آلاچیق شیشه ای مدرن

آلاچیق شیشه ای مدرن محصولی درجه یک و بسیار زیبا است که برای مکان های مختلف مانند باغ، حیاط، پشت بام و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل دارا بودن حالت زیبا و جذاب مورد استقبال مشتریان مختلف در سراسر نقاط ایران قرار گرفته است. آلاچیق شیشه ای مدرن در ابعاد متفاوتی تولید می‌شود و همچنین شکل های ظاهری مختلفی دارد که هر یک مشتریان مخصوص به خود را دارند‌. در این مقاله قصد داریم به آلاچیق شیشه ای مدرن و موضوعاتی درباره آن بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

آلاچیق شیشه ای مدرن چیست؟

آلاچیق شیشه ای مدرن چیست؟

آلاچیق شیشه ای مدرن همانطور که از نامش پیداست محصولی است که با استفاده از شیشه تولید می‌شود و در بدنه و قاب آن از انواع مختلف فلزات و یا چوب ام دی اف استفاده می شود. این محصول می‌تواند در مکانهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.
به صورت کلی آلاچیق به مکان گفته می شود که دارای سایه بان باشد و اطراف آن ممکن است به صورت کامل باز باشد و یا با استفاده از چوب و شیشه پوشانده شده باشد. آلاچیق هایی که اطراف آن ها به صورت کامل باز است در اکثر موارد برای مکان های عمومی مانند پارک ها مورد استفاده قرار می‌گیرند در حالی که انواع مختلف آلاچیق های شیشه ای و یا آلاچیق چوبی برای مکان های شخصی استفاده می شود.
آلاچیق شیشه ای شکل های مختلفی دارد و در شکل های هندسی مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد برای مثال انواع مختلف آلاچیق شیشه ای ممکن است دارای شکل ظاهری گرد، مثلثی، شش ضلعی و غیره باشد.
در مورد آلاچیق شیشه ای یکی از مهمترین نگرانی هایی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می‌کند این است که آیا این محصول می تواند در مکان های بارانی مورد استفاده قرار بگیرد؟
در پاسخ به این سوال می توان گفت آلاچیق شیشه ای با دارا بودن آب بندی کاملا مناسب می‌تواند برای مکان هایی که میزان بارندگی در آنها زیاد است کاملاً مناسب باشد. حتی در برخی از موارد آلاچیق شیشه‌ای علاوه بر دارا بودن خاصیت آب بند بودن به صورت کامل هوابند است و امکان ورود و خروج هوا به داخل آن وجود ندارد به همین دلیل می‌توان در فصل های سرد سال با استفاده از یک گرم کننده به راحتی از فضای بیرون از آلاچیق لذت برد.
آلاچیق شیشه ای مدرن ممکن است به صورت کامل از شیشه تولید شده باشد و یا ترکیبی از شیشه با فلزاتی مانند آلومینیوم و یا چوب هایی مانند ام دی اف باشد. این محصول در نقاطی مانند کف و سقف می تواند از هر جنسی باشد.

مراحل اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

مراحل اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن

به صورت کلی اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن دارای مراحل زیر است:
اندازه گیری ابعاد: در این مرحله ی مشتری ابعاد مورد نیاز خود برای آلاچیق را اعلام می کند و نصاب تمام ابعاد را اندازه گیری می کند.
خرید وسایل مورد نیاز: در این مرحله نصاب با توجه به ابعاد و اندازه آلاچیق میزان وسایل مورد نیاز برای آلاچیق را تعیین می‌کند و سپس آنها را خریداری می کند.
زدن قاب و فریم: در مرحله بعدی باید قاب و فریم آلومینیومی و چوبی به صورت کامل در محل مورد نظر قرار بگیرد.
درست کردن بدنه آلاچیق: در این مرحله شیشه های مختلفی که برای بدنه آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرند به صورت کامل روی قاب و فریم قرار می گیرند.
درست کردن در آلاچیق: در این مرحله در آلاچیق به صورت کامل روی آلاچیق نصب می‌شود و برای نصب کردن آن از یراق آلات مختلفی مانند یراق آلات آلومینیومی استفاده می شود.
زدن سقف آلاچیق: در این مرحله با توجه به سلیقه مشتری سقف آلاچیق به صورت مسطح و یا به صورت شیروانی زده می شود. سقف آلاچیق ممکن است از جنس شیشه باشد و یا در آن از محصولات مختلفی مانند چوب آلومینیوم و غیره استفاده شده باشد.
آب بندی کردن: در این مرحله با استفاده از مصالح آچیق شیشه‌ای به صورت کامل آب بندی می شود به گونه ای که در هنگام بارش باران و برف به کیفیت آلاچیق آسیبی وارد نشود و آب داخل آلاچیق وارد نشود.

مراحل اجرای آلاچیق شیشه ای مدرن
درست کردن کف: در مرحله نهایی مکانی که به عنوان کف آلاچیق در نظر گرفته شده است با استفاده از مصالح مختلف به صورت کامل درست می شود. برای مثال در کف آلاچیق ممکن است از سرامیک، چمن مصنوعی، کاشی، سیمان، گچ سفید و غیره استفاده شود.
تمیز کردن آلاچیق: در مرحله نهایی تمام نقاط آلاچیق به صورت کامل تمیز می شود زیرا در برخی از موارد ممکن است مواد و مصالحی که برای آب بندی کردن بیان کردن آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرند، به قسمت بدنه ها ریخته باشد که در این مرحله آلاچیق به صورت کامل تمیز می شود و در اختیار مشتری و مصرف کننده قرار می گیرد.
سایت اینترنتی آریا سازوکار به عنوان یکی از سایت های فعال در زمینه فروش انواع مختلف آلاچیق شیشه ای مدرن آماده خدمت رسانی به مشتریان در سراسر نقاط ایران است. برای خرید محصول از این سایت اینترنتی می توانید تمامی برندها و مدل های آن را مشاهده نموده و قیمت مربوط به محصولات را با یکدیگر مقایسه نمایید‌. در نهایت با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. در این روش محصول با قیمت مناسب و کیفیت عالی طی چند روز کاری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید