بهترین مارک پنجره دو جداره کدام است ؟

برای بررسی این نکته ک ه بهترین مارک پنجره دو جداره کدام است بایستی به نکات ذیل دقت داشت:

۱) مواد تشکیل دهنده: پنجره دو جداره upvc متشکل از سه قسمت میباشد که با مونتاژ آن بوسیله دستگاه های صنعتی تولید و یا نیروهای کارآزموده صنعت یو پی وی سی در نهایت تبدیل به پنجره دو جداره یو پی وی سی میشود.
این سه قسمت عبارتست از: پروفیل یو پی وی سی، یراق (با توجه به نوع استفاده از جمله تک حالته، دو حالته، کشویی و... که با دستگیره و لولا ست یراق را تشکیل میدهند.) و شیشه دو جداره.

۲) جزئیات تولید: جدا از قسمت های تشکیل دهنده پنجره دو جداره یو پی وی سی، عوامل دیگری همچون گالوانیزه آهن بکار رفته در مقطع پروفیل ها (با توجه به کیفیت و ضخامت آن) و همچنین تسمه لولا که برای مقاومت و استحکام در نصب یراق آلات پشت لولاها و داخل شیار مخصوص به خود در مقطع پروفیل قرار میگیرد حائز اهمیت است.

۳) روش تولید: تولید پنجره و شیشه دو جداره upvc و شیشه دو جداره به دو روشِ دستی و صنعتی انجام میشود.
در روش صنعتی پنجره دو جداره بوسیله دستگاه های اتومات چهار سر جوش و همچنین شیشه ها بوسیله دستگاه های اتومات پلمپ، تزریق گاز آرگون و تزریق چسب پلی سولفات تولید میگردند.
در روش دستی یا سنتی پروسه تولید پنجره و شیشه دو جداره بوسیله نیروی انسانی انجام میشود و ناگفته مشخص است که روش تولید با دستگاه های اتومات، استاندارد و کیفیت بالاتری را در محصول نهایی به مشتری ارائه خواهد داد

نظرات خود را با ما در میان بگذارید