کانکس شیشه ای

5 5 0 2 Product
تماس بگیرید

مشخصات محصول

-

کانکس های شیشه ای امروزه با استقبال بسیار بالایی مواجه هستند و توسط شرکت های بسیاری طراحی و تولید می شوند. قیمت کانکس شیشه ای با توجه به پارامترهایی مانند مساحت، نوع شیشه، یراق آلات، پروفیل های استفاده شده و ... تعیین می شود. در واقع مشخصات فنی کانکس تعیین کننده قیمت آن است. کانکس ها در چند مدل و با توجه به نیاز مشتریان ساخته می شوند. شیشه هایی که در ساخت کانکس استفاده می شوند، امکان انتقال صوت و انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهند.
شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوط به کانکس های شیشه ای اصول و قواعدی دارند که طبق آن تعرفه های خود را مشخص می کنند. جنس بدنه و سقف نیز از موارد مهم در تعیین قیمت کانکس های شیشه ای محسوب می شوند. بهترین نوع ورق برای سقف کانکس شیشه ای، ورق های گالوانیزه است که عایق و ضد حریق است. برای اضافه کردن آپشن هایی مانند استفاده از تاسیسات آب، برق، سیستم های گرمایشی، سرمایشی و ... باید با طراحان این محصول هماهنگ شود. به دلیل اهمیتی که مقاومت کانکس شیشه ای دارد، در ساخت آن باید از شیشه هایی با دوام و استحکام بالا استفاده شود. شیشه های دو جداره و تک جداره سکوریت، متداول ترین نوع شیشه ای هستند که در ساخت این کانکس ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای استعلام قیمت کانکس های شیشه ای باید به شرکت های مربوطه مراجعه کرد و یا به صورت غیر حضوری و از طریق سایت آن ها اقدام نمود. قیمت روز شیشه در سایت آریا سازوکار بسیار مناسب و اقتصادی است و لیست قیمت شیشه ساختمانی را می توانید در این وب سایت مشاهده کنید.

کانکس شیشه ای چیست؟

کانکس شیشه ای چیست؟

کانکس شیشه ای نوعی اتاق پیش ساخته محسوب می شود که جداره های آن از شیشه ساخته شده اند. کاربرد کانکس شیشه ای بسیار وسیع است، به گونه ای که می توان از آن ها برای دفاتر، فروشگاه ها، کافی شاپ ها، گلخانه و ... استفاده کرد. کانکس های شیشه ای ممکن است که به طور کامل از شیشه ساخته شوند و یا فقط یک یا دو ضلع آن شیشه ای باشند.
دلیل استفاده شیشه در این کانکس ها این است که از حداکثر نور خورشید استفاده شود و یا دید بهتری از فضای بیرون وجود داشته باشد. می توان برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به این فضا از شیشه های دودی استفاده کرد. کانکس های شیشه ای معمولا در دو طرح ساخته می شوند:

کانکس شیشه ای با دیوار شیشه ای:

از نظر ظاهری این کانکس شباهت بسیاری به انواع کانکس معمولی دارد، با این تفاوت که اضلاع آن بزرگ و شیشه ای است. در طراحی این نوع کانکس، هر کدام از ضلع ها ممکن است از شیشه ساخته شوند. در پارتیشن بندی داخلی این کانکس ها نیز شیشه استفاده می شود. معمولا استفاده این نوع کانکس برای استفاده های عمومی و اداری رواج دارد. رنگ و نوع شیشه، نوع درب، مساحت و ... آن طبق سفارش مشتریان طراحی و ساخته می شود.
کانکس تمام شیشه ای:

در ساخت کانکس تمام شیشه ای علاوه بر جداره ها، سقف آن نیز از شیشه ساخته می شود. بیشترین کاربرد این نوع کانکس برای استفاده در کشاورزی و مصارف گلخانه ای است تا گیاهان بتوانند حداکثر جذب نور خورشید را داشته باشند. از این نوع کانکس ها در برخی آزمایشگاه ها و اتاق های اداری (پارتیشن اداری) نیز استفاده می شود که شرط استفاده از آن ها قرار گرفتن در محیط های سر پوشیده است و نقش آن ها معمولا به عنوان جلوگیری از پراکندگی ذرات معلق و یا فیلتر صوتی است.

خرید کانکس شیشه ای

خرید کانکس شیشه ای

برای خرید و سفارش کانکس های شیشه ای می توان به چند روش اقدام نمود. با انتخاب یک مجموعه مطرح و معتبر در زمینه طراحی و اجرای کانکس شیشه ای می توان برای ثبت سفارش به آن ها مراجعه نمود. افرادی که قصد خرید و یا سفارش کانکس شیشه ای دارند، می خواهند بدانند که کدام مجموعه می تواند مدل مورد نظر را برای آن ها اجرا کند و اطلاعات جامعی راجع به قیمت و ویژگی های آن بدانند. خوشبختانه وجود مجموعه ها و شرکت های معتبر در کشور باعث شده است که دسترسی و خرید کانکس های شیشه ای با کیفیت به راحتی امکان پذیر باشد.

مجموعه های برتر ساخت پارتیشن و کانکس شیشه ای معمولا در سراسر کشور دارای نمایندگی های حضوری هستند که افراد می توانند به آن ها مراجعه کنند. از روش های سریع و راحت برای سفارش و خرید کانکس شیشه ای می توان به سفارش اینترنتی اشاره نمود. شرکت آریا سازوکار پیشرو در ارائه خدمات مربوط به پارتیشن ها و کانکس های شیشه ای، با راه اندازی وبسایت رسمی خود خدمات بسیاری را به مشتریان خود ارائه می دهد. خرید اینترنتی باعث می شود تا خریداران از نظر هزینه و وقت صرفه جویی کنند. با مراجعه به سایت مجموعه ساز و کار علاوه بر بازدید از نمونه کار های کانکس های شیشه ای می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید. در سایت ساز و کار خریداران می توانند با انتخاب نوع شیشه، شیوه ساخت و... ظاهر و مشخصات فنی کانکس شیشه ای مورد نظر را مشخص کنند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید