نرده شیشه ای بالکن

5 5 0 2 Product
تماس بگیرید

مشخصات محصول

ایران
دوجداره, لمینت
نقره ای

نرده شیشه ای این روزها به یکی از المان های پرکاربرد در ساختمان ها بدل شده که علاوه بر زیبایی چشم نواز، امنیت را برای افراد ساکن در ساختمان به ارمغان می آورد. وجود نرده برای مکان هایی همچون بالکن و سایر مکان های مرتفع برای حفظ امنیت لازم است. برای سفارش نرده شیشه ای بالکن با مشاورین سازوکار در ارتباط باشید.

ویژگی های نرده شیشه ای بالکن

نرده شیشه ای بالکن یکی از انواع نرده ها برای بالکن می باشد که علاوه بر امنیت، زیبایی را هم به نما و ظاهر مکان می دهد. این نوع از نرده ها عموما از پروفیل های استیل یا آلومینیومی نقره ای رنگ به همراه شیشه های دو جداره یا لمینت تشکیل شده است. یکی از مزایای نرده شیشه ای بالکن، نظافت آسان آن می باشد. همچنین جنس شیشه با تغییرات آب و هوایی و یا باران و گرد و خاک، تغییر شکل نخواهد داد. پارتیشن شیشه ای دو جداره در ساز و کار موجود است. 

قیمت نرده شیشه ای بالکن

قیمت نرده شیشه ای بالکن بسته به عواملی هم چون جنس پروفیل، ضخامت شیشه، ابعاد و ... متغیر می باشد. این محصول را می توانید از گروه ساز و کار بخواهید و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب نصب کنید. شیشه سکوریت بالکن یکی از بهترین و مستحکم ترین انواع شیشه ها برای استفاده در بالکن است.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید