درب شیشه کشویی | انواع "درب شیشه ای دستی" با ذکر قیمت

 معماران و طراحان از روش های مختلفی استفاده می کنند تا فضایی که ایجاد می کنند، در عین زیبایی بهره ورانه هم باشد و به راحت شدن زندگی ساکنان ساختمان ها کمک کند. استفاده از درب های شیشه ای کشویی یکی از همین روش هاست که جلوه زیبایی را به منازل و ادارات می بخشد و در عین حال به دلیل استفاده آسان طرفداران بسیاری را در بین مشتریان و طراحان پیدا کرده است.

درب های شیشه ای کشویی با هر دو سبک سنتی و معاصر به فضای کمتری نیاز دارند. این درب ها در چهارچوب های چوبی، فایبرگلاس یا آلومینیومی برای استفاده در پروژه های مختلف کاربرد دارند. درب های شیشه ای کشویی با عملکرد صاف و طراحی زیبا ساخته شده اند. درب های شیشه ای کشویی استاندارد با کشویی در امتداد مسیرهای افقی، باز می شوند که می توان آن ها را با توجه به موقعیت ساختمان و نیاز مشتری به سمت چپ یا راست باز کرد. در حالی که درب های لولایی به داخل یا خارج باز می شوند، درب های شیشه ای کشویی نیازی به لولا ندارند و روی ریل های محکم حرکت می کنند.

خوشبختانه، به دلیل پیشرفت در زمینه فناوری، درب های کشویی شیشه ای اتوماتیک هم تولید می شوند که دیگر مانند گذشته باعث اتلاف انرژی نمی شوند و نقطه ضعف امنیتی گذشته را ندارند. اکثر درب های شیشه ای کشویی مدرن مقاومت بالایی دارند و عایق خوبی هستند. درب شیشه سکوریت ایمنی بسیار بالایی دارد و علاوه بر آن بسیار زیبا است.

قیمت درب کشویی

به طور کلی شرایط فعلی بازار اجازه نمی دهد تا قیمت مشخصی را برای محصولات ساختمانی در نظر گرفت اما می توان به عوامل موثر در تعیین قیمت درب های کشویی اشاره کرد تا آگاهانه تصمیم بگیریم.

درب های شیشه ای کشویی بر اساس این که دستی باشند یا اتوماتیک و همچنین براساس کیفیت شیشه و چهارچوب هایی که روی آن ها سوار می شوند و ... قیمت های متفاوتی دارند. درب های کشویی اتوماتیک به علت استفاده از موتور و اجزای متصل پیچیده، قیمت بالاتری نسبت به نوع دستی آن دارند. با توجه به اینکه قیمت درب کشویی و قیمت درب شیشه ای دستی به عواملی همچون ابعاد مدنظر، یراق آلات و نوع سختی کار وابسته است و مطابق با نوسانات ارز و دلار تعیین می شود، برای دریافت قیمت می بایست با همکاران ما تماس بگیرید تا آن ها قیمت به روز درب کشویی را خدمت شما اطلاع دهند. قیمت درب شیشه ای کشویی پیش ساخته در مجموعه سازوکار در تاریخ 15 مهرماه 1401، از 9 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به نوع کار شما افزایش می یابد.

درب شیشه ای دستی

درب های شیشه ای دستی همان طور که از نام شان پیداست توسط نیروی دست فرد باز می شوند. چهارچوب این درب های شیشه ای از پروفیل های آلومینیوم ساخته شده اند که با انواع مختلفی از شیشه ها ترکیب می شوند:

  • شیشه های شفاف
  • شیشه های مات
  • شیشه های ساده ساختمانی
  • شیشه عایق یا شیشه عایق دو جداره
  • شیشه های طرح دار

با توجه به الزامات قانونی محلی (امنیتی) یا شرایط اقلیمی، شیشه های یک لایه، چند لایه و رنگی را می توان به عنوان شیشه درب ها ی کشویی انتخاب کرد.

درب شیشه ای دستی

قیمت درب شیشه ای دستی

درب شیشه ای دستی در مقایسه با درب شیشه ای اتوماتیک هزینه کمتری دارند زیرا تجهیزات برقی و قطعات پیچیده مورد استفاده در درب های اتوماتیک را ندارد. انتخاب نوع شیشه و طرح های شیشه به عنوان یک فاکتور اساسی روی هزینه شیشه این درب ها اثر دارد. عامل اثرگذار دیگر جنس چهارچوب استفاده شده می باشد که هرچه کیفیت آن بالاتر برود، قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.

برای اطلاع از به روزترین قیمت درب های شیشه ای کشویی، ما را در گروه صنعتی سازوکار دنبال کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید تا به شما برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول کمک کنند.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نظر شما چیه؟  
سلام سایت ناجور
چرا الکی میگی باقیمت؟
چرا قیمت نداری؟
حتما کارتم مثل سایتت کلکه
به نقل از عبداله امیدوار:
سلام سایت ناجور چرا الکی میگی باقیمت؟ چرا قیمت نداری؟ حتما کارتم مثل سایتت کلکه
با عرض سلام و خسته نباشید، دوست عزیز قیمت پارتیشن شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی داره و مهم تر از اون، نرخ دلار و اوضاع اقتصادی نابسامان کشور باعث شده که نتونیم قیمت ثابتی رو در سایت قرار بدیم، به همین دلیل بهتری با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آن ها قیمت روز پارتیشن شیشه ای مدنظر شما رو بهتون بگن.