پارتیشن شیشه ای ریلی

5 5 0 1 Product
تماس بگیرید

موجود نمي باشد

مشخصات محصول

سکوریت
-

در معماری مدرن پارتیشن شیشه ای به عنوان یکی از موثرترین روش‌های بهینه سازی فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارتیشن شیشه ای ریلی یکی از مهمترین ابزارهای کاربردی برای طراحان داخلی به شمار می‌رود که برای تفکیک فضا و ایجاد حریم خصوصی ساکنان بکار گرفته می‌شود. پارتیشن شیشه ای به در دو نوع متحرک و ثابت تولید می‌شود. به طور معمول پارتیشن شیشه ای متحرک از جابه‌جایی و انتقال آسانی برخوردار است و در فضاهایی که نیاز به تغییرات به صورت موقت وجود داشته باشد بیشترین کاربرد را دارد. در پارتیشن‌های شیشه‌ ای متحرک قسمتی از شیشه ثابت است و بخش دیگر به عنوان درب ورودی عمل می کند. رایج‌ترین درهای مورد استفاده در پارتیشن شیشه‌ ایمتحرک درب‌های لولایی، درب‌های اتوماتیک و درب‌های ریلی هستند. 

پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن کشویی شیشه ای

امروزه مجتمع های تجاری و مسکونی به گونه ای طراحی شده اند که از حداقل مکان، بیشترین استفاده را ببرند، به همین جهت نوعی از پارتیشن های شیشه ای روانه بازار شده اند که بیشترین کارایی را در فضای اندک منزل و محل کار داشته باشند. درهای کشویی از جمله راهکارهایی است که برای فضاهای کوچک و شلوغ استفاده می شوند. حال تصور کنید که فضای شخصیتان با پارتیشن های شیشه ای پوشیده شده باشد و با کنار کشیدن درهای این پارتیشن، با فضای بیرون ارتباط برقرار می کنید. پارتیشن های کشویی شیشه ای به نسبت مصالح سنتی برای ساخت یک اتاق یا حریم شخصی مزیت های بسیاری دارند که هزینه تمام شده در اولویت قرار می گیرد. به طور کلی هزینه ای که برای خرید و نصب پارتیشن های شیشه ای پرداخت می شود، به مراتب کمتر از ساخت دیوار به سبک سنتی است. در کنار این مطلب به میزان روشنایی فضای داخلی پارتیشن ها اشاره می کنیم که بر خلاف انواع دیوارها، جلوه ای نورانی و دلپسند را به محیط هدیه می دهند، به همین جهت این دسته از محصولات بازخورد بسیار خوبی از جانب کارکنان شرکت ها و افراد مدرن گرا داشته است. شاید پیش خودتان فکر کنید که فضای منزل تا محل کار شما به اندازه کافی شلوغ است و امکان نصب این پارتیشن ها وجود ندارد. در این باره به شما ضمانت می دهیم که پارتیشن شیشه ای با اشغال کمترین فضا بیشترین استفاده را برای شما خواهند داشت و حتی اگر شرایط برای شما مهیا بود می توانید پارتیشن های نصب شده را به مکانی دیگر منتقل کنید.

لیست قیمت پارتیشن کشویی شیشه ای

 هزینه نهایی برای پارتیشن های شیشه ای نسبتا کمتر است و آن هم به استفاده از مصالح ارزان و مراحل نصب ساده است. پارتیشن های شیشه ای به دو صورت فریم لس (بدون فریم) و فریم دار تولید می شوند و تنها تفاوت این دو در وجود فریم مخصوص است. برای ایجاد تنوع و زیبایی خاص می توانید از پارتیشن های شیشه ای فریم دار استفاده کنید و طبیعتا باید هزینه بیشتری نیز بپردازید. درهای کشویی همانند انواع درهای معمولی باید از یراق با کیفیت و مقاوم برخوردار باشند که در گذر زمان کیفیت اولیه خود را حفظ بکنند، به همین جهت تهیه یراق آلات مناسب و پروفیل پارتیشن شیشه ای کشویی اهمیت پیدا می کند. در آخر به کیفیت شیشه های استفاده شده در این پارتیشن ها اشاره می کنیم که مهم ترین عنصر در ایجاد فضای دلخواه شما است. نوع شیشه (مات یا شفاف) در مورد بحث روشنایی بسیار موثر است و هر چه از شیشه شفاف تری استفاده شود، از نور مناسب تری نیز بهره مند می شوید. حال در کنار این موضوع به ضخامت آن ها نیز توجه کنید که وظیفه اصلی حفاظت از سلامتی افراد و ایجاد امنیت را به عهد دارد. مقاومت شیشه باید به گونه ای باشد که با وارد شدن ضربه و نیروهای معمول از جانب فعالیت های رزومره واکنش خاصی از خود نشان ندهند. این مورد روی ارزش پارتیشن های شیشه های بسیار اثربخش هستند و هر چه که کیفیت و ضخامت شیشه های استفاده شده بیشتر باشد، قیمت بیشتری نیز خواهند داشت. با تمام این صحبت ها در مورد معرفی و عوامل موثر بر قیمت، نوبت به خرید محصول می رسد. قیمت پارتیشن کشویی شیشه ای اجرا شده توسط سازوکار بسیار مقرون به صرفه است، کافی است نگاهی به لیست قیمت بیندازید. تیم متخصص ساز و کار این اطمینان را به شما می دهد که پارتیشن های شیشه ای کشویی ساز و کار از با کیفیت ترین مواد اولیه بهره مند است و با به روز ترین دستگاه ها فرایند ساخت خود را طی کرده اند. پارتیشن های شیشه ای ساز و کار امنیت و فضایی که شما همواره برای به دست آوردن آن در تلاش بوده اید را فراهم می آوردند و اکنون زمان آن رسیده است که برای دست یابی به این مهم، اقدامات لازم را انجام دهید. با ساز و کار همراه باشید و در کمترین زمان به محصول مورد نظر خود برسید.

لیست قیمت پارتیشن کشویی شیشه ای

پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

پارتیشن شیشه ای با درب ریلی یکی از پرفروش‌ترین پارتیشن‌های نصب شده در ساختمان‌های اداری و تجاری هستند. باز و بسته شدن پارتیشن شیشه ای با درب ریلی توسط ریل‌های آلومینیومی و یا استیل انجام می‌پذیرد. دلیل بهره‌گیری از آلومینیوم و استیل کیفیت و طول عمر بالای آنها است که در نهایت طول عمر پارتیشن را بیشتر کرده و هزینه تعمیر و نگهداری را به شدت کاهش می‌دهند. با توجه به این که ریل ها از غلتک و کاور مختص به خود برخوردار هستند، در هنگام باز و بسته شدن هیچ گونه صدایی ایجاد نمی‌کنند. مهمترین نکته در مورد امنیت فضای تفکیک شده توسط پارتیشن شیشه ای با درب ریلی این است که درب ریلی برای قفل شدن باید در جهت دیوار باز و بسته شود.

مزیت‌های پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

  • بهبود بهره وری کارکنان: نصب پارتیشن شیشه ای با درب ریلی در ادارات باعث افزایش بهره وری بین نیروی کار می‌شود. کارکنان با آگاهی از این که ممکن است تحت نظارت دائمی قرار بگیرند با دقت بیشتری کارشان را انجام می‌دهند. نصب پارتیشن شیشه ای با درب ریلی به کاهش آلودگی صوتی در دفتر کمک می‌کند و این موضوع باعث کاهش حواس پرتی و افزایش بهره وری کارکنان می‌شود.
  • انعطاف پذیری: در حالی که تغییر چیدمان یک ساختمان اداری کار خسته کننده و پرهزینه‌ای است، به راحتی می‌توانید برای تفکیک فضا از پارتیشن شیشه ای با درب ریلی استفاده کنید. با توجه به این که این نوع پارتیشن از جابه‌جایی آسانی برخوردار است، به سادگی می‌توانید برای تغییر در دکوراسیون داخلی و همچنین ایجاد فضای بیشتر آن را جابه‌جا کرده و تغییرات لازم را با کم ترین هزینه اعمال کنید. با نصب پارتیشن شیشه ای با درب ریلی، شما همیشه می‌توانید چیدمان فضای اداری خود را هر از چند گاه بسته به نیازها و شرایط خود تغییر دهید.
  • نگهداری آسان: تمیزی و نگهداری از پارتیشن شیشه ای با درب ریلی نسبتا آسان است، زیرا می‌توانید از محلول تمیز کننده شیشه برای پاک کردن سریع شیشه‌ها استفاده کنید.
  • صرفه جویی در انرژی: با نصب پارتیشن شیشه ای با درب ریلی می‌توانید به طور موثر نیاز به روشنایی الکتریکی را به ویژه در طول روز کاهش دهید. کاهش مصرف انرژی علاوه بر این که هزینه‌های شما را کم می‌کند می‌تواند برای سلامت کارکنان نیز مفید واقع شود. مطالعات نشان می‌دهند استفاده از روشنایی لامپ در طولانی‌ مدت باعث کاهش بینایی افراد می‌شود.
  • بهبود نورپردازی: کمبود نور طبیعی در محیط‌های کار یکی از بزرگترین مشکلاتی است که امروزه با آن روبه‌رو هستیم، زیرا کمبود نور طبیعی به طور مستقیم بر خستگی کارکنان تاثیر می‌گذارد، با این حال شما می‌توانید سلامت و روحیه کارکنان خود را با تغییر چیدمان دفتر و افزایش بهره‌وری از نور طبیعی بهبود ببخشید. نصب پارتیشن شیشه ای با درب ریلی یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده از نور خورشید است.
  • حریم خصوصی: برخلاف تصور عموم، نصب پارتیشن شیشه ای لزوما حریم خصوصی را به خطر نمی‌اندازد. بسیاری از مردم هنگام نصب پارتیشن‌های شیشه ای مردد هستند، زیرا نمی‌خواهند حریم خصوصی کارکنان خود را از بین ببرند. شما می‌توانید از پارتیشن شیشه ای با شیشه مات یا طرح دار استفاده کنید. این نوع پارتیشن‌ها در پخش نور طبیعی تاثیری نمی‌گذارند و در عین حال برای کارکنان شما حریم خصوصی ایجاد می‌کنند.

مزیت‌های پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

قیمت درب شیشه ای ریلی

درب شیشه ای ریلی دارای اجزای مختلف فراوانی نظیر ریل، تسمه، چشمی، جعبه کنترل و موارد دیگر است که هر کدام از آن ها از قیمت مخصوص به خود را دارند و اکثرا وابسته به قیمت ارز هستند و به صورت روزانه قیمت گذاری می‌شوند، اما برای سهولت درک چگونگی نحوه قیمت گذاری درب شیشه ای ریلی چند مورد را برای شما توضیح می‌دهیم.

  • شیشه: مهمترین عامل تعیین قیمت درب شیشه ای ریلی جنس و ضخامت شیشه است. اگر جنس شیشه ضد ضربه و ضد خش باشد، مشخصا از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. ضخامت شیشه نقش بسزایی در کاهش نفوذ سر و صدا دارد، در نتیجه اگر به دنبال کاهش بیشتر آلودگی های صوتی هستید بهتر است از شیشه ضخیم‌تر استفاده کنید.
  • فریم درب شیشه ای ریلی: همان طور که پیش از این اشاره کردیم بهترین فریم‌های مورد استفاده در درب‌های شیشه ای ریلی فریم‌های آلومینیومی و استیل هستند. با توجه به این که هر دو جنس یاد شده به صورت روزانه قیمت گذاری می‌شوند، تعیین قیمت درب شیشه ای ریلی کمی دشوار می‌گردد. 

شما عزیزان می توانید پارتیشن کشویی شیشه ای و ریلی را از سازو کار سفارش دهید و خیالتان از کیفیت تمامی قطعات و اتصالات مورد استفاده در نصب پارتیشن شیشه ای آسوده باشد.

قیمت درب شیشه ای ریلی

انواع پارتیشن‌های شیشه ای در ساز و کار

ساز و کار مجموعه‌ای تخصصی در زمینه تولید و اجرای انواع در و پنجره‌های آلومینیومی، UPVC، نماهای شیشه ای و شیشه های ساختمانی است که در سال‌های اخیر به صورت حرفه‌ای به تولید انواع پارتیشن‌های شیشه ای می‌پردازد. هدف ساز و کار از ساخت و اجرای حرفه‌ای‌ترین پارتیشن‌های شیشه ای اصلاح و بهبود فضاهای مختلف است. از دیگر محصولات پرفروش ساز و کار می‌توانیم به درب شیشه ای ریلی اشاره کنیم. درب شیشه ای ریلی ساخته شده در ساز و کار علاوه بر این که از قیمت‌های متنوع و مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند، توسط تیم اجرایی این شرکت به سرعت نصب می‌شود. نمونه کارهای انجام شده توسط تیم متخصص ساز و کار در سایت این شرکت موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پارتیشن اداری، پارتیشن‌های شیشه‌ای، درب شیشه ای ریلی و دیگر محصولات کاربردی ساز و کار با ما تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی مشاوران ما بهره‌مند شوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید