نظرات در مورد شیشه دو جداره

امروزه در دنیای پر سر و صدای ما انتخاب یک پنجره مناسب به منظور عایق صوتی می تواند بسیاری از مشکلات صوتی ایجاده شده در محیط اطرافمان را کاهش دهد و تا حدودی می توان یک زندگی آرام را در سایه ی این پنجره های دو جداره تجربه کرد. انواع شیشه دو جداره با ضخامت های گوناگون در پنجره مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند در مکان های مختلفی استفاده شوند. ضخامت شیشه دوجداره یکی از مسائل مهمی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنید.

شیشه دو جداره با ضخامت های مختلف می تواند عایق حرارتی و صوتی باشد که این موارد متناسب با نوع عایق بودن شیشه انتخاب می شوند. در نظر داشته باشید که در و پنجره های یو پی وی سی و دو جداره از نظر طرح و تنوع شکل به مراتب بسیار کمتر از پنجره های فلزی یا حتی آلومینیومی تولید می شوند ولی مزیت دو جداره بودن باعث شده است که این پنجره ها جایگاه خود را در بازار مشتریان داشته باشند.

نظرات در مورد پنجره دو جداره

در مورد انواع شیشه دو جداره و پنجره دو جداره در میان کسانی که از آن ها استفاده کرده اند نظرات مختلفی وجود دارد. برخی افراد که از شیشه های دو جداره برای منازل یا محل کار خود استفاده کرده اند بسیار از آن ها راضی هستند و تعدادی هم ناراضی.
می توان گفت اگر از پنجره های دو جداره استفاده می کنید بهتر است در نظر داشته باشید که انواع شیشه دو جداره به کار رفته در آن ها مشخصات شیشه دوجداره استاندارد را داشته باشد و قبل از خرید نهایی در مورد این معیار ها به صورت جدی تحقیق و بررسی انجام دهید.
پنجره های دو جداره از نوع UPVC مرغوب می تواند تا حدود زیادی این آلودگی صوتی را کم کند و برای فصول سرد و گرم سال یک عایق محسوب شود. در نظر داشته باشید که کسانی که از انواع شیشه دو جداره یا پنجره های دو جداره برای درب یا پنجره های منازل یا محل کار خود استفاده کرده اند در مورد این محصول نظرات مختلفی دارند.

برخی افراد سبک ساخت پنجره ها یا در ها را متناسب با سبک معماری خانه نمی دانند و ترجیح می دهند که پنجره های فلزی نصب کنند. برخی دیگر ممکن است با محصول بی کیفیت این کار را انجام داده باشند که این مسئله خود تا حدودی در تصمیم گیری بعدی یا معرفی به افراد دیگر بی تاثیر نبوده است. اما اصولا کسانی که از بهترین شیشه دوجداره و  پنجره های استاندارد و مهندسی شده استفاده کرده اند تا حد زیادی از این محصول رضایت دارند، به عایق سرما، گرما و صوتی شیشه اشاره می کنند که نقاط مثبت این پنجره ها محسوب می شود.

نظرات در مورد پنجره دو جداره 

نظرات در مورد کیفیت شیشه دو جداره

در مورد کیفیت شیشه دو جداره نظرات مختلفی وجود دارد که هر کدام متاثر از استفاده ای است که افراد از انواع این شیشه ها داشته اند. شیشه های دو جداره نسبت به انواع مختلفی که دارند شامل شیشه فلوت، شیشه سکوریت، شیشه لمینت و ... می شوند.

می توان گفت کیفیت انواع این شیشه ها با هم متفاوت است و شیشه فلوت یا همان شیشه ساده که مقاومت متوسطی دارد و در پنجره های دو جداره نیز استفاده می شود.

شیشه سکوریت تقریبا نشکن است و می تواند در برابر فشار و دما مقاومت بالایی داشته باشد.

شیشه لمینت نیز بسیار مقاوم است اما در صورتی که دچار شکستگی شود چون از دو لایه شیشه و یک ماده ژله ای مانند در میان دو لایه تشکیل شده است، پخش نمی شود. البته کیفیت بالاتر شیشه های مصرفی هزینه های بیشتری را نیز به همراه خواهند داشت.

گروه صنعتی ساز و کار با تولید و عرضه جدیدترین پنجره های دوجداره سعی بر این دارد تا علاوه بر جلوگیری از هدررفت انرژی گامی را هم در جهت آسایش و رفاه شما عزیزان بردارد. شما می توانید آخرین قیمت شیشه های دو جداره را در صفحه قیمت روز شیشه ساختمانی مشاهده و نسبت به خریدی مطمئن اقدام کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید