کارخانه شیشه دوجداره تهران

نسل جدید از انواع شیشه با عنوان شیشه دوجداره را می توان از طریق نمایندگی های فروش و یا کارخانه های سازنده به طور مستقیم سفارش داد. کارخانه های شیشه های دوجداره برای تولید محصولات با کیفیت با یکدیگر رقابت می کنند. رقابت شیشه‌های دوجداره بیشتر در زمینه طراحی، زیبایی و مرغوبیت کالایی است که به خریدار تحویل داده می شود.
برندها و کارخانه های مختلف شیشه های دوجداره در شهرهای بزرگ ایران به ویژه در تهران اقدام به ساخت و ارائه محصولات خود می کنند. نمایندگی های مجاز فروش این کارخانه ها در شهرهای دیگر هم آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

تولید شیشه‌ دوجداره

شیشه های دوجداره در مقیاس کارگاهی و کارخانه ای به تولید می رسند. کارخانه های ساخت شیشه دو جداره به نسبت کارگاه های ساخت این محصول، دارای تجهیزات پیشرفته تر و فناوری ساخت به روزتری هستند. حجم محصول تولید شده توسط کارخانه های سازنده نیز بسیار بیشتر از کارگاه هاست. از این رو شیشه های دوجداره صنعتی در کارخانه ها تولید می شوند.
ساخت شیشه دوجداره عموماً به دو روش اسپیسر حرارتی و اسپیسر آلومینیومی انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تولید شیشه دوجداره با اسپیسر حرارتی را مطالعه فرمائید

مراحل ساخت شیشه دوجداره

  • در مرحله اول نوع شیشه های دوجداره مشخص می شود. یکی از جداره ها می تواند شیشه خام و یا سکوریت باشد و جداره دیگر نوعی از انواع شیشه دو جداره اعم ازشیشه ساده، شیشه رفلکس، شیشه مشجر و ... .
  • اسپیسرها نوعی از جداکننده های آلومینیومی هستند که در این مرحله دور و دورن شیشه های دوجداره به وسیله آن ها پوشش داده می شود.
  • در مرحله بعد موادی با عنوان رطوبت گیر درون اسپیسر ریخته می شوند. با این کار رطوبتی که بین دو جداره است از بین می رود.
  • بعد از آن نوبت به زاویه بندی درست گوشه ها می رسد که برای این کار از گونیا استفاده می شود.
  • درنهایت برای چسباندن دو شیشه به هم از چسب درزگیر استفاده می شود. چسب آکواریوم تفنگی و یا دوگانه بشکه ای از متداول‌ترین انواع اینن چسب‌ها هستند.

شیشه های دوجداره حرارتی و چسبی هزینه ساخت یکسانی دارند و تنها تفاوتشان در این است که برای شیشه دو جداره حرارتی به تجهیزات پیشرفته تری نیاز است.

مراحل ساخت شیشه دوجداره

شیشه دوجداره در تهران

با توجه به این که شیشه های دوجداره را می توان در مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار داد، بهترین روش برای تهیه این محصول خرید از کارخانه ساخت شیشه دوجداره است. صنایع شیشه سازی فعال در شهر تهران را می توان با استفاده از جست و جوی اینترنتی پیدا کرد.
کارخانه های سازنده شیشه دوجداره با استفاده از سایت های فروش، صفحات مجازی و دیگر روش های تبلیغاتی امکان ارتباط با مشتریان را تا حد زیادی افزایش می دهند.
با استفاده از روش های حضوری و مجازی امکان ثبت سفارش از طریق کارخانه های سازنده شیشه دو جداره در تهران فراهم شده است. کارشناسان فروش در این زمینه می‌توانند به آگاهی رسانی مشتری و در نهایت یک خرید درست و اصولی کمک کنند.

برای اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید به صفحه لیست قیمت شیشه ساختمانی مراجعه کنید یا با مشاوران ما در گروه صنعتی سازوکار تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید