نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

این روزها بخش زیادی از ساختمان ها را که مشاهده می کنید از پنجره دوجداره بهره می‌برند. با این حال همچنان برخی از ساختمان ها با پنجره های قدیمی نیز در سطح شهر دیده می شوند. با توجه به این شرایط و به واسطه اینکه پنجره های قدیمی استاندارد خاصی ندارند، اقداماتی برای تعویض آنها و نصب پنجره دوجداره صورت می‌گیرد. اگر به دنبال نصب پنجره دوجداره هستید باید شرایط تعویض آنها با پنجره های قدیمی را در نظر داشته باشید. بدون تردید بخش زیادی از افراد به دنبال نصب پنجره دوجداره بدون تخریب بخش هایی از ساختمان هستند. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.
انجام این کار کمک می‌کند تا در سریعترین زمان بدون تخریب بتوانید زیبایی و کیفیت کار را به میزان قابل توجه افزایش دهید. قطر شیشه دوجداره با پنجره های آلومینیومی، بسته به سلیقه شما صورت می گیرد. امروزه از مدل های مختلف پروفیل و پنجره های موجود در بازار می توانید استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب پنجره و پارتیشن شیشه ای دوجداره بدون تخریب و نصب انواع درب های upvc می توانید از خدمات ارائه شده در سایت سازوکار بهره ببرید.

آیا امکان نصب پنجره دوجداره بدون تخریب هست؟

آیا امکان نصب پنجره دوجداره بدون تخریب هست؟

مزایای بی نظیر نصب پنجره دوجداره موجب شده است بسیاری از افراد برای ساختمان های خود به دنبال نصب آنها و جایگزینی با پنجره های قدیمی باشند. با این حال سوال مهمی که همواره پیش روی افراد قرار می گیرد این است که آیا امکان نصب پنجره دوجداره بدون تخریب وجود دارد یا خیر؟ مجموعه‌های متخصص در زمینه نصب پنجره دوجداره امروزه می توانند به واسطه بهره گیری از مهارت های حرفه ای، بدون هیچ گونه تخریبی، روی به نصب پنجره های مدرن دوجداره بیاورند. این فرآیند در عین ساده بودن یک عملیات تخصصی است.
ما در مجموعه سازوکار این اطمینان را به شما می دهیم که بدون نیاز به تخریب بخش هایی از ساختمان یا استفاده از مصالح ساختمانی خاص، روی به نصب پنجره دوجداره می آوریم. این فرآیند را با استفاده از مهیا کردن فریم و جای دادن آن در پنجره طی خواهیم کرد. در آغاز عملیات برای نصب پنجره دوجداره بدون تخریب باید ستون های عمودی و افقی با استفاده از تجهیزات مناسب بریده شوند. با توجه به اینکه هیچگونه نیازی به جدا کردن فریم محیطی پنجره قدیمی وجود ندارد، می توان پنجره های دوجداره را بر روی آنها نصب کرد. پس از انجام این کار با استفاده از چسب مخصوص و فوم، آب بندی و عایق بندی پنجره نصب شده را انجام می دهیم.
مشاهده خواهید کرد که بدون کمترین تخریب و خرابی و یا نیاز به مصالح خاص، پنجره های دوجداره را به جای پنجره های قدیمی نصب کرده ایم.

مراحل نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

مراحل نصب پنجره دوجداره بدون تخریب

اگر به دنبال نصب پنجره دوجداره هستید باید چند نکته اساسی را در نظر داشته باشید. برای نصب این پنجره های مدرن و با کیفیت ابتدا تصمیم خود را بگیرید که قصد دارید از چه نوع پنجره ای به جای پنجره های قدیمی استفاده کنید. با توجه به اینکه پنجره دوجداره را می توانید به شکل های upvc و آلومینیومی برگزینید، این سفارش را پس از بررسی شرایط و متناسب با سلیقه خود می توانید ارائه دهید.
در گام بعدی پس از این که درخواست خود را به مجموعه سازوکار ارائه دادید، برای اندازه گیری ابعاد پنجره، نصاب ماهر را به محل مورد نظر اعزام خواهیم کرد. با اندازه گیری دقیق محل نصب برای طراحی پنجره دوجداره، متناسب با نیاز شما اقدام می‌کنیم.
حال با مهیا کردن پنجره های دوجداره باید پنجره های قدیمی برداشته شود. این کار را ما با استفاده از تجهیزات لازم و بدون کمترین تخریب انجام می‌دهیم. فراموش نکنید که فریم پنجره های قدیمی همچنان بر روی دیوار نگه داشته می شوند. پس از انجام برشکاری پنجره های قدیمی و ساخته شدن پنجره های دوجداره جدید باید آنها را بر روی فرم قدیمی آهنی نصب کرد. حال با استفاده از پیچ های استاندارد، کاملا محکم پنجره دوجداره را می بندیم. پس از آن با بهره گیری از چسب مخصوص و فوم پلی اورتان، روی به درزگیری پنجره دوجداره خواهیم آورد.

 چگونه پنجره دوجداره را بدون تخریب را نصب کنیم؟

چگونه پنجره دوجداره را بدون تخریب را نصب کنیم؟

با توجه به اینکه در فصل تابستان و زمستان با انبساط و انقباض پنجره های یو پی وی سی مواجه می‌شویم، استفاده از فوم پلی اورتان کمک می کند که در این شرایط پنجره دوجداره از رگلاژ خارج نشود. در گام آخر و پس از نصب پنجره دوجداره بدون تخریب، به نظافت محل نصب خواهیم پرداخت. اطمینان داشته باشید ما با طی کردن این مراحل به صورت کاملا اصولی و مهندسی، هیچ دغدغه ای را برای شما باقی نخواهیم گذاشت. بسیاری از صاحبخانه ‌ها ترجیح می‌دهند که از این روش برای جایگزینی پنجره های قدیمی استفاده کنند.
پارامترهای مختلفی را برای اعلام قیمت نصب پنجره دوجداره بدون تخریب در دستور کار قرار می دهیم. نوع پروفیلی که انتخاب می کنید، ابعاد پنجره و یراق آلات مورد نیاز از جمله مواردی به شمار می‌روند که در اعلام قیمت نصب پنجره دوجداره بدون تخریب موثر هستند. اگر به دنبال نصب پنجره دوجداره بدون تخریب هستید و قصد دارید از خدمات یک مرکز تخصصی استفاده کنید، مجموعه سازوکار همراه شماست تا بالاترین کیفیت را در ارائه این خدمات را به شما عرضه کند.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید