نرده شیشه ای اکپا

5 5 0 1 Product
تماس بگیرید

مشخصات محصول

ایران
دوجداره, لمینت
نقره ای

یکی از آیتم های موثر در زیبایی ساختمان را می توان وجود نرده شیشه ای زیبا و چشم نواز دانست که علاوه بر زیبایی در تامین امنیت نیز نقش اساسی دارد. نرده های شیشه ای به عنوان جاپناه در لبه مکان های مرتفع در ساختمان نصب می شود و امکان دید حداکثری را فراهم می کند. نرده شیشه ای اکپا یکی از انواع نرده های شیشه ای می باشد که علاوه بر امنیت، زیبایی را هم به نما و ظاهر مکان می دهد. برای سفارش نرده شیشه ای اکپا می توانید با کارشناسان فروش ساز و کار تماس بگیرید.

ویژگی های نرده شیشه ای اکپا

نرده های شیشه ای اکپا از پروفیل های استیل یا آلومینیومی نقره ای رنگ به همراه انواع شیشه دو جداره یا لمینت تشکیل شده است.  از ویژگی های مثبت نرده شیشه ای اکپا، نظافت آسان آن ست. همچنین متریال شیشه نسبت به تغییرات دما، گرد و غبار، برف و  باران مقاوم است و زیبایی و شفافیت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

ویژگی های نرده شیشه ای اکپا

قیمت نرده شیشه ای اکپا

از عوامل موثر بر قیمت نرده شیشه ای اکپا می توان به مواردی مثل جنس پروفیل مورد استفاده، ضخامت شیشه، ابعاد شیشه، محل اجرای نرده، شکل هندسی نرده و ... اشاره نمود. شما عزیزان می توانید این محصول را از گروه ساز و کار با بهترین قیمت بخواهید ودر صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین سازوکار تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید