توری متحرک پنجره

با نزدیک شدن تابستان معمولا شاهد هجوم فعالیت پشه ها هستیم. از طرفی به خاطر گرم بودن و تهویه هوا ترجیح می دهیم تا پنجره ها را باز بگذاریم. راه حلی که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته استفاده از توری پنجره است که اجازه ورود به حشرات نمی دهد و از طرفی هوا به خوبی رد و بدل می شود. توری های ساخته شده از مش الیاف مصنوعی، سیم فلزی یا الیاف شیشه بر روی درب یا پنجره کشیده شده اند تا از ورود حشرات، برگ ها و حتی فضولات و پر پرندگان به داخل خانه جلوگیری کنند. با نصب توری پنجره از ورود پشه ها به خانه خود جلوگیری کنید. این توری ها نه تنها پشه ها بلکه مگس ها و حشرات دیگر را در خارج نگه می دارند و به شما امکان می دهند هوای تازه را درون خانه خود راه دهید. 

انتخاب  توری متحرک مناسب برای پنجره

توری هایی که در بازار عرضه می شوند در انواع ثابت و متحرک هستند. انتخاب هر کدام از این توری ها به سلیقه، نیاز و انتخاب شما بستگی دارد. در این مقاله راجع به توری های متحرک که قابلیت باز و بسته شدن دارند خواهیم پرداخت. توری های متحرک از لحاظ جنس و کاربرد انواع متفاوتی دارند. شما می توانید در خریدهای حضوری با لمس این توری ها از میزان استحکام آن ها مطلع شوید. در ادامه بعضی از جنس های رایج توری های متحرک آورده شده است که تا حدی به شما در خرید توری برای پنجره هایتان کمک خواهد کرد.

انتخاب  توری متحرک مناسب برای پنجره

مدل های مختلف توری متحرک

توری متحرک پنجره جنس یو پی وی سی: این توری های متحرک در دسته رایج ترین توری هایی قرار می گیرد که توسط اکثر مشتری ها انتخاب می شود، زیرا جنس آن الیاف فایبرگلاس است. این روزها که اکثر خانه ها از پنجره های دوجداره استفاده می کنند، این توری های متحرک به وفور در این نوع پنجره ها دیده می شود. توری های متحرک یو پی وی سی به هیچ عنوان مانع ورود نور خورشید به منزل نخواهد شد و به مروز زمان در مقابل تابش مستقیم آفتاب پوسیده و کدر نخواهند شد. توری های یو پی وی سی نیز انواع مختلفی دارند مانند:

  • توری متحرک پلیسه ای: این توری بهترین مدل از جنس یو پی وی سی است که به صورت کرکره ای می توان آن را باز و جمع کرد و کاملا مدل آن ایمن و مقاوم است که در صورت استفاده در اتاق کودک، خیال شما را راحت خواهد کرد. به دلیل این که از لحاظ ظاهری مانند دامن پلیسه است، این اسم بر روی آن گذاشته شده است.
  • توری متحرک رولینگ: این نوع توری فقط در یک حالت کرکره ای باز و بسته می شود. بسته به حالت پنجره ی شما این توری ها هم از بالا به پایین قابلیت باز و بسته شدن دارند و هم از چپ و راست. شما بعد از صحبت با فروشنده با توجه به مدل پنجره باید اقدام به خرید توری متحرک مناسب کنید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید