حمام شیشه ای

حمام شیشه ای چند سالی ست که روی کار آمده و دارای طرفداران بسیاری است. چندین شرکت داخلی وجود دارد که به صورت تخصصی کار طراحی، ساخت و نصب آن ها را انجام می دهند. آن چه در ارائه محصولات این شرکت اهمیت دارد کیفیت و مرغوبیت محصولات ارائه شده می باشد. ابزار و مواد مصرفی برای ساخت حمام به صورت مستقیم در اختیار مشتری قرار می گیرد. اگر قصد اجرای یک حمام حرفه ای در یک فضای مخصوص را دارید بهتر است به دنبال شرکت های ثبت شده ای باشید که در آن ها تمامی مقرارات و استاندارد های طراحی، تولید و نصب کابین حمام رعایت شود. سازوکار با اجرای حمام شیشه ای در طرح های زیبا و متنوع توتنسته رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نماید برای اطلاع از قیمت و تحویل و اجرای حرفه ای پارتیشن شیشه ای حمام، با کارشناسان ساز و کار در ارتباط باشید.

قیمت حمام شیشه ای

برای اجرای یک حمام شیشه ای نمی توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت و باید دانست که پروژه حمام شیشه ای بسته به عوامل متعدد، ممکن است رنج قیمت متفاوتی داشته باشد. قیمت گذاری این نوع حمام ها به عوامل بسیاری از جمله نوع شیشه سکوریت، متراژ حمام، یراق آلات مورد استفاده و غیره بستگی دارد که کارشناسان ساز و کار با بازدید محل و محاسبات لازم، قیمت کلی آن را تعیین می کنند. برای اطلاع از لیست قیمت شیشه سکوریت می توانید به صفحه اختصاصی این محصول در ساز و کار مراجعه کنید.

قیمت حمام شیشه ای

شیشه حمام | درب شیشه ای حمام

امروزه علاقه به فضاهای مدرن و شیک، باعث شده است تا تمامی ابزار و تجهیزات به خصوص محصولات ساخته شده از شیشه در جهت ایجاد یک فضای مدرن، سوق داده شوند. حمام به عنوان یکی از بخش های هر خانه ای می تواند نقش بسزایی در ایجاد یک فضای مدرن داشته باشد. حمام هایی با کابین تمام شیشه و یا درب شیشه ای گامی نو در جهت مدرنیته کردن فضای خانه هستند. حمام های شیشه ای در اتاق های مستر می توانند باعث اشغال شدن حجم کمتری از فضا شوند. درب های شیشه ای که برای حمام مورد استفاده قرار می گیرند هر روزه در حال توسعه هستند و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، طرح های به روزتری نیز به بازار ارائه شده اند. نوع کابین و یا درب شیشه ای حمام با توجه به فضا، ساختار و مختصات محل مورد نظر، می تواند متفاوت باشد؛ هم چنین امکان تهیه این محصولات با توجه به بودجه های متفاوت وجود دارد.

شیشه سکوریت حمام

شیشه ای که در ساخت حمام های شیشه ای و یا درب حمام مورد استفاده قرار می گیرد از نوع شیشه سکوریت و یا شیشه لمینت است. در هنگام خرید باید بهترین کیفیت را انتخاب کرد تا علاوه بر ایمنی بالا، دارای زیبایی بیشتری نیز باشند اغلب از شیشه های سکوریت 10 میل برای این امر استفاده می شود. در مورد استفاده از شیشه های لمینیت ضخامت مورد نیاز بیشتر است و تا 30 میلیمتر متغیر خواهد بود.

شیشه سکوریت حمام

پارتیشن شیشه ای حمام | پارتیشن حمام

یکی از طراحی های به روز و زیبا استفاده از پارتیشن های شیشه ای در حمام است. این نوع از پارتیشن برای جدا سازی حمام از توالت و یا حمام از رختکن استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای بیشتر برای حمام های مستر، قابل اجرا هستند که سبب شیک تر شدن فضا و دکور حمام می شود. وجود این پارتیشن ها لذت افراد از استفاده  حمام را بیشتر می کند. پارتیشن شیشه حمام را می توان با در نظر گرفتن سلیقه و ابعاد در انواع طرح و مدل تهیه کرد.

درب کشویی حمام

طراحی برخی از حمام ها به صورتی است که دارای دربی کشویی هستند و یا پارتیشن های کشویی دارند، این نوع درب ها بیشتر برای حمام های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی درب کشویی حمام در سه مدل فکی، فکی فریم دار و اسپایدر به بازار عرضه می شود که مدل اسپایدر با توجه به طراحی که دارد، طرفداران بیشتری دارد. نکته ای که در انتخاب درب کشویی حمام باید مورد توجه باشد جنس یراق آلات است که اغلب استیل ضد زنگ بوده و مناسب دکوراسیون حمام هستند. یکی از مزیت های مهم استفاده از درب کشویی حمام، شست و شوی آسان آن است.درب کشویی حمام

 

ویژگی های شیشه حمام

  • این شیشه ها برای جدا سازی حمام از دیگر بخش ها مورد استفاده هستند.
  • شیشه به کار رفته از نوع سکوریت است.
  • شیشه مانند دیوار عمل می کند با این تفاوت که مانعی برای نور نیست.
  • شیشه حمام علاوه بر نقشی که در جداسازی بخش های منزل دارد از ورود رطوبت، باکتری و غیره به دیگر نقاط جلوگیری می کند.
  • سبک تر از سایر مصالح می باشد.
  • سبب ایجاد جلوه ای زیبا و مدرن می شود و دارای شیشه با طرح های مختلفی هستند.  در برخی طراحی ها از شیشه سکوریت سندبلاست در اجرای حمام شیشه ای استفاده می شوند.
  • از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.
  • در مدل ها و طرح های مختلفی قابل ساخت و اجرا هستند.
  • نسبت به بخار و رطوبت مقاومت دارند.
  • قابلیت نگهداری گرما در حمام را دارد و ...

کابین دوش شیشه ای

با کوچک تر شدن فضای خانه ها باید از وسایلی استفاده شود که تا از حداقل فضا استفاده بهینه شود، یکی از این وسایل، کابین دوش شیشه ای است. کابین دوش در انواع مدل با متریال های مختلفی ساخته می شوند که مدل شیشه ای آن طرفداران بسیاری دارد. این نوع کابین ها با تم کلاسیک و مدرن به سادگی هماهنگ می شوند. کابین دوش شیشه ای خود دارای چندین مدل لولایی، ریلی، ‌پارتیشنی و دیوایدر است که افراد با توجه به مکان، سلیقه، کاربرد و ... می توانند مدل مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. نکته مهمی که در ساخت کابین دوش شیشه ای حائز اهمیت است، مبنای فضا می باشد به صورتی که برای هر فضا در هر وسعتی می توان کابین دوش شیشه ای مخصوص ساخت. بیشترین مدل کابین دوش شیشه ای که مورد استفاده است، فریم لس می باشد که علاوه بر زیبایی، فضای کمی را اشغال می کند و استقامت و استحکام بالایی دارد و از نظر بهداشتی نیز مورد تایید است.  شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت درب شیشه ای لولایی و سایر انوع درب های شیشه ای با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. 

کابین دوش شیشه ای

شیشه حمام ریلی | مزایای استفاده از شیشه حمام فریم دار

یکی از انواع شیشه ها که برای حمام مورد استفاده قرار می گیرند، شیشه ریلی است. این نوع شیشه ها بیشتر مناسب حمام هایی با متراژ کوچک است و می تواند نقش زیادی در زیبایی خانه داشته باشد. در واقع از این نوع شیشه ها می توان در خانه های کوچک و بزرگ استفاده کرد و از ویژگی های مثبت آن لذت برد. شیشه های فریم دار در اکثر موارد از شیشه سکوریت 10 میل ساخته می شود که به وسیله یراق آلات ریلی نصب می شوند. از شیشه حمام ریلی برای جداسازی حمام و سرویس بهداشتی، ایجاد محیطی برای آرایش، جداسازی سونا و جکوزی از حمام و ... استفاده می شود. در ساخت شیشه حمام ریلی از پروفیل های آلومینیومی که پوششی الکترواستاتیک دارند، استفاده می شود تا احتمال هر نوع جدا شدگی و خوردگی رنگ از سطح پروفیل از بین رود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید