نرده شیشه ای (هندریل شیشه ای )

glass-frnce

هندریل روز به روز محبوب تر می شود. نرده شیشه ای کاربردهای بسیار زیادی دارد و در ساختمان های جدید و همچنین پروژه های نوسازی بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. نرده شیشه ای از شیشه مقاوم و با کیفیتی ساخته می شود که در پایه نگه داشته می شود و اغلب هر چهار گوه آن با کمک نرده ها و یراق آلات مختلف نگه داشته می شود و از آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. نرده های شیشه ای می توانند در مکان های مختلفی از جمله منازل مسکونی و خانه های دوبلکس، ویلاها، بیمارستان ها، مراکز تجاری و رفاهی، مراکز اداری و شرکت ها، کافه ها و... به کار روند. نرده شیشه ای از لحاظ بصری زیبایی بیشتری نسبت به سایر نرده ها دارد و علاوه بر آن از استحکام خوبی نیز برخوردار است. نرده شیشه ای به طور کلی در تراس ها و به عنوان حصاری در اطراف استخرها استفاده می شود. نرده شیشه ای جان پناه بسیار خوبی است و از محبوب ترین مدل های این روزها است.

نرده شیشه ای

لیست قیمت نرده شیشه ای

نرده شیشه ای از انواع نرده ها در معماری مدرن است. متریال همه شیشه ها به گونه ای است که نور را از خود عبور داده و شفافیت و روشنی بخش فضاها می باشند. هم چنین با شیشه می توان ظرافت و زیبایی محیط داخلی را دو چندان نمود. نرده های شیشه ای خود ایستا زیبا تر بوده و از استحکام و مقاومت ایستایی بالایی برخوردار هستند. این نرده ها در مکان های شلوغ مانند سازمان ها و رستوران ها و مکان های تجاری کاربرد های بیشتری دارند. از نرده های شیشه ای در تراس و راه پله ها استفاده می گردد. شیشه های به کار رفته در نرده ها از نوع سکریت یا لمینت شده هستند. نرده های شیشه ای با ضخامت های mm10, 12mm ,16mm ,20mm تولید می گردد. 
لیست قیمت نرده شیشه ای به صورت روزانه در سایت ساز و کار قرار می گیرد. قیمت این نرده ها تابعی از نوع شیشه و ارتفاع آن، میزان کیفیت یراق آلات و ابزارها و پایه های مهارکننده است. این نرده های شیشه ای براساس متر مربع تعیین قیمت می گردد. با توجه به توضیحات داده شده برای اطلاع از قیمت نرده شیشه ای باید کارشناسان از محل اجرای سفارش نرده بازید کرده و برآورد دقیقی از میزان مصالح و نوع سیستم اجرای نرده شیشه ای به عمل آوردند تا قیمت نهایی محاسبه شود. یکی ازعوامل تعیین کننده هزینه نرده شیشه ای مواد اولیه است که به دلیل تحریم ها قیمت ثابتی ندارد و باید در هر سفارش بر اساس اندازه و قیمت روز محاسبه گردد. در لیست قیمت نرده شیشه ای اطلاعات مربوط به نوع شیشه و پایه را نیز برای شما ذکر کرده ایم.

*آخرین به روز رسانی لیست قیمت نرده شیشه ای سازوکار مربوط به آبان ماه 1401 است، برای استعلام لیست قیمت نرده شیشه ای روز، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نرده شیشه ای نوع شیشه نرده شیشه ای نوع پایه نرده شیشه ای قیمت نرده شیشه ای
نرده شیشه ای راستا شیشه سوپر کلیر 12 میل سکوریت پایه اسپیگوت 1002 استنلس استیل 304 2,500,000 تومان
نرده شیشه ای راستا شیشه لمینت دو لایه 6 میل سکوریت پایه اسپیگوت 1001 استنلس استیل 304 3,800,000 تومان
نرده شیشه ای پله شیشه سوپر کلیر 12 میل سکوریت فیکس پوینت استنلس استیل 304 2,900,000 تومان
نرده شیشه ای پله شیشه لمینت دو لایه 6 میل سکوریت فیکس پوینت استنلس استیل 304 4,500,000 تومان

Glass-fence-price-list3.jpg

انواع مدل نرده شیشه ای

انواع مدل نرده شیشه ای در سایت ساز وکار در قسمت محصولات وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران سایت ساز و کار تماس بگیرید. از انواع نرده شیشه ای می توان به نرده شیشه ای روی کار و نرده شیشه ای دفنی، اسپیگات، نرده شیشه ای نقطه ثابت (فیکس پوینت) اشاره کرد. این مدل نرده ها، به نرده شیشه ای خود ایستا نیز شناخته می شوند. البته نمونه های ترکیبی (تلفیقی) از شیشه و استیل نیز تولید می گردد که با استفاده از شیشه سکریت شده، نسبت به نرده تمام شیشه از قیمت پایین تری برخوردار است. نرده های تلفیقی با شیشه سکوریت 10 یا 15 میلی متری برای مصارف عمومی مناسب خواهند بود. در فضاهای مدرن امروزی استفاده از نرده های شیشه ای شفاف یا مات برای زیباتر کردن ساختمان ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

  

نرده شیشه ای چیست؟

نرده شیشه ای می بایست از شیشه های مستحکمی همچون شیشه سکوریت، شیشه لمینت و سایر شیشه های نشکن ساخته شود تا جان انسان ها را در خطر نیاندازد. نرده های شیشه ای می‌توانند کاملاً بدون قاب، نیمه‌فریم و یا فریم دار باشند و همچنین مدل اصلی نرده‌بندی با نرده‌های گرد سنتی یا نرده های شیشه ای مدرن‌تر باشند. در ادامه انواع نرده شیشه ای را معرفی می کنیم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید.

انواع نرده شیشه ای

نرده شیشه ای روکار یا اکسپوز

در این مدل نرده شیشه ای، پروفیل ها بر روی کار اجرا شده اند و مشاهده می شوند. این مدل نرده شیشه ای استحکام بسیار بالایی دارد و ایمن تر است. می توانید در پشت بام ها، تراس ها و مکان هایی که به ایمنی بیشتری نیاز دارند از نرده شیشه ای روکار کمک بگیرید.

قیمت نرده شیشه ای 

نرده شیشه ای توکار یا دفنی

این مدل نرده شیشه ای مینیمال تر است و پروفیل های آن قابل مشاهده نیستند، به این صورت که شیشه در جایی فرو می رود. ایمنی این نرده های شیشه ای نیز بالا است و قابل اطمینان هستند.

قیمت نرده شیشه ای 

نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت جذابیت بسیار زیادی دارد. قسمتی از این مدل نرده شیشه ای با فاصله از دیوار تراس قرار می گیرد و بخشی از دیوار را می پوشاند و این باعث جذاب تر شدن آن شده است.

قیمت نرده شیشه ای 

نرده شیشه ای اسپیگات

این نرده شیشه ای کاملا بدون فریم است و یراق آلاتی با سایز بزرگ که به زمین متصل شده اند، می توانند این نرده های شیشه ای را نگه دارند و آن ها را به طور ثابت حفظ کنند.

Glass-fence-price-list4.jpg

نرده شیشه ای هنزا

در نرده شیشه ای هنزا ستون هایی به کار رفته است که ایمنی آن ها را دو چندان کرده است. این مدل نرده شیشه ای نیز بدون فریم است و در حدود هر یک متر آن ستونی قرار گرفته است که وظیفه آن نگهداری نرده های شیشه ای است.

انواع نرده شیشه ای 

نرده شیشه ای هیبرید

این نرده شیشه ای همچون نرده شیشه ای هنزا است با این تفاوت که بر روی ضلع بالایی این شیشه ها نیز فریم به کار رفته است.

انواع نرده شیشه ای 

نرده شیشه ای دی لاین D-Line

نرده شیشه ای دی لاین ساختار بسیار خوبی دارد و در برابر فشار و ضربه می تواند مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهد.

انواع نرده شیشه ای 

نرده شیشه ای اسکوئر لاین Square-Line

در هر متر مربع این نرده یک فریم کامل و جامع قرار گرفته است که به خوبی آن را در جای خود فیکس کرده است.

انواع نرده شیشه ای 

قیمت نرده شیشه ای

نرده شیشه ای در هر مدل که باشد می تواند در بالکن و تراس، پشت بام یا روف گاردن، راه پله ها، استخرها و هر جای دیگری که مدنظر داشته باشید به کار رود و کارایی لازم را از خود نشان دهد. البته قیمت نرده شیشه ای نیز باید در نظر گرفته شود. برخی افراد با اینکه به نرده شیشه ای علاقه دارند، اما پیش خود فکر می کنند قیمت نرده شیشه ای بسیار گران است و به همین دلیل از خرید آن صرف نظر می کنند. اما قیمت نرده شیشه ای در مجموعه آریا سازوکار بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. قیمت نرده شیشه ای به عواملی همچون متراژ نرده، پروفیل و فریم به کار رفته در آن، نوع یراق آلات انتخابی، نوع شیشه ای که برای ساخت نرده شیشه ای به کار می رود و... وابسته است. نگران نباشید، می توانید با کارشناسان آریا سازوکار تماس بگیرید و از قیمت نرده شیشه ای و همچنین شرایط خرید اقساطی مجموعه ما مطلع شوید.

سازو کار طراحی و اجرای انواع نرده شیشه ای

سازوکار مجری و سازنده مدل های مختلف نرده شیشه ای است و با بالاترین کیفیت ممکن و در عین حال با مناسب ترین قیمت نرده شیشه ای را به شما عزیزان ارائه می دهد. سازوکار با به کارگیری درجه یک ترین فریم ها و یراق آلات و همچنین شیشه های مقاوم، هر مدل نرده شیشه ای را که بخواهید اجرا و نصب می کند. در هر جای ایران که هستید کافی است با ما تماس بگیرید.لیست قیمت نرده شیشه ای

مزایای نرده شیشه ای

امروزه و با گسترش علم و دانش و صنایع مختلف، متریال و مصالح مختلفی وارد صنعت ساختمان شده اند که در مراحل و موارد مختلف ساخت کاربرد دارند. یکی از این مصالح شیشه است که در انواع مختلف با مقاومت های گوناگون ساخته می شود و با توجه به شفافیت، زیبایی و مقاومت بالای خود، امروزه بسیار پر کاربرد است. در گذشته تنها از شیشه های ساده و فقط در پنجره ها استفاده می شد اما امروزه با گوناگونی انواع شیشه ها، از این متریال در ساخت قسمت های مختلف دکوراسیون ساختمان ها استفاده می شود. یکی از انواع این استفاده ها، نرده های شیشه ای است. نرده های شیشه ای در دکوراسیون خارجی و داخلی خانه استفاده می شود و بر خلاف تصور عموم مقاوت بالایی دارد. از موارد استفاده نرده شیشه ای می توان به مواردی همچون نرده محافظ پله در فضای داخلی یا خارجی ساختمان، نرده محافظ بالکن، نرده محافظ استخر، نرده محافظ پشت بام و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این استفاده گسترده تنها به خاطر زیبایی نیست و نرده های شیشه ای علاوه بر زیبایی، مزایای فراوانی دارند. از مزایای استفاده از نرده های شیشه ای می توان موارد زیر را برشمرد:

  • مقاومت در برابر رطوبت، ضربه و رنگ پریدگی نسبت به انواع نرده های فلزی.
  • مقاومت در دما های مختلف و شرایط متنوع آب و هوایی.
  • مقاومت در برابر مواد قلیایی و اسیدی مانند باران های اسیدی.
  • ضد آب و ضد زنگ.
  • و بسیاری موارد دیگر ....
  • همچنین نرده های شیشه ای نیاز به مراقبت و باز سازی ندارند و تنها کافی است که لکه های کثیفی را با ماده مناسب تمیز کرد. انواع نرده های شیشه ای با مشخصات مختلف، توسط گروه ساز و کار قابل اجراست و این گروه آماده همکاری با اشخاص و سازمان ها خواهد بود.

انواع پایه نرده شیشه ای

 

طراحی مدرن امروز بیشتر به سمت استفاده از شیشه در نمای خانه رفته است. شیشه ها در انواع لمینت و سکوریت در بازار یافت می شوند که هر یک از آن ها ویژگی و خصوصیتی بارز دارند. یکی از کاربردهای شیشه در ساختمان ها استفاده از آن ها به عنوان نرده است. امروزه نرده شیشه ای با عنوان جان پناه یا هندریل در ساختمان های مدرن و تجملاتی یافت می شود. نرده های شیشه ای آریا سازوکار بهترین جایگزین برای نرده های چوبی و آهنی هستند که علاوه بر زیبایی، استحکام، ماندگاری و ... را برایتان به ارمغان می آورد. این شیشه ها در برابر تغییرات حرارت و انتقال ان نیز مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. نرده های شیشه ای در انواع مختلفی تولید می شوند که در مکان های مختلفی از آن ها استفاده می کنند. در این متن قصد داریم علاوه به چیستی پایه نرده شیشه ای و معرفی انواع و کاربرد آن ها بپردازیم.

 لیست قیمت نرده شیشه ای را می توانید در سایت آریا سازوکار بررسی کنید.

 

از شما دعوت می کنیم که برای اطلاع از این موارد ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

پایه نرده شیشه ای چیست؟

نرده های شیشه هایی حفاظ هایی از جنس شیشه هستند که توسط چوب، استیل، آلومینیوم یا ... به دیوار متصل می شوند. این نرده ها شفافیت بالایی دارند که زیبایی و جذابیت فوق العاده به ساختمان و دکوراسیون می بخشند. نرده های شیشه ای در مکان های مختلفی کاربرد دارند که در قسمت بعدی به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت.

 

مصارف پایه نرده شیشه ای چیست؟

ساختمان سازی امروزی به سمت خانه ها و سازه های چند طبقه با بخش های متعدد رفته است. به طبع چنین سازه هایی با خطر سقوط افراد به خصوص کودکان رو به رو می شود. برای افزایش ایمنی سازه ها در قسمت های مختلف سازه ها نرده نصب می شود. همان طور که در متن فوق توضیح دادیم نرده ها در انواع مختلفی از جنس سنگ، شیشه، چوب، استیل و ... وجود دارد.

پایه نرده شیشه ای چیست؟

نرده های شیشه ای جدیدترین و به روزترین این المان ساختمانی به شمار می آید که در قسمت های مختلف منزل از قبیل موارد زیر به کار رفته می شود:

  • بالکن

  • تراس

  • راه پله

  • اطراف استخر

  • ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی

مزایای بسیار پایه نرده شیشه ای موجب کاربردهای فراوان آن شده است. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • امکان نصب سریع و آسان

  • ایجاد نمایی مدرن و زیبا در سازه های ساختمانی

  • ایجاد چشم اندازی با افق بلند

  • ماندگاری و دوام بالا

  • تنوع زیاد

  • مقاومت و استحکام بالا نرده ها در برابر طوفان و شرایط آب و هوایی نامساعد

  • عدم خوردگی و زنگ زدگی

  • عدم نیاز به رنگ کردن و لکه گیری

  • امکان تمیز کردن و شستشو آن

  • هزینه پایین نگهداری

  • ظاهری شیک و مدرن

  • قابل استفاده در دکوراسیون های مختلف

مصارف پایه نرده شیشه ای چیست؟

پایه اسپیگوت نرده شیشه ای

یکی از انواع پایه نرده شیشه ای پایه اسپیگوت است که طرفداران بسیار زیادی را در طی این سال ها توانسته جذب کند. این نرده حاوی پایه هایی با ابعاد 15 تا 25 سانتی متر است. مواد به کار رفته در این پرده به شرح زیر هستند:

  • آلومینیوم

  • فولاد

  • استیل

پایه های این نوع از نرده ها در اشکال هندسی مختلف از قبیل دایره، مربع و ... طراحی و ساخته می شوند. این نوع نرده نسبت به سایر نرده ها در زمان کمتری نصب خواهد شد. برای اخذ تاییدیه آتش نشانی برای این نوع نرده رعایت موارد زیر لازم است:

  • حداقل ارتفاع 110 سانتی متر

  • بکارگیری PVB با ضخامت 1.52 تا 3.2 میلی متر

  • داشتن فاصله تا زمین

  • دو لایه بودن شیشه

  • ساخت شیشه از جنس سکوریت و لمینت

پایه اسپیگوت نرده شیشه ای

از جمله مهمترین و پررنگ ترین مزیت شیشه های اسپیگات امکان نگهداری و نظافت راحت آن است. امکان عبور آب از زیر این شیشه ها وجود دارد. به همین خاطر از این شیشه ها بیشتر در استخرها و مکان هایی استفاده می کنند که نیاز به عبور آب است. علاوه بر استخرها از این شیشه ها در مکان های زیر نیز می توان استفاده کرد:

  • راه پله

  • روف گاردن

  • تراس و بالکن

پایه اکسپوز دفنی نرده شیشه ای

پایه اکسپوز دفنی از دیگر انواع پایه نرده شیشه ای به شمار می آید. این مدل از پایه حاوی پروفیل روکاری و در واقع قابل رویت است. پایه اکسپوز نیز جهت حفاظت و ایمنی در مکان های مختلفی از قبیل تراس، بالکن، روف گاردن و ... به کار گرفته می شود. نوع و ضخامت شیشه های به کار رفته در پایه اکسپوز بر حسب کاربرد آن ها مشخص خواهد شد که شیشه و ضخامت مورد نیاز این پایه به شرح زیر است:

  • شیشه سکوریت تک لایه: امکان نصب این نوع شیشه با پایه اکسپوز به صورت تک لایه با حداقل ضخامت 10 تا 12 میلی متر وجود دارد. این نوع شیشه مناسب مکان های کم تردد و کم خطر است.

  • شیشه لمینت. امکان نصب این شیشه با پایه اکسپوز به صورت دو لایه با ضخامت 6 تا 8 میلی متر یا به صورت طلق PVB با ضخامت 1.5 میلی متر در مکان های پردد وجود دارد.

علاوه بر شیشه های فوق شیشه های رنگی و ال ای دی را نیز به کمک این پایه می توان نصب کرد. پروفیل های نرده شیشه ای اکپسوز به صورت آلومینیومی با مقاومت بالا طراحی و تولید می شوند.

 پایه پایه فیکس پوینت برای نرده شیشه ای

 پایه پایه فیکس پوینت برای نرده شیشه ای

نرده شیشه ای فیکس پوینت از جمله مدرن ترین روش ها نصب نرده هستند که با عنوان سیستم اتصالات نقطه ای نیز شناخته می شوند. برای اتصال شیشه ها به این روش ابتدا سوراخ هایی روی آن ایجاد خواهد شد. قطعات نگهدارنده که به صورت دایره یا مربع هستند از این سوراخ ها عبور می کنند و به دیوار جانبی وصل می شوند.

مهمترین نکته ای که حین اتصال شیشه های به کمک پایه فیکس پوینت باید در نظر گرفت، فاصله پایه های از یکدیگر است. علاوه بر این زیر سازی های مناسبی را جهت تامین ایستایی کامل و امنیت باید در نظر داشت. به طور کلی متخصصان و مهندسان توصیه می کنند که مقطع فلزی اتصال دهنده پیچ فیکس پوینت و جداره 40 در 80 میل باشد. در این حالت ایستایی و مقاومت نرده شیشه ای را افزایش خواهید داد. در این مدل از پایه نرده می توانید از شیشه های متنوعی استفاده کنید که برخی از این شیشه ها به شرح زیر هستند:

  • شیشه تک لایه سکوریت 10 میلی متر

  • شیشه دو لایه سکوریت 5 میلی متر

  • شیشه دو لایه سکوریت 6 میلی متر

  • شیشه دو لایه سکوریت 8 میلی متر

از این پایه ها برای شیشه های قیمت های مختلف سازه از قبیل موارد راه پله، روف گاردن و تراس و بالکن استفاده می کنند.

درصورتی که پایه دیگری سراغ دارید با ما در میان بگذارید

در بسیاری از موارد سازه های زیبا با نمایی خلاقانه و منحصر به فرد توسط نرده هایی از جنس چوب با فلز ساخته می شوند. در چنین حالت هایی زیبایی و نمیا ساختمان تحت تاثیر نرده ها قرار می گیرد و در نهایت نتیجه چندان زیبایی را شاهد نخواهیم بود. به همین خاطر بیشتر طراحان با استفاده از نرده های شیشه ای سعی در حفظ زیبایی نمای ساختمان دارند. در واقع به کمک این نرده ها بدون ایجاد مانع زیبایی نمای بیرونی و داخلی ساختمانتان را حفظ خواهید کرد.

علاوه بر این اگر به دنبال نرده ای به عنوان مانع برای استخر هستید، می توانید از نرده های مات یا سند بلاست شیشه ای استفاده کنید. این نرده در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند. به همین خاطر برای استخر و چنین محیط هایی گزینه ای مناسب هستند.

درصورتی که پایه دیگری سراغ دارید با ما در میان بگذارید

همان طور که در متن فوق توضیح دادیم نرده های شیشه ای در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که در متن فوق به معرفی کامل برخی از آن ها پرداختیم. از دیگر انواع پایه نرده شیشه ای نیز به شرح زیر است:

  • نرده شیشه ای هنزا HENZA

  • نرده شیشه ای هیبرید HYBRID

  • جان پناه و حفاظ شیشه ای پنجره Juliet Balcony

  • نرده شیشه ای دی لاین D-Line

  • نرده شیشه ای دو خطی Duo-Line

  • نرده شیشه ای اسکوئر لاین Square-Line

  • نرده شیشه ای سفارشی

کلام آخر

مزیت های منحصر به فرد و بسیار پایه نرده شیشه ای موجب استفاده از آن ها در بیشتر ساختمان ها شده است. مطمئناً آخرین چیزی که هر طراحی می خواهد، مستور شدن نمای ساختمان با نرده های چوبی، سنگی یا فلزی است. نرده های شیشه ای علاوه بر عدم ایجاد محدودیت و مانع در نمای ساختمان ها، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی از خود نشان می دهند. به همین خاطر در محیط های بیشماری از تراس بالکن گرفته تا استخر می توان از آن ها استفاده کرد.

البته این پایه ها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر یک از آن ها برای محیطی خاص مناسب است. همچنین نوع شیشه مورد استفاده در این پایه ها با توجه به کاربردشان مشخص می شود. با توجه به تنوع و حساسیت بالای پایه نرده شیشه ای در متن فوق به معرفی کامل انواع آن پرداختیم. امیدواریم که مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

 

نرده شیشه ای | جان پناه تراس و استخر | هندریل راه پله | قیمت

بهترین قیمت شیشه در آریا سازو کار

هندریل یا نرده شیشه ای 100% مقاوم

ضربه شیشه های ۱۰۰ درصد مقاوم یکی از محصولاتی است که امروزه جایگزین انواع مختلف نرده های فلزی شده است و دارای مقاومت بسیار بالایی است که برای ساختمان ها و مراکز تجاری بسیار مناسب است. نرده شیشه ای همان‌طور که از نامش پیداست دارای شکل ظاهری کاملا نامرئی است و زمانی که از دور به شیشه و یا پنجره نگاه می شود، به هیچ عنوان نرده شیشه ای در پشت آن پیدا نیست، به همین دلیل به زیباتر ماندن ظاهر ساختمان کمک فراوانی می‌کند و باعث می‌شود ظاهر و نمای ساختمان خراب نشود. نرده شیشه ای شکل ظاهری مناسبی دارد و از بدو ورود به رقیب جدی و قدرتمند برای انواع مختلف نرده های فلزی تبدیل شده است. امروزه این محصول در سایزهای مختلف تولید و روانه بازار شده است و همچنین امکان برش دادن آن‌ها مطابق با نیاز مشتریان وجود دارد. با توجه به تمامی مزایای این محصول شاید کنجکاو شده باشید که در مورد این محصول و قابلیت‌های آن بیشتر بدانید، به همین دلیل بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

 

هندریل یا نرده شیشه ای 100% مقاوم

ویژگی های هندریل یا نرده شیشه ای مقاوم چیست؟

  • هندریل یا نرده شیشه ای مقاوم مشتریان بسیار زیادی را در بازار را به خود اختصاص می‌دهد، برخی از دلایل پرفروش بودن این محصول در بازار ویژگی‌های آن است که عبارتند از:
  • ضد زنگ بودن: در زمان‌های قدیم از انواع مختلف فلزات برای نرده پنجره و یا سایر نرده ها استفاده می شد که یکی از مهم‌ترین معایب آن‌ها این بود که خاصیت ضد زنگ نداشتند و به راحتی دچار زنگ زدگی می شدند. امروزه یکی از مهم‌ترین ویژگی های این محصول را می‌توان ضد زنگ بودن آن دانست که باعث می‌شود محصول مورد نظر برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب باشد و انواع مختلف نرده شیشه ای نسبت به نرده های معمولی مزایای بیشتری داشته باشد.
  • مقاومت بالا: نرده شیشه ای با استفاده از مقاوم ترین شیشه ها و در دماهای بسیار بالا تولید می‌شود، به همین دلیل مقاومت آن تا حدود زیادی بالاتر می رود و کیفیت آن افزایش پیدا می کند. مقاومت این محصول به اندازه‌ای است که در برابر ضربات مختلف امکان شکستن آن وجود ندارد و کاملاً ایمن و مطمئن است.
  • بی رنگ بودن: با استفاده از نرده شیشه ای در مکان‌های دور نرده در پنجره های شما و یا سایر مکان ها مشخص نیست و همین دلیل این موضوع به مکان مورد نظر جلوه های ویژه می دهد و باعث می‌شود جلوه پنجره و سایر مکان ها به هیچ عنوان خراب نشود.
  • طول عمر بالا: نرده شیشه ای بیش از ده‌ها سال قابل استفاده است، به هیچ عنوان خراب نمی شود. طول عمر این محصول به گونه ای است که بعد از گذشت سالیانه طولانی این محصول مانند روز اول کیفیت خود را حفظ کرده است.
  • قابل برش: زمانی که محصول را می خرید، این محصول با دارا بودن قابلیت برش به راحتی می تواند به اندازه مورد نظر شما در بیاید و در محل مورد نظر مورد استفاده قرار گیرد.

 ویژگی های هندریل یا نرده شیشه ای مقاوم چیست

نرده شیشه ای مقاوم را به ساز و کار سفارش دهید

از آنجایی که نرده شیشه ای برای محافظت مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از من باید از انواع باکیفیت خریداری شود تا بتوان از آن برای سالیان طولانی استفاده نمود و همچنین جان افراد به خطر نیفتد. وب سایت ساز و کار با دارا بودن تجربه بالا در زمینه فروش انواع مختلف نرده شیشه ای می تواند بهترین انواع این محصول را در اختیار خریداران قرار دهد. برای ثبت سفارش و خرید محصول مورد نظر کافی است به سایت اینترنتی ساز و کار مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب سفارش دهید.

نرده شیشه ای سفارشی

نرده شیشه ای یکی از محصولات پر استفاده در بازار امروز به شمار می رود که به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و با مقاومت بسیار بالای خود به راحتی می‌تواند به عنوان محافظ برای پنجره و غیره مورد استفاده قرار گیرد. امروزه نرده شیشه ای توسط مشتریان مختلف خریداری می‌شود و افراد متفاوتی از آن استقبال می‌کنند، اما تمام این افراد دوست ندارند نرده شیشه ای آن‌ها یک شکل داشته باشد و برخی از آن‌ها دوست دارند نرده شیشه ای شکل های متفاوتی داشته باشد تا جلوه بهتری بگیرد. لیست قیمت نرده شیشه ای را می توانید در سایت آریا سازوکار بررسی کنید. در این مقاله قصد داریم به نرده شیشه ای سفارشی بپردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.



نرده شیشه ای سفارشی


سفارشی سازی نرده شیشه ای به چه معناست؟

بیشتر نرده های شیشه ای فروشگاه ها یک رنگ و یک قطر دارند و در اکثر موارد رنگ و قطر دیگری از این محصول در اختیار مشتریان قرار نمی‌گیرد. برخی از مشتریان برای نماهای مختلف ساختمان خود ممکن است دوست داشته باشند نرده شیشه ای به شکل مورد نظر آن‌ها تولید شود و سپس در اختیار آن ها قرار گیرد، به همین دلیل سفارشی سازی نرده شیشه ای در این زمان بیشترین کاربرد را دارد. در سفارشی سازی نرده شیشه ای ممکن است افراد دوست داشته باشند، موارد زیر تغییر کند:

  • رنگ: یکی از مواردی که در سفارشی سازی نرده شیشه ای ممکن است توسط مشتریان تغییر پیدا کند و انتخاب شود، رنگ نرده شیشه‌ای است. در اکثر موارد این محصول به صورت بی رنگ در بازار یافت می شود، اما اگر افراد دوست داشته باشند رنگ نرده مطابق با نمای‌ساختمان آن‌ها تولید شود، می توانند به راحتی رنگ را انتخاب کند.
  • قطر: ممکن است فردی که می‌خواهد از نرده شیشه‌ای استفاده کند به این موضوع پی ببرد که قدرت این محصول بهتر است، کمتر و یا بیشتر باشد و مطابق با نیاز خود در نظر گرفته شود، به همین دلیل قطر نرده شیشه ای یکی دیگر از مواردی است که در سفارشی سازی این محصول مورد بررسی قرار می‌گیرد.
  • انتخاب مکان استفاده: در هنگام سفارشی سازی این محصول می توانید مکان استفاده از آن را به راحتی مشخص کنید. برای مثال نرده هایی که در استخر مورد استفاده قرار می گیرند با نرده هایی که در مکان هایی مانند پله ها مورد استفاده قرار می گیرند تفاوت دارند.

 سفارشی سازی نرده شیشه ای به چه معناست؟

 

سازوکار سفارش نرده شیشه ای مورد نیاز شما را می پذیرد

با تمام تفاسیری که در مورد نرده شیشه‌ای و سفارشی سازی آن به آن‌ها اشاره کردیم، یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که برای سفارشی سازی نرده شیشه ای به کجا مراجعه کنیم و چگونه می توانیم محصول مورد نظر خود را خریداری کنیم؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت امروزه مراکز بیشماری در زمینه سفارشی سازی نرده شیشه ای فعالیت دارند، اما کیفیت محصولات ارائه شده توسط آن‌ها به یک میزان نیست، به همین دلیل انتخاب مکانی مناسب برای سفارش نرده شیشه ای از اهمیت بالایی برخوردار است. وب‌سایت اینترنتی ساز و کار با دارا بودن تجربه بالا در زمینه تولید انواع نرده شیشه ای می تواند بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهد، به همین دلیل برای ثبت سفارش می توانید به این سایت مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن سفارش دهید. با خرید از این سایت اینترنتی محصولی با بهترین و مناسب ترین قیمت ممکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ارتفاع استاندارد نرده شیشه ای

استفاده از نرده شیشه ای در ساختمان های مدرن امروزی رو به گسترش است، چرا که این مولفه نوین هماهنگی بسیار خوبی با سایر متریال و مصالح به کار گرفته شده در ساخت بناها دارد. همچنین این عنصر به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و خواص ذاتی آن از نظر مصرف کنندگان بسیار مطلوب و ایده آل ارزیابی می شود. نرده های شیشه ای مانند سایر ابزاری که به عنوان جان پناه از آن‌ها استفاده می شود، ضوابط و استانداردهای خاصی دارند که باید به دقت در زمان اجرا لحاظ شوند. یکی از موارد مهمی که در ارتباط با نرده های شیشه ای باید مورد توجه قرار گیرد، ارتفاع استاندارد این المان است. همان طور که گفته شد، نرده های شیشه ای نوعی جان پناه محسوب می شود. مطابق با مندرجات مبحث سوم از مقررات ملی ساختمان، چنانچه در هر بخش از یک سازه نظیر راه پله ها، ویدها، پشت بام ها، تراس ها و غیره، اختلاف ارتفاعی بیش از 70 سانتی متر وجود داشته باشد، لازم است با انجام اقدامات پیشگیرانه از سقوط افراد و کاربران جلوگیری شود. نصب نرده های شیشه ای یکی از روش های نوین پیشگیرانه است که می تواند در عین زیبایی، کارایی مطلوب نیز داشته باشد.

ارتفاع استاندارد نرده شیشه ای

آیا ارتفاع استاندارد برای همه انواع نرده شیشه ای یکسان است؟

یکی از سوالاتی که در زمان اقدام به خرید نرده های شیشه ای مطرح می شود، این است که ارتفاع نرده برای حصول حداکثر کارایی چقدر باید باشد؟ نرده های شیشه ای موجود در بازار دارای ارتفاعی بین 80 تا 120 سانتی متر هستند. تعیین ارتفاع مورد نیاز برای نصب نرده وابسته به عوامل مختلفی است و شرایط محیطی، کاربری نرده و محل نصب آن نقش بسیار پر رنگی در مشخص کردن عدد مربوط به ارتفاع دارند. نکته حائز اهمیت در این رابطه این است که نوع نرده منتخب تاثیری در تعیین ارتفاع جان پناه ندارد. یعنی در صورتی که برای محافظت از افراد و ممانعت از سقوط ناخواسته آن‌ها، نرده های شیشه ای مد نظر باشند، هر نوع از این محصول قابل به کارگیری خواهد بود و محدودیتی در انتخاب وجود نخواهد داشت.

آیا ارتفاع استاندارد برای همه انواع نرده شیشه ای یکسان است؟

ارتفاع استاندارد نرده شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد؟

برای تعیین ارتفاع نرده های شیشه ای، عامل تعیین کننده اصلی، مکان نصب و به کارگیری از آن است. چنانچه نصب نرده به عنوان جان پناه در پشت بام مد نظر باشد، ارتفاع استاندارد نرده برای نصب 120 سانتی متر خواهد بود. این عدد در تمامی بام ها لازم الاجرا است و انتخاب نرده هایی به ارتفاع کمتر در این مورد نادرست است و ایمنی لازم را در زمان بروز سانحه ایجاد نخواهد کرد، همچنین طبق مقرارت ارتفاع نرده برای نصب در راه پله ها و سایر سطوح شیب دار 90 سانتی متر است. این عدد در مورد تمامی انواع ابزار و لوازمی که به عنوان جان پناه مورد استفاده قرار می گیرند، ثابت است. البته اعداد مورد اشاره در فوق میزان حداقل ارتفاع می باشد و انتخاب نرده های با ارتفاع های بیشتر بلا مانع خواهد بود. اگر در شرایط خاص نیاز به نصب نرده های شیشه ای با ارتفاع بیشتر وجود داشته باشد، در صورت در دسترس بودن نرده با ارتفاع مورد نظر در بازار، این کار امکان پذیر است، همچنین در برخی از مواقع شرایط آب و هوایی حاکم بر محیط ایجاب می کند که از نرده های شیشه ای مرتفع تر استفاده شود. در این حالت انتخاب انواعی از نرده که دارای بلندی لازم باشند، می تواند کارایی این عنصر را افزایش دهد. شما می توانید نرده شیشه ای را به فروشگاه معتبر سازو کار سفارش دهید. سازو کار یکی از بهترین فروشگاه های عرضه کننده نرده شیشه ای است.

 

نرده شیشه ای | جان پناه تراس و استخر | هندریل راه پله

نظرات خود را با ما در میان بگذارید