بهترین پنجره سه جداره

پنجره های UPVC یکی از محصولات شیشه‌ای محبوب هستند که می توان از آن ها در ساخت شیشه های تک، دو، سه و چهار جداره استفاده کرد.
پنجره های سه جداره از سه لایه شیشه تک جداره و دو اسپیسر تشکیل شده اند که در بین لایه های آن گاز آرگون تزریق می شود. فشار گاز آرگون بین این لایه ها با فشار هوای بیرون ساختمان یکسان است.
با توجه به کاربرد بالای پنجه های دو جداره، می توان نوع سه جداره را نسل پیشرفته تر و کارآمدتر این نوع پنجره ها معرفی کرد.
برای آگاهی از بهترین نوع شیشه سه جداره، بهتر است با کاربرد و ویژگی های شیشه های سه جداره بیشتر آشنا شویم.

کاربرد شیشه های سه جداره

از شیشه های سه جداره در محیط هایی که آلودگی بسیار زیاد دارند استفاده می شود. این نوع از شیشه ها دارای یک سد دفاعی مقاوم در برابر آلودگی و گرد و غبار هستند.
از آن جایی که دوام و مقاومت شیشه های سه جداره بسیار بالاست ،میزان عایق بودن آن ها نیز تا حد زیادی بیشتر از نوع تک و دو جداره آن است. این ویژگی عایق صوت و حرارت بودن باعث شده است که پنجره های دو و سه جداره در نواحی بسیار سرد یا مناطق پر سر و صدا مانند شهرهای شلوغ بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن شیشه ای های موجود در ساز و کار است.

کاربرد شیشه های سه جداره

ویژگی های بهترین پنجره سه جداره

  • ساختار مناسب
    در ساخت پنجره های سه جداره از پروفیل های UPVC استفاده می شود. پروفیل مورد استفاده در این پنجره باید دارای کیفیت و استحکام بالایی باشد تا بتواند وزن سه جداره شیشه را تحمل کند.
    ساختار و طراحی قالب پنجره در ساختمان ها بسیار مهم است و از نظر بصری بر چشم نواز بودن و زیبایی ساختمان تاثیر مثبت خواهد داشت.
  • لاستیک آب بندی مرغوب
    لاستیک های آب بندی برای جلوگیری از ورود سرما و گرما مورد استفاده قرار می گیرند، بسزایی در عایق سازی پنجره ها دارند. این لاستیک ها باید قابلیت ارتجاعی و تعویض داشته باشند.
  • قیمت مناسب
    با توجه به کاربرد و کیفیت پنجره های سه جداره، قیمت آن ها هم متفاوت است. اما باید توجه داشت که در هر صورت باید بین کیفیت محصول خریداری شده و قیمت آن هماهنگی باشد. برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره براساس فاکتورهای مختلفی در سایت ها اعلام می شود.
  • برند
    پنجره های سه جداره توسط شرکت ها و کارخانه های متفاوتی تولید می شوند. هر کدام از این تولیدی ها برند های تجاری مخصوص خود را دارند. برخی از برند ها با تجربه های بیشتری که در زمینه تولید پنجره های سه جداره دارند می تواند محصولات با کیفیت تری را ارائه دهند.
  • ضمانتنامه
    پنجره های سه جداره باید دارای خدمات پس از فروش و ضمانت نامه های معتبر باشند تا پس از نصب بتوان آن ها را به راحتی تعمیر و یا تعویض کرد.
    درواقع سازندگان بهترین نوع از شیشه های سه جداره باید تا مدتی به مشتریان خود سرویس دهی کرده و موارد خاصی را تحت گارانتی انجام دهند تا بتوانند اعتماد مشتریان را جلب کنند.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید