اتصالات نرده شیشه ای

استفاده از عناصر و المان های شیشه ای در سازه های امروزی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از انواع مولفه های نوینی که در حال حاضر در ساخت ساختمان ها از آن‌ها استفاده می شود، نرده های شیشه ای هستند که علاوه براین‌که نقش حفاظتی ایده آلی دارند، جلوه بصری مطلوبی نیز ایجاد می کنند. نصب اصولی و صحیح این گونه از نرده ها، نیازمند به کارگیری اتصالات و یراق آلات با کیفیت و مقاوم است تا ایمنی مورد نظر کاربران قابل دستیابی باشد. از این رو در ساخت این محصولات از آلیاژهای مستحکم و با دوامی که طول عمر زیادی دارند استفاده می شود. اتصالات به کار گرفته شده در نصب نرده های شیشه ای از جنس استنلس استیل 316 یا 304 ساخته می شوند. استیل هایی که گرید آن‌ها 304 است در مواجهه با رطوبت و آب واکنش مطلوبی از خود نشان می دهند. چنانچه نرده شیشه ای در محیط هایی به کار گرفته شود که احتمال رویارویی با اسید برای نرده وجود داشته باشد، استیل 316 کارایی لازم را برای طراحی و ساخت خواهد داشت.

اتصالات نرده شیشه ای

اتصالات نرده شیشه ای چه هستند؟

با توجه به تنوع قابل توجه نرده های شیشه ای در بازار، دیتیل و اتصالات مورد نیاز برای نصب آن‌ها نیز مختلف و متغیر است. یراق آلات نصب این نوع نرده با توجه به روش نصب شیشه ها و شرایط پروژه تعیین می شود. برای تهیه اتصالات مورد نیاز نصب نرده شیشه ای در یک مکان، ابتدا باید نوع محصول با توجه به وضعیت حاکم بر پروژه، انتخاب شود. پس از گزینش نرده مورد نظر، اتصالات مورد نیاز نیز با جزئیات مشخص خواهند شد.
همان طور که گفته شد، اتصالات مورد نیاز برای نصب هر نوع نرده شیشه ای منحصر به فرد و خاص است، بنابراین نمی توان اقلام و اتصالات یکسانی را برای نصب تمامی انواع نرده های شیشه ای معرفی کرد، اما می توان با ایجاد دسته بندی مخصوصی، تمام یراق آلات را رده بندی و مرتب کرد. طبقه بندی یراق آلات مورد استفاده در نصب نرده های شیشه ای عبارتند از:

  • قطعه مورد نیاز برای اتصال شیشه به شیشه
  • قطعه مورد نیاز برای اتصال هندریل به شیشه
  • پایه های مخصوص نگهدارنده پنل های شیشه ای
  • فیکس پوینت ها یا اتصالات دکمه ای

اتصالات نرده شیشه ای چه هستند؟

خرید اتصالات نرده شیشه ای

خرید اتصالات نرده شیشه ای یکی از چالش های روبه روی اغلب مهندسان و متقاضیان نصب این مولفه در سازه ها است. با توجه به تاثیر چشمگیر جنس اتصالات در میزان مقاومت نرده های شیشه ای، استفاده از متریال های بی کیفیت برای نصب این محصولات به هیچ عنوان توصیه نمی شود، چرا که در صورت عدم برخورداری نرده شیشه ای از ایمنی کافی، حوادثی به وقوع خواهد پیوست که در اغلب موارد جبران ناپذیر می باشد. حتی تصور سقوط آزاد از ارتفاع برای افرادی که به نرده های شیشه ای اعتماد کرده اند نیز غیر ممکن است لذا لازم است در زمان تهیه تجهیزات مورد نیاز، بهترین نوع یراق آلات موجود و در دسترس برای نصب آماده گردد. فروشگاه های زیادی در زمینه عرضه اتصالات و یراق آلات نصب نرده شیشه ای فعال هستند که متقاضیان می توانند با مراجعه به آن لوازم مورد نیاز خویش را خرید کنند، همچنین با توجه به گسترش روزافزون حضور فضای مجازی در زندگی افراد جامعه، فروشگاه های آنلاین نیز در این عرصه وارد شده اند تا نیاز مصرف کنندگان را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت تأمین نمایند. مرکز فروش ساز و کار، یکی از عرضه کنندگان محصولات و اتصالات نصب نرده شیشه ای در اصفهان است که سابقه فعالیت طولانی در این رابطه دارد و با بهره گیری از دانش متخصصان، توانسته است مشاوره های ارزشمندی را به مشتریان خود راجع به گزینش محصول مورد نیاز خود ارائه دهد.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید