشه‌ای به صورت فریم لس و فریم دار، پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره اجرا می‌شود که هر کدام به روشی خاص نصب می‌شوند. شیشه ساتینا یکی از انواع شیشه های مات است که می توان از آن ها در دکوراسیون استفاده کرد. 

پارتیشن شیشه ای مات چیست

شیشه استفاده شده در این سبک اغلب هوشمند است که به راحتی تغییر ظاهر می‌دهد. در واقع این فضاسازی کم هزینه است و در مدت زمان اندک هم اجرا می‌شود. این دیوار شیشه‌ای به صورت ثابت و متحرک قابل نصب است و مزیت‌های زیادی هم دارد. شما می‌توانید پنل شیشه‌ای که باعث جداسازی فضا شده را به راحتی تمیز کنید. تفکیک فضا به بهترین شکل باعث شده استفاده از پارتیشن شیشه ای مات به گزینه ای مناسب برای محیط‌های کاری تبدیل شود. شیشه‌ها بیشتر دوجداره هستند تا در مقابل فشار و ضربه دوام لازم را داشته باشند. پارتیشن شیشه ای اداری یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای است که بسیار پر کاربرد است. 

پارتیشن شیشه ای مات چیست

کاربرد پارتیشن شیشه ای مات

مزیت‌هایی که پارتیشن شیشه‌ای مات دارد، باعث شده تا سطح کاربری گسترده‌ای را به خود اختصاص دهد. از کاربردهای مهم این پارتیشن می‌توان به ایجاد فضای منظم و چیدمان اداری مناسب اشاره کرد که محیطی امن و پر نور را برای انجام فعالیت‌های روزانه فراهم می‌کند. سهولت نصب و همچنین جابجایی آسان باعث استقبال شرکت‌ها از این پارتیشن شده است. برای جداسازی سرویس بهداشتی و حمام هم بهترین گزینه است که هم از هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند و هم زیبایی محیط را دو چندان می‌سازد. این سبک در واقع عایق صدا و گرما است و می‌توانید یک محیطی ایده‌آل را برای شما ایجاد کند. اکثر کارفرمایان و مدیران برای پارتیشن بندی دفتر کار خود از شیشه مات شونده استفاده می‌کنند. این پارتیشن در دکوراسیون اداری شرکت‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و توانسته یک محیط عالی را برای پرسنل فراهم کند. صاحبین کسب و کار که دارای دفاتر تبلیغاتی و فروش هستند، اغلب از این الگو پیروی می‌کنند. شما عزیزان می توانید برای دستیابی به اطلاعات کافی درباره اینکه پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردهایی دارد با ساز و کار همراه شوید.

پارتیشن شیشه ای مات چیست

از دیگر کاربردهای این نوع پارتیشن می‌توان به فضاسازی دکوراسیون منزل اشاره کرد که در این صورت شما محیطی مجزا با نور کافی خواهید داشت. برای آپارتمان‌های کوچک هم اجرای این سبک گزینه خوبی است و توانسته بهترین بازدهی را داشته باشد.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت پارتیشن شیشه ای منزل و اطلاع از کاربردهای آن با ساز و کار همراه شوید. پارتیشن مات شونده اغلب به صورت هوشمند است که با سیستمی بروز هدایت می‌شود. شما می‌توانید در مواقع لزوم شیشه را مات کنید و محیطی خصوصی را ایجاد کنید. این شیشه‌ها دوجداره هستند و در مقابل فشار و ضربه هم دوام زیادی دارند. شما عزیزان می توانید برای سفارش پارتیشن شیشه ای ارزان و با کیفیت با مشاورین سازوکار تماس بگیرید.

کاربرد پارتیشن شیشه ای مات

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای مات

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه‌ای مات زیاد است و همین امر استقبال طراحان از این سبک را دو چندان کرده است. این مزایا عبارتند از:

  • شیشه‌های مات به آسانی نصب می‌شوند و به دلیل وزن سبکی که دارند حمل و نقل آن‌ها هم در کمترین زمان انجام می‌شود.
  • عایقی عالی در برابر صدا و گرما هستند، چون به صورت دوجداره ساخته می‌شوند، به همین دلیل شما‌ می‌توانید در محیط‌های مختلف آن را اجرا کنید.
  • این پارتیشن در انعکاس نور نقش موثری دارد و با عبور نور از شیشه شما محیطی روشن و مجزا خواهید داشت.
  • از دیگر مزیت‌های این نوع پارتیشن می‌توان به هوشمند بودن آن اشاره کرد که تنها با لمس یک کلید شما می‌توانید شیشه را از حالت شفاف به مات تبدیل کنید.
  • این پارتیشن یک انتخاب عالی بوده چون در مقابل فشار و ضربه مقاوم است و دچار ترک خوردگی و شکستگی هم نمی‌شود.
  • تميز شدن شیشه‌های مات آسان است و در کمترین زمان به راحتی تمیز و لکه‌گیری می‌شوند.
  • نصب آن‌ها به صورت ثابت و متحرک است که نمونه ‌های متحرک به راحتی جابه‌جا می‌شوند.

پارتیشن شیشه ای مات چیست

مزایای استفاده از این پارتیشن زیاد است، به همین دلیل برتری زیادی نسبت به سبک‌های دیگر دارد. شیشه ظاهری شیک و بروز دارد، به همین دلیل دکوراسیونی شیک و مدرن را خلق می‌کند. در پارتیشن شیشه‌ای تنوع زیاد است و مشتری می‌تواند متناسب با نیاز و همچنین سلیقه خود به خوبی انتخاب را انجام دهد. شیشه بکار رفته در این نوع طراحی به صورت فرم دار و بدون فرم است، پارتیشن بدون فرم راحت‌تر جابه‌جا می‌شود. شیشه‌‌های رنگی هم در این دیزاین نقش مهمی دارند و می‌توانند جلوه زیباتری به محیط ببخشند. شما می توانید پارتیشن شیشه ای مات را به ساز و کار سفارش دهید. ساز و کار ارائه دهنده بهترین پارتیشن شیشه ای مات است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ساز و کار در ارتباط باشید.

پارتیشن شیشه ای مات چیست

انواع پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات یکی از کاربردی ترین انواع پارتیشن ها است. اکثر افراد می خواهند علاوه بر تقسیم بندی و جداسازی فضا، فضای خصوصی را به وجود آورند که از بیرون، محیط داخل پیدا نباشد. بنابراین پارتیشن شیشه ای مات برای این کار بهترین انتخاب است. در ادامه انواع پارتیشن شیشه ای مات را به شما معرفی می کنیم.

  • پارتیشن شیشه ای مات سندبلاست
    سندبلاست کردن شیشه یکی از فرایندهایی است که منجر به مات شدن شیشه می شود. شیشه سندبلاست توسط پخش شدن ماسه های بسیار ریز با فشار بسیار بالا، بر روی سطح شیشه عادی مات می شود. پس از آن طی حرارت های مختلف، سطح آن تا حدودی صاف و یک دست می شود، اما فرآیند تولید شیشه مات سندبلاست باعث می شود چاله های بسیار ریزی را بر روی آن مشاهده کنید.

پارتیشن شیشه ای مات سندبلاست

  • پارتیشن شیشه ای مات ساتینا
    شیشه های مات ساتینا نیز تا حدودی شبیه به شیشه های سندبلاست به تولید می رسند. تنها تفاوت این شیشه ها با شیشه های سندبلاست این است که سطح صاف و یک دستی را دارند و تمیز کردن آن ها بسیار راحت تر است. همچنین میزان مات کردن فضای داخلی بسیار بیشتر است.

پارتیشن شیشه ای مات ساتینا

  • پارتیشن شیشه ای مات لمینت
    پارتیشن شیشه ای مات لمینت برتری که نسبت به دیگر پارتیشن ها دارد این است که تا حد زیادی فضای مدنظر را می پوشاند به طوری که دیگر هیچ چیز پیدا نیست و از پشت شیشه قابل مشاهده نیست. همچنین شیشه های لمینت از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و در مکان هایی که از حساسیت بالاتری برخوردار هستند می توانید از این شیشه استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای لمینت مات برای حمام و سرویس بهداشتی یا اتاق های جلسه و مذاکراتی بسیار مناسب هستند.

پارتیشن شیشه ای مات لمینت

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
این مدل پارتیشن مات شیشه ای و شما هم انجام میدین هزینش چطوریه ؟؟
پارتیشن شیشه ای مات به چه ددردی میخوره؟برای درست کردن یه محیط خصوصی خوبه؟
به نقل از خجسته فرد:
پارتیشن شیشه ای مات به چه ددردی میخوره؟برای درست کردن یه محیط خصوصی خوبه؟

عرض سلام دوست عزیز، بله سطح اون کاملا ماته و دور تا دور محیط را می پوشاند.
به نقل از حسن اعلایی:
این مدل پارتیشن مات شیشه ای و شما هم انجام میدین هزینش چطوریه ؟؟

عرض سلام خدمت شما جناب اعلایی، بله همکاران ما هر مدل پارتیشن شیشه ای را که بخواهید اجرا می کنند و برای اطلاع از قیمت پارتیشن شیشه ای مات می توانید با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.
پارتیشن شیشه ای مات خوب نیست فضا را تاریک می کند
به نقل از جواد جوادی:
پارتیشن شیشه ای مات خوب نیست فضا را تاریک می کند

با عرض سلام
دوست عزیز درست است که پارتیشن شیشه ای مات کمی نور گیر است اما می توان با نصب یک لامپ در محیطی که توسط پارتیشن شیشه ای مات احاطه شده است، این مشکل را برطرف کنید.

سوالات متداول پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات چه فایده ای دارد؟
اگر قصد داشته باشد محیطی را جدا سازی کنید، به طوری که فضای خصوصی ایجاد شود و از خارج دید نداشته باشد و در عین حال مقرون به صرفه باشد، پارتیشن شیشه ای مات انتخاب بسیار عالی است. برای اداره ها، بیمارستان ها، منازل و... بسیار کاربردی است.
انواع پارتیشن شیشه ای مات چه مدل هایی هستند؟
پارتیشن شیشه ای مات می تواند در انواع فریم لس یا فریم دار، دو جداره یا تک جداره، ساده یا رنگی و... به کار رود.