ساخت توری پنجره

اندازه گیری، ساخت و نصب توری پنجره یکی از اقداماتی است که نیاز به مشاوره کارشناسان خبره داشته تا در این زمینه مشتریان را راهنمایی کنند. متاسفانه بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن ابعاد درب و پنجره خود اقدام به تهیه توری پنجره می کنند. به طوری که پس از خرید متوجه می‌شوند که توری خریداری شده اصلاً اندازه پنجره و درب مورد نیاز آنها نیست. در واقع ساخت توری های پنجره باید به گونه ای باشد که از ورود انواع حشرات موذی چه بزرگ و چه کوچک جلوگیری شود. در مواقعی نیز با باز بودن درب و پنجره ممکن است گرد و غبار به درون محیط ورود کند. از این رو باید نسبت به سفارش توری‌هایی با حفره های ریز و استاندارد دقت کافی داشت.

راهنمای سفارش ساخت توری پنجره

قبل از نصب توری باید محل نصب آن دقت کنید. به طور مثال برای فضاهایی نظیر سرویس‌های بهداشتی و حمام باید از توری های متحرک استفاده کرد. این کار باعث می شود تا حشره های محبوس در فضای سرویس بهداشتی امکان خروج را پیدا کنند. همانطور که توری های پنجره مانع از نفوذ حشرات به داخل محیط می شوند مانع خروج آنها هم خواهند شد. توجه به جنس توری پنجره نکته مهم بعدی است که باید هنگام سفارش به آن توجه کرد. توری های مختلفی در بازار وجود دارند که بهترین نوع آن توری هایی با جنس الیاف فایبرگلاس هستند. این طوری ها مانع نفوذ گرد و غبار به داخل منزل شده و همچنین مانع دیده شدن منظره اطراف هم نمی شود. فریم نازک این پنجره ها موجب شده است تا آنها کاملا با پنجره هماهنگ شده و در پشت آن جمع شوند.

راهنمای سفارش ساخت توری پنجره

 

هزینه سفارش و ساخت توری پنجره

عوامل مختلفی بر قیمت ساخت و سفارش توری های پنجره موثرند که در ادامه مهمترین آنها را بیان می کنیم:

  • نوع توری پنجره
  • ابعاد توری پنجره
  • جنس مواد به کار رفته در توری پنجره
  • تعداد سفارش
  • هزینه نصب

برای ساخت سفارش یک توری پنجره باید به موارد فوق توجه کرد. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ساز و کار وین تماس گرفته و از آنها راهنمایی های لازم را دریافت کنید. انواع توری پنجره باکیفیت به شرح زیر است:

  • توری درب و پنجره آلومینیومی: توری های آلومینیومی کاملا ضد زنگ بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. مهمترین مزیت این توری ها امکان برش دادن آنها در حین ساخت و نصب می باشد. علاوه بر وزن کمی که دارند آنها قابل شستشو بوده و هرگز مانع دیده شدن مناظر نمی شوند.
  • توری های پنجره فایبرگلاس: نام دیگر این توری ها، توری های پشه ای است. مقاومت بالای این توری ها در برابر نور خورشید و حرارت بالا موجب شده است تا طول عمر بالایی داشته باشند. این توری ها در رنگ بندی های مختلفی تولید می شوند که آنها را نسبت سایر توری ها متمایز ساخته است.
  • توری درب و پنجره گالوانیزه: توری های گالوانیزه برای محیط های مرطوب مناسب هستند. دلیل این امر هم گالوانیزه بودن جنس توری هاست که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و رطوبت هوا دارند.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید