پروفیل پارتیشن آلومینیومی

aluminium-partitions

پارتیشن آلومینیوم دارای مزایای بسیار زیادی است. همانطور که می دانید پارتیشن آلومینیوم یکی دیگر از انواع پارتیشن هاست که برای سایر مکان ها قابل استفاده می باشد. این پارتیشن به راحتی نصب و حمل و نقل آسانی دارد از این رو کاربران زیادی تمایل به استفاده از پارتیشن آلومینیوم دارند. از مهم ترین و بازر ترین مزایای پارتیشن آلومینیوم می توان به نصب سریع و آسان، سهولت در تعویض اجزای پارتیشن، قابلیت نصب کرکره برقی در میان پارتیشن آلومینیوم، در صورت تمایل امکان استفاده از روکش mdf، کیفیت بیشتر نسبت به سایر انواع پارتیشن و ... اشاره کرد.

پارتیشن فلزی

پارتیشن فلزی، دیوار فلزی می باشد که در شرکت ها، اداره ها و مکان هایی که امکان جا به جایی و تغییر اندازه وجود دارد نصب می شود. با پارتیشن فلزی می توانید به سرعت نحوه کاربری اتاق ها را تغییر دهید، آنها را حذف و یا نصب کنید. این پارتیشن های فلزی در انواع مختلفی مثل ام دی اف ، ترکیب شیشه و ام دی اف ، تک جداره و پارتیشن شیشه ای دو جداره و ... در بازار عرضه می شود. این پارتیشن ها مزیت هایی مثل زیبایی در محیط، ذخیره کننده فضای بیشتر، مقرون به صرفه و کاربردی، ایجاد حریم خصوصی، نورپردازی مناسب و طبیعی دارند. پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پر کاربرد ترین پارتیشن شیشه ای های موجود در ساز و کار است.

پروفیل پارتیشن آلومینیومی

پروفیل پارتیشن آلومینیومی، مهم ترین مقاطع پارتیشن های آلومینیومی است. پارتیشن آلومینیومی برای جدا سازی و تقسیم بندی قسمت های ساختمان در اداره ها و شرکت ها ، به شکل زیبا می باشد. آنچه در طراحی پروفیل پارتیشن آلومینیومی مهم است زیبایی و وجود نداشتن خط های تکراری در نما و یا اتصالات می باشد. کیفیت سطح پروفیل پارتیشن آلومینیومی یکی از پارامتر های تشخیص پارتیشن خوب از بد می باشد. 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید