قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره

اگرچه امروزه در صنعت ساختمان سازی مدرن استفاده از در و پنجره های دوجداره بسیاررونق پیدا کرده است، اما در بسیاری از مواقع استفاده از این مدل در و پنجره ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست و به همین دلیل نیز افراد ترجیح می‌ دهند که از درب ها و پنجره های آلومینیومی تک جداره استفاده کنند. استفاده از محصولات تک جداره برای فضاهای داخلی ساختمان کاملا ایده‌ آل بوده و گزینه بسیار مناسبی به شمار می آید. زیرا در فضاهای داخلی ساختمان اتلاف انرژی، و یا ورود سر و صدا و گرد و غبار دیده نمی‌ شود. همین مسئله باعث می‌ شود تا استفاده از این نوع در و پنجره در فضای داخلی ساختمان کافی باشد. البته به هنگام انتخاب این نوع پنجره ها باید قیمت آن را نیز در نظر گرفت. قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که اصلی‌ ترین آن نوع آلومینیوم، درصد خلوص آن و همچنین طرح پنجره و اندازه آن است. ما در ادامه این مقاله بیشتر در مورد انواع مختلف درب و پنجره های آلومینیومی تک جداره و عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری آن ها صحبت کرده ایم. اگر شما نیز قصد دارید که برای منزل و یا برای محل کار خود از این نوع پنجره ها تهیه کنید بهتر است که ما را تا انتها همراهی کنید.

قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره

پنجره آلومینیومی تک جداره

پنجره های آلومینیومی به دلیل وزن سبک، ظاهر ایده آل و دوام و عمر طولانی مدتی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. به خصوص که این پنجره ها در برابر عوامل مخرب نیز کاملا مقاوم هستند. به عنوان مثال پنجره های آلومینیومی در برابر اکسید شدن، در برابر رطوبت و همچنین در برابر عوامل اسیدی کاملا مقاوم هستند و در کوتاه مدت دچار آسیب نمی شوند. همین مسئله نیز باعث شده است تا کسانی که به فکر خرید پنجره آلومینیوم هستند با اطمینان خاطر کامل خرید خود را انجام دهند و این پنجره ها را جایگزین انواع پنجره های قدیمی آهنی کنند. به خصوص که پنجره های آلومینیومی برای سرویس های بهداشتی، محیط های مرطوب، فضاهای داخلی و همچنین فضاهای بیرونی کاملا ایده آل و مناسب هستند. اما در این بین انواع مختلف پنجره آلومینیومی وجود دارند که از نوع تک جداره و دوجداره هستند در واقع پنجره های دوجداره بیشتر مناسب برای فضای بیرونی ساختمان هستند و فضای داخل را از ورود گرد و غبار و ورود به سر و صدا و همچنین ورود سرما و گرمای بیش از حد حفظ می کنند. اما در بسیاری از مواقع شما نیاز به تقسیم‌ بندی فضای داخلی منزل خود دارید. به عنوان مثال در و پنجره های سرویس های بهداشتی، پنجره های اتاق خواب که رو به حیاط خلوت منزل شما باز می شوند و یا پنجره هایی که نیاز به دو جداره بودن ندارند، می‌ توانند از نوع تک جداره تهیه و خریداری شوند. البته دقت داشته باشید که پنجره های آلومینیوم تک جداره نیز در مقایسه با انواع در و پنجره های آهنی بسیار عالی تر عمل می کنند و در برابر ورود سرما، خروج گرما و یا در برابر ورود سروصدا بسیار ایده آل تر از پنجره های آهنی هستند. اما در هر صورت نسبت به پنجره دوجداره عملکرد ضعیف تری دارند و مناسب تر برای فضاهای داخلی ساختمان هستند. روش های ساخت درب و پنجره آلومینیومی را نیز در این مقاله شرح داده ایم.

پنجره آلومینیومی تک جداره

با این حال باز هم افرادی هستند که برای صرفه جویی در هزینه های بیشتر تمایل دارند که برای فضاهای بیرونی نیز از پنجره های تک جداره استفاده کنند. از جمله ویژگی ها و خصوصیات پنجره آلومینیومی تک جداره میتوان به موارد متعددی اشاره کرد؛

  • اصلی‌ ترین آن ها سبک بودن و مقاوم بودن این پنجره ها است.
  • علاوه بر آن پنجره های آلومینیوم در برابر آتش سوزی و حریق نیز مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی دچار آسیب نمی شوند.
  • نکته دیگری که در مورد این پنجره ها باید حتما به آن شارژ کنیم مقرون به صرفه بودن آن ها نسبت به در و پنجره های آهنی است. علاوه بر قیمت مناسبی که این پنجره ها دارند، عمر و دوام طولانی نیز دارند و تا مدت های طولانی برای شما کار خواهند کرد و شما در کوتاه مدت نیازی نیست که به دلیل زنگ زدگی و یا هر دلیل دیگری پنجره های ساختمان خود را تعویض کنید.
  • وجود طرح های گوناگون و مدل های متفاوت این پنجره ها نیز باعث شده است تا شما بتوانید برای هر دکوراسیون و هر سلیقه‌ ای به راحتی این پنجره ها را خریداری و استفاده کنید. این پنجره ها در رنگ های مختلف و طرح های گوناگون تولید و به بازار فروش ارائه می شوند.

پنجره آلومینیومی تک جداره

قیمت درب و پنجره آلومینیومی تک جداره

قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره حدودا بین 1950000 تومان الی 6000000 میلیون تومان می باشد. قیمت درب و پنجره آلومینیومی تک جداره همانطور که قبلا هم گفتیم به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد؛

  • اصلی‌ ترین آن جنس آلومینیوم به کار رفته در تولید آن ها است. همانطور که میدانید فلزات مختلف درصد خلوص متفاوتی دارند و هر چقدر که درصد خلوص آن ها بالاتر باشد این به معنای کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتر فلز خواهد بود. بنابراین در صورتیکه پنجره های آلومینیوم از جنس بهتری تولید شده باشند کیفیت بهتر و در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.
  • نکته دیگری که در مورد قیمت درب و پنجره آلومینیومی تک جداره باید بدانید این است که طرح های مختلف دارای قیمت گذاری های متفاوتی هستند. به عنوان مثال ممکن است شما آلومینیوم طرح چوب را با قیمتی متفاوت نسبت به آلومینیوم معمولی خریداری کنید. بنابراین در هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود حتما به این مسئله نیز توجه داشته باشید.

قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره

وبسایت بزرگ فروشگاهی آریا ساز و کار به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه عرضه مستقیم درب و پنجره آلومینیوم مشغول به فعالیت بوده و این محصول را با کیفیت بسیار بالا و مناسب و با قیمت عالی در اختیار مشتری قرار داده است. بنابراین در صورتیکه شما تمایل به خرید این محصول دارید می توانید نوع تضمینی و با کیفیت آن را با قیمت مناسب به صورت کاملا مستقیم و بدون دخالت دست واسطه ها، از طریق فروشگاه آریا سازگار خریداری نمایید. فروشگاه آریاسازو کار عرضه کننده پنجره آلومینیومی تک جداره ، دو جداره، درب های آلومینیومی چون درب آلومینیومی سرویس بهداشتی و... است. در صورت نیاز برای دریافت مشاوره های بیشتر برای خرید نیز کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین و 24 ساعته آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستند تا یک خرید کاملا عالی و مناسب داشته باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره

قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که اصلی‌ ترین آن نوع آلومینیوم، درصد خلوص آن و همچنین طرح پنجره و اندازه آن است. 

پنجره آلومینیومی تک جداره چه مزیتی نسبت به سایر پنجره ها دارد؟

پنجره های آلومینیومی به دلیل وزن سبک، ظاهر ایده آل و دوام و عمر طولانی مدتی که دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. به خصوص که این پنجره ها در برابر عوامل مخرب نیز کاملا مقاوم هستند. به عنوان مثال پنجره های آلومینیومی در برابر اکسید شدن، در برابر رطوبت و همچنین در برابر عوامل اسیدی کاملا مقاوم هستند و در کوتاه مدت دچار آسیب نمی شوند.