توری پلیسه عمده

توری های پلیسه ی مرتب و بافت دار، با حفظ ظاهر یک سایه، پنجره ها را با یک الگوی نوار ظریف، زیبا جلوه می دهد. در حالیکه توری های سلیولار از چندین لایه پارچه ساخته شده اند، توری های پلیسه دار از یک لایه پارچه که به شکل پلیسه ای تا شده است ساخته می شوند. این قضیه تا حدودی عایق را کاهش می دهد، اما با هزینه کمتر، ظاهری مناسب تر به شما می بخشد.
توری های پلیسه دارای تنوع فراوانی هستند و هر فرد می تواند به میزان روشنایی و تاریکی محل مورد نظر، توری پلیسه خاصی را انتخاب کند. برخی از این توری ها قابلیت کنترل نور را هم دارا هستند. این توری ها در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و طرح ها وجود دارند.

خرید توری پلیسه عمده

توری های پلیسه در رنگ و طرح و انواع مختلف آن در سایت سازوکار موجود می باشد که شما می توانید با قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید. شما همچنین می توانید با خرید آسان و عمده از این سایت معتبر، فعالیت شخصی خود را در بازار راه اندازی کنید. برای مشاهده اتوای توری پنجره پلیسه و ساده و اطلاع از شرایط آنها، به صفحه محصولات سایت ساز و کار مراجعه نمایید.

توری پلیسه عمده

مزایای توری پلیسه

توری های پلیسه یک راه مقرون به صرفه برای پوشاندن پنجره های خانه است. این توری ها تک لایه ای هستند و در انواع و رنگ های متفاوتی وجود دارند. تمام توری های پلیسه فیلتر نور هستند اما می توانید برای تاریک کردن اتاق یک آستر اضافه کنید. اما چرا توری های پلیسه را برای خانه خود انتخاب می کنیم؟ این توری ها به راحتی نور را کنترل می کنند و در رنگ های شفاف، فیلتردار و یا با آستر در دسترس می باشند. توری های پلیسه در محل طیف گسترده ای از رنگ ها از جمله سفید، رنگ های خنثی و رنگ های تیره وجود دارند.
شما می توانید طرح ها و بافت هایی را انتخاب کنید که اتاق شما را تکمیل کند.

تفاوت بین توری پلیسه و توری سلیولار

هزینه توری پلیسه نسبت به توری سلیولار کمتر است در حالی که از نظر عایق بندی، توری سلیولار بهتر است. سیم ها در توری پلیسه به طور عمودی قرار گرفته اند در حالی که در توری سلیولار، سیم ها درون توری جاسازی شده اند. توری پلیسه از یک لایه پارچه یا فلز تشکیل شده است که این امر باعث می شود در پنجره های بلند، توری ها جمع نشوند یا گیر نکنند. توری های پلیسه الگو های پارچه ای و فلزی بیشتری نسبت به توری های سلیولار دارند. در توری های پلیسه همه ی آسترها همرنگ با خود توری هستند این در حالی است که در توری سلیولار، همه ی آستر ها سفید هستند. اگر پشتی سفید را برای توری پلیسه بیشتر می پسندید، می توانید برای آن یک استر سفید قرار دهید.

توری پلیسه عمده

ویژگی های متفاوت توری پلیسه

روکش پنجره ها را نه تنها از نظر رنگ و ظاهر بلکه از نظر نوع و ساختار می توان سفارشی کرد. در اینجا فقط به چند نمونه رایج اشاره می کنیم.

  • کنترل از بالا به پایین - پایین به بالا:

گزینه ای بسیار محبوب است که به شما امکان می دهد توری پلیسه را برای حفظ حریم شخصی از بالا به پایین یا بلعکس تنظیم کنید. این مورد در کافه ها رایج است.

  • بالا برنده ی بی سیم:

این گزینه محبوب، یک سیستم کنترل پنهان دارد که سیم ها را از توری حذف کرده و باعث می شود با لمس یک انگشت، توری به راحتی بالا یا پایین برود.

  • بالابرنده ی موتور دار:

با انتخاب این توری شما می توانید با فشار یک دکمه و از راه دور، وضعیت قرار گیری توری خود را کنترل کنید . در این توری ها موتوری در ارتباط با سیم ها تعبیه شده که سیم ها را بالا یا پایین می برد.

چگونه توری های پلیسه ی خود را تمیزکنیم؟

توری های پلیسه از نوعی مواد ساخته شده اند تا از ایجاد لکه ها بر روی آنها جلوگیری شود. برای حفظ کیفیت مناسب توری، گاهی اوقات سطح آن را با مکنده ی برقی تمیز کنید یا با یک اسفنج مرطوب حاوی یک محلول بسیار ملایم از صابون و آب گرم پاک نمایید.

توری پلیسه عمده

نظرات خود را با ما در میان بگذارید