دیتیل های کرتین وال

مواد سازنده کرتین وال را می توان دو ماده اصلی سازه نگهدارنده و مواد پرکننده در نظر گرفت. عموما از شیشه به عنوان ماده ای که پر کننده فضای بین آلومینیوم می باشد استفاده می شود. استفاده از کرتین وال دارای مزایایی از جمله استحکام بالا و نمایی بسیار چشم نواز ست. نمای شیشه ای کرتین وال به دلیل مدرن و به روز بودن دارای طرفداران بسیاری است.
دیتیل کرتین وال را می توان با توجه به هر پروژه ای متفاوت دانست. در اجرای پروژه های کرتین وال باید به اجزا و موارد خاصی اشاره داشت این موارد تعیین کننده ویژگی های کرتین وال خواهد بود. در این مقاله به برخی از مهم ترین موارد آن خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی کرتین وال

نمای کرتین وال را می توان به دو شکل روکوب و لامل مشاهده کرد. در تولید و اجرای این نوع از نماهای شیشه ای مقیاس هایی هم چون باد، باران، زلزله و دیگر موارد قابل پیش بینی و اندازه گیری است.

  • در مدل روکوب برای ایجاد نمای شیشه ایی ابتدا توسط مدل های سازه ای و ماکت مانند توسط فلزات سبک به طور کامل زیر سازی خواهد شد. بعد از این مرحله پروفیل روکوب به همراه شیشه بر روی اسکلت از قبل اجرا شده ، نصب می شوند.
  • مدل لامل را می توان از جمله به روز ترین تکنولوژی لازم برای نصب شیشه های نما دانست. در این مدل سطح مقطع پروفیل های آلومینیومی دارای اندازه ای بزرگ می باشند و همین امر سبب مقاومت بالای آن خواهد شد.

مشخصات فنی کرتین وال

خصوصیات کرتین وال

  • امکان استفاده از شیشه های تک، دو و سه جداره فراهم است.
  • با استفاده از انواعی از پروفیل ها می توان سطح عایق دما را ایجاد نمود.
  • اجرای کار می تواند به صورت تمام اتوماتیک انجام بگیرد.
  • در اجرای آن محدودیت رنگی وجود ندارد و می توان با توجه به سلیقه و انتخاب هر فرد آن را اجرا کرد.
  • این سیستم مجهز به سیستم تخلیه آب باران می باشد.
  • نصب آسان

کرتین وال را می توان به روش های متفاوتی نصب کرد. دو روش مهم در نصب کرتیل وال می توان به نصب استیک و نصب یونیتایزد نام برد. در مورد قیمت کرتین وال به دلیل اینکه این نما یک نمای مدرن و با استفاده از چند متریال متفاوت ساخته می شود از این رو قیمت تمام شده آن با توجه به ترکیبات استفاده شده و اندازه آن متفاوت خواهد بود. چسب استفاده شده در نمای کرتین وال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با تزریق این چسب تو متریال متفاوت با نسبت های از پیش تعیین شده با هم چفت خواهند شد. به طور معمول از چسب های سیلکونی مرغوب برای این مصارف استفاده می شود. این نوع از چسب ها دارای چسبندگی بالایی بین فلز و شیشه می باشند. بالا بودن مقاومت کششی در این نوع چسب بسیار مهم خواهد بود زیرا با بالا بودن این ویژگی در شیشه ها گاز های تزریقی مانند آرگون توانایی گذردهی نخواهند داشت. چسب های سیلکونی استفاده شده در کرتین وال نسبت به چسب های کارتریجی عمر بیشتری دارند و خصوصیت خود را در گذر زمان حفظ خواهند کرد.برای نصب انواع پنجره ها و نمای کرتین وال با کارشناسان و متخصصین سازوکار در ارتباط باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید