درب شیشه ای لولایی | لیست قیمت درب شیشه ای لولایی

یکی از موارد جدانشدنی از زندگی ایرانی ها صدای باز و بسته شدن درهای لولایی است؛ صدایی که همواره با اعصاب و روان ما بازی می کند! با این اوصاف کسی نیست که حس بدی نسبت به این درها داشته باشد. بقالی و فروشگاه ها را در نظر بگیرید که فروشندگان صرفاً از طریق صدای باز و بسته شدن درب شیشه ای مغازه متوجه ورود مشتریان می شوند. حال که با این کالا انس گرفته اید، نوبت به معرفی جامع تر آن ها می رسد و قصد داریم که در این مقاله از مجموعه ساز و کار شما را با ویژگی های جذاب درهای لولایی آشنا کنیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

درب شیشه ای لولایی

در ابتدای مقاله قصد داشتیم که یک شمای کلی از درب های شیشه ای را برای شما تداعی کنیم. البته یک نکته ناگفته نماند که درب های شیشه ای لولایی صرفاً مختص به فروشگاه ها و مراکز تجاری نیست و در مجتمع های مسکونی نیز کاربرد های خاص خود را دارند. به همین دلیل شاید برایتان سؤال شود که آیا ارتباطی میان این شیشه دودبند و درب شیشه ای وجود دارد یا خیر. ابتدا به این سؤال می پردازیم؛ شیشه پایان کار چیست؟ در پاسخ باید گفت که شیشه های پایان کار نیز نوعی از درب های شیشه ای لولایی هستند که در ساختمان های مسکونی به جهت جلوگیری از اتلاف انرژی، گسترش آتش سوزی و ورود صدا به کار می روند. شیشه های لولایی علاوه بر جلوه خاص و مدرنی که به سازه می دهند، به منظور پیشگیری از یک سری از خطرات از پیش تعیین نشده نیز استفاده می شوند. برای این موضوع، معمولا شیشه دو جداره مناسب ترین گزینه است. به دلیل ضخامت این شیشه ها از میزان ورود سروصدا به داخل و همه تر از آن، از اتلاف انرژی در فصل سرما جلوگیری می شود. از همه این موارد که بگذریم، درب های شیشه ای لولایی بسیار مقاوم هستند و در برابر فشار و ضربه پایداری زیادی نشان می دهند. به همین جهت این نوع از درها نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و توانسته اند که به نسبت دیگر انواع درها بازار گرم خود را به وجود بیاورند. اکنون به نظر می رسد که بیشتر از گذشته با درب های شیشه ای لولایی آشنا شده اید. حال قصد داریم که عوامل مؤثر بر قیمت آن ها را بررسی کنیم. ما را در این مسیر همراهی کنید.

درب شیشه ای لولایی | لیست قیمت درب شیشه ای لولایی

لیست قیمت درب شیشه ای لولایی

در مورد ویژگی شیشه های لولایی به چند مورد اشاره شد. ضخامت این شیشه ها بیشتر از بقیه مورد توجه قرار می گیرند و در واقع مشخصه اصلی این درها همین موضوع است. ضخامت شیشه ها ارتباط مستقیمی با میزان پایداری و در نتیجه با ارزش گذاری آن دارد. طبیعتاً کالایی که برای امنیت و حفظ جان مشتریان تولید شده باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. در کنار این موضوع یراق آلات استفاده شده برای درب های شیشه ای لولایی نیز مهم هستند و آن هم به این دلیل است که نحوه باز و بسته شدن آن ها باید در نهایت سرعت و دقت عمل انجام گیرد. در غیر این صورت ممکن است که افراد حین عبور از آن ها صدمه ببینند. بنابراین عامل دیگری که روی قیمت شیشه های لولایی تأثیر می گذارد، کیفیت یراقیست که برای نصب آن ها استفاده می شود. نکته آخر در مورد این شیشه ها نحوه نصب آن هاست که به نسبت درهای سنتی بسیار سریع تر و حتی راحت تر انجام می گیرد. بر همین اساس هزینه نصب کمتری به شیشه کار پرداخت می شود. نکاتی که می بایست در مورد درب های شیشه ای لولایی توضیح داده می شدند، طی مقاله به عرضتان رسانده شد. حال به شما بستگی دارد که این شیشه ها را برای محل زندگی یا محل کارتان بپسندید. آیا برای خرید آماده اید؟

لیست قیمت درب شیشه ای لولایی


گفته شد که درب های شیشه ای به منظور افزایش امنیت در ساختمان یا محل کار تولید می شوند. مجموعه تولیدی ساز و کار برای نیازهای مشتریان ارزش قائل است و در راستای برطرف ساختن آن ها تلاش می کند. بنابراین شما می توانید که رسیدن به اهداف والای خود برای ایجاد یک فضای آرام و دلگرم از محصولات این مجموعه بهره مند شوید. گروه ساز و کار ارائه دهنده پارتیشن شیشه ای، انواع شیشه ضد سرقت و دیگر محصولات مشابه است. ساز و کار را دنبال کنید و یک خرید ایمن را تجربه کنید.

قیمت درب شیشه ای لولایی

درب شیشه لولایی یک راه فوق العاده برای تغییر فضای شما است. شما هر قیمتی برای درب شیشه ای لولایی بپردازید ضرر نکرده اید، چرا که از درب های چارچوب دار زیباتر است و دارای شرایط نصب راحت تری است. به دلیل کاربرد فراوانی که درب شیشه ای لولایی دارد، افراد به دنبال آگاهی از قیمت درب شیشه ای سکوریت لولایی هستند تا بتوانند بر اساس متراژ و نیاز خود درب شیشه ای لولایی با بودجه خود تهیه کنند. برای اطلاع از قیمت درب شیشه ای لولایی می توانید با کارشناسان فروش آریا سازوکار در ارتباط باشید، ولی این را بدانید که در تعیین قیمت درب شیشه ای لولایی، متراژ درب، سایر یراق آلات موردنیاز برای نصب و راه اندازی درب لولایی تاثیر گذار است. در جدول زیر قیمت درب شیشه لولایی به همراه مشخصات کامل آن شرح داده شده است.

 

 انواع درب قیمت به تومان

درب مدل A

  • دستگیره وارداتی استیل
  • استوپ روکار وارداتی
  • لولای وارداتی استیل
  • قفل وارداتی استیل
بدلیل نوسانات قیمت لطفا تماس بگیرید

درب مدل A فریم دار

  • دستگیره ایرانی آبکاری
  • استوپ توکار
  • لولای مخصوص فریم
  • قفل مخصوص فریم
بدلیل نوسانات قیمت لطفا تماس بگیرید

درب مدل B

  • درب وارداتی استیل
  • استوپ توکار ایرانی با روکش استیل
  • لولای ایرانی با روکش استیل
  • قفل ایرانی با روکش استیل
بدلیل نوسانات قیمت لطفا تماس بگیرید

درب مدل C

  • دستگیره ایرانی ابکاری شده
  • استوپ توکار ایرانی با روکش استیل
  • لولای ایرانی آبکاری
  • قفل ایرانی آبکاری

 

بدلیل نوسانات قیمت لطفا تماس بگیرید

درب مدل D

  • دستگیره ایرانی آبکاری
  • استوپ توکار ایرانی با روکش استیل
  • لولای ایرانی آبکاری
  • قفل ایرانی آبکاری
بدلیل نوسانات قیمت لطفا تماس بگیرید

مدلهای جدید درب شیشه ای لولایی

با توجه به تغییر سلیقه افراد و مدرن شدن فضاها از درب شیشه ای لولایی در فضاهای تجاری، اداری، ویلا ها و... جلوه ای خاص به فضا می دهد، از این رو مدل های جدیدی از درب شیشه لولایی طراحی و ساخته شده اند. در ادامه تصویر جدید ترین مدل های درب شیشه ای لولایی را برای شما قرار دادیم تا با مشاهده ان مدل مدنظر خود را انتخاب کنید. درب شیشه سکوریت ایمنی بسیار بالایی دارد و علاوه بر آن بسیار زیبا است.

مدلهای جدید درب شیشه ای لولایی

مدلهای جدید درب شیشه ای لولایی

مدلهای جدید درب شیشه ای لولایی

مدلهای جدید درب شیشه ای لولایی

مدلهای جدید درب شیشه ای لولایی

مدلهای جدید درب شیشه ای لولایی

درب شیشه سکوریت لولایی

درب شیشه سکوریت لولایی به دو حالت تمام شیشه ساده یا شیشه طرح دار سند بلاست با انواع فریم و بدون فریم طراحی و تولید می شود. مجموعه آریا سازوکار ارائه دهنده بهترین درب شیشه سکوریت لولایی است. اریا سازوکار با داشتن تیم متخصص و مجرب توانسته در این عرصه تحولی شگرف را ایجاد کند و مدل های زیبایی از درب شیشه سکوریت را ارائه دهد. جدید ترین مدل درب شیشه سکوریت لولایی را با آریا سازوکار داشته باشید.

 

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
سلام قیمت یه درب لولایی شیشه ای با عرض 170 سانت چقدر میشه؟
به نقل از غفرانی:
سلام قیمت یه درب لولایی شیشه ای با عرض 170 سانت چقدر میشه؟

سلام بر شما دوست عزیز، به غیر از عرض درب اطلاعات دیگری متث ارتفاع، ضخامت و نوع شیشه مورد استفاده، برند یراق آلات نصب شده بر روی درب و .... بر قیمت آن تاثیر دارد لذا برای دریافت اطلاعات دقیق درباره قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید و با مشخص کردن سایر ویژگی ها از قیمت درب شیشه ای لولایی مور نظر خود مطلع شوید.
من همه درهای شیشه ای لولایی ساختمانم را از سازوکار خریدم هم قیمت و هم کیفیتش عالیه.
به نقل از غفرانی:
من همه درهای شیشه ای لولایی ساختمانم را از سازوکار خریدم هم قیمت و هم کیفیتش عالیه.

سلام بر شما دوست عزیز، باعث افتخار ماست که از خدمات ارائه شده توسط تیم ساز و کار راضی هستید.

سوالات متداول درب شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی چیست؟
به درب های از جنس شیشه که حول محوری دایره ای بچرخد، درب شیشه ای لولایی می گویند. درب شیشه ای لولایی هم به صورت یک لنگه و هم دو لنگه متحرک قابل پیاده سازی است.
قیمت درب شیشه ای لولایی بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می شود؟
قیمت درب شیشه ای لولایی با در نظر گرفتن فاکتورهایی از جمله ابعاد درب، ضخامت و نوع شیشه مورد استفاده، برند یراق آلات نصب شده بر روی درب و .... تعیین می گردد.