تولید کننده اسپیسر شیشه دوجداره

شیشه های دو یا چند جداره پس از تولید شدن، ابتدا توسط چسب های مخصوصی به هم چسبانده می شوند و پس از آن، صفحات با استفاده از اسپیسرها  در کنار هم قرار می گیرند. اسپیسرها قطعاتی هستند که از آن ها برای جداسازی شیشه های دو یا چند جداره استفاده می شود. جنس اسپیسرها می تواند از فلز یا پلاستیک باشد.

مزایای استفاده از اسپیسر مرغوب

با استفاده یک اسپیسر مرغوب و با کیفیت، شیشه های دو جداره مزایای بیشتری پیدا می کنند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نگه داشتن صفحات شیشه در کنار هم
  • ارتقا مهر و موم حرارتی و رطوبت پنجره
  • تقویت و دوام ساختاری شیشه و پنجره
  • بهبود سطح کیفی عایق بندی
  • بهینه سازی انرژی
  • و ...

ساختار اسپیسر شیشه دو جداره

اسپیسرهایی که برای شیشه دوجداره استفاده می شوند انواع متفاوتی دارند اما بیشتر آن ها از جنس فوم و یا فلز هستند که در مقایسه با هم، نوع فلزی آن قوی تر و دارای دوام بیشتری است. اما اگر این دو را به لحاظ عایق حرارتی مقایسه کنیم، اسپیسر های فومی بهتر عمل می کند.

انواع جدید اسپیسر ها که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند نوع ارتجاعی و منعطفی هستند که به منظور بالا رفتن کارآیی  به تولید می رسند.

ساختار اسپیسر شیشه دو جداره

 ساخت اسپیسر شیشه دو جداره

اخیرا نسل جدیدی از اسپیسرها با عنوان اسپیسر حرارتی  به تولید می رسند. استفاده از اسپیسرهای حرارتی باعث می شود که از چسب برای دوجداره کردن شیشه استفاده نشود.

ساخت اسپیسر های حرارتی توسط تولیدکنندگان اسپیسرها و در اندازه های متفاوت انجام می گیرد. این تولید کننده ها سعی بر آن دارند که بهترین محصولات را با قیمت مناسب به خریدار ارائه دهند.

اسپیسر های آلومینیومی توسط کارخانه ها و کارگاه های سازنده به تولید انبوه می رسند. این نوع از اسپیسر ها  با استفاده از چسب، بین دو جداره شیشه چسبانده می شوند. اسپیسر ها با توجه به اندازه مورد نیاز برش می خورند و مورد استفاده قرار می گیرند.

خط تولید اسپیسر شیشه دوجداره

برای تولید اسپیسرهای شیشه های دوجداره لوازم و تجهیزاتی لازم است که بدون آن ها تولید این محصول امکان پذیر نخواهد بود. دستگاه های تولید کننده اسپیسر از گذشته تا به امروز روند پیشرفته شدن را در پیش گرفته اند.

کارخانه ها و کار گاه های تولید اسپیسر شیشه دوجداره سعی بر  آن دارند با تهیه پیشرفته ترین تجهیزات موجود در بازار جهانی، به روز ترین و کاربردی ترین انواع اسپیسرها را تولید نمایند.

تولیدی اسپیسر شیشه دو جداره در بسیاری از شهر های ایران انجام می گیرد که می توان با یک جستجوی ساده اینترنتی نام، محل، آدرس سایت، آدرس کارخانه و دیگر اطلاعات آن ها را پیدا کرد. این تولیدکننده ها امکان سفارش آنلاین و مشاوره از طریق کارشناسان فروش، وبسایت های خود یا صفخات مجازی شان را هم فراهم کرده اند.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید