تعویض شیشه دوجداره پنجره upvc

کار تعویض شیشه های دو جداره UPVC می تواند به عنوان یک فرصت تجاری سودآور (تمام وقت یا پاره وقت) در نظر گرفته شود چرا که بسیار ساده و کم ریسک است و می توان از نصب این محصول ساده در خانه های افراد، درآمد بالایی کسب کرد.
اگر قصد دارید این کار را خودتان انجام دهید، به کمی توانایی عملی نیاز دارید. اما شخص دیگری نیز می تواند کار اصلی را برای شما انجام دهد و شما تمام کارهای هدایت و نظارت را انجام دهید و سود بیشتری کسب کنید؛
اکنون فرصت خوبی برای ورود به این بازار بزرگ و پررونق است که پیش بینی می شود طی 5 تا 10 سال آینده رشد قابل ملاحظه ای داشته باشد، زیرا دوره ضمانت همه آن قسمت های دوجداره پنجره ها می گذرد.
دراین میان همه به دنبال فرصت تجاری نیستند. شاید شما فقط علاقه داشته باشید که صرفه جویی کنید و این شیشه های دوجداره را خودتان در خانه خود نصب کنید. چرا که این کار به اندازه کافی ساده است و می توانید هر چند اندک، صرفه جویی کنید و با یادگیری آن بر مهارت خود بیفزایید.
پنجره های اورجینال یکی از دارایی های بزرگ هر خانه قدیمی هستند چراکه از جایگزین های مدرن بسیار برتر هستند. همینطور، تعمیر پنجره باید قبل از در نظر گرفتن جایگزینی شیشه ها انجام شده باشد.
بدیهی است که بودجه بر تصمیم تعمیر پنجره تاثیر خواهد داشت، اما این یک تصور غلط رایج است که تعویض پنجره همیشه گران تمام می شود.

تعویض شیشه دوجداره پنجره upvc

چگونه تشخیص دهیم که شیشه به تعویض نیاز دارد یا خیر

یک بررسی ساده تصویری می تواند در تعیین نیاز پنجره به تعویض یا تعمیر کمک کند. به قسمت هایی که پنجره با قاب دورش برخورد می کند، جایی که قاب پنجره با دیوار برخورد می کند، و جایی که بخش های مختلف پنجره ها با یکدیگر برخورددمی کنند، توجه کنید. دقت کنید که آیا علائم سستی و پارگی یا شکاف و ترک در شیشه وجود دارد یا خیر. علامت دیگر کشش هوا از ناحیه پنجره شما یا علائم تراکم در صفحه های داخلی شیشه است.

آیا تعمیر یا تعویض شیشه پنجره UPVC به ارزش یک خانه اضافه می کند ؟

همانطور که از پنجره دو جداره در اکثر خانه های مدرن انتظار می رود، صاحبخانه در هنگام خرید به دنبال افزایش بهره وری انرژی است. به طور کلی بهبود بخشیدن پنجره در یک خانه قدیمی یک تصمیم عاقلانه است. تنها کافیست در هنگام تنظیم فریم و تعویض کردن شیشه حساسیت به خرج دهید، چرا که به عنوان مثال در یک خانه مدرن هزینه کردن برای چهارچوبی از جنس یو پی وی سی، به طور طبیعی یک خانه را مطلوب تر می کند.

تعویض شیشه دوجداره پنجره upvc

تعویض پنجره هایی که دارای شیشه های مه آلود هستند

یکی از شایع ترین نواقص در برخورد با شیشه دو جداره تمایل آن ها به مه گرفتگی است. گاهی اوقات این می تواند در یک دوره زمانی کوتاه پس از نصب اتفاق بیفتد.
شیشه های مه آلود ناشی از فرسایش قسمت های چفت شده لبه ها می باشد که در انتها منجر به به نفوذپذیر شدن می شود. سپس تراکم در داخل واحد چفت شده بین شیشه دوجداره داخلی و خارجی، حفره ایجاد می کند. حتی یک حفره کوچک در چفت اطراف لبه ها اجازه خواهد داد بخار آب به فضای داخلی بین پانل های شیشه ای نفوذ کند.
متاسفانه هنگامی که یک واحد چفت شده ، شروع به مه الود شدن کرد، کاری به غیر از تعویض نمی توان انجام داد، اگر چه تعمیر کوتاه مدت گاهی اوقات کارساز است.

تعویض شیشه دوجداره پنجره upvc

کار تعویض را چگونه انجام دهیم

واحد دوجداره چفت شده را بیرون کشیده و یا به طور معمول، کل پنجره را بیرون بیاورید.
قبل از درآوردن پنجره های قدیمی، مهم است که بررسی کنید که آیا سردر مناسب برایی نگه داشتنن آجر های بالا وجود دارد یا خیر. اگر نه، تکیه گاه موقت مورد نیاز خواهد بود. اگر شیشه های قدیمی را نمی توانید به راحتی و بدون آسیب رساندن به آن و یا برش درآورید، ایده خوبی است که هر دو طرف با لایه چسبنده برای کاهش خطر پرتاب خرده ریز های کوچک پوشش داده شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید