توری پنجره از کجا بخرم

با آمدن تابستان و فصل گرما شاهد هجوم حشرات مزاحم و موذی در طول شبانه روز هستیم. چه در محیط کار و چه در منزل حشراتی مثل مگس، سوسک، پشه و ... از پنجره و درب های باز سالن و اتاق وارد شده و باعث کلافه شدن ما می شوند. شاید اولین گزینه ای که به ذهن ما می رسد استفاده از اسپری های حشره کش باشد. اما این محصولات هم برای سلامتی ما و مخصوصا کودکان ما مضر است هم برای محیط زیست خطرات جبران ناپذیری دارد. پس بنابراین بهترین و موثرترین راه حل مقابله با این موجودات کوچک موذی استفاده از توری های درب و پنجره است. قیمت توری زیاد نیست ولی کارآیی بسیار بالایی دارد. شما یکبار برای خرید و نصب توری اقدام می کنید اما سالیان دراز از دست حشرات مزاحم راحت می شوید. البته همیشه توری پنجره برای مانع شدن از ورود حشرات نصب نمی شود. در بیشتر مواقع نصب توری برای جلوگیری از ورود گرد و غبار یا آشغال می باشد.

انواع توری های پنجره


شرکت سازوکار آماده ی اجرا، فروش و نصب بهترین توری های درب و پنجره در تمام ایران است. این توری ها عبارتند از :
درب توری آلومینیومی
توری لولایی
توری آلومینیومی پنجره ریلی
توری پلیسه ثابت
درب توری کشویی
توری پلیسه دابل فریم
توری پلیسه تک فریم
توری رولینگ
و ...

انواع توری پنجره

هر کدام از این توری ها کارآیی و ویژگی های مختلف خود را دارد. به طور مثال از توری های لولایی در مکان هایی که امکان قرار دادن لبه ی توری وجود ندارد استفاده می شود. این توری ها دارای یک چهارچوب و یک یا دو لنگه ی بازشو می باشند که امکان استفاده در قسمت هایی که رفت و آمد زیاد است را دارد.
از دیگر توری هایی که شرکت ساز و کار آماده ی اجرا و فروش آن است انواع توری های پلیسه است. جنس این توری ها از فایبرگلاس یا پلی استایرن است. توری پلیسه ی ثابت به صورت ثابت بر روی پنجره های پی وی سی نصب می شود. این نوع توری ها بسیار مقرون به صرفه است و برای پنجره هایی که زیاد باز و بسته نمی شوند بسیار مناسب است.
توری های رولینگ نسل جدید توری های درب و پنجره است. جنس بدنه ی توری ها از آلومینیوم با رنگ الکترو استاتیک و جنس توری از فایبرگلاس است. استفاده از توری برای هر سایزی امکان پذیر است. این توری ها به دو صورت عمودی و افقی موجود است که شکل عمودی آن مانند کرکره از پایین به بالا جمع می شود و افقی به دو طرف حرکت می کند.
درب توری کشویی این قابلیت را دارد که هنگامی که نیاز به استفاده از آن را نداریم می توانیم آن را جمع کنیم و در حالی که درب یا پنجره باز است و از هوای مطبوع لذت می بریم می توان توری را بست تا از ورود حشرات، گرد و غبار و آشغال به داخل جلوگیری کنیم.


نگهداری و نصب انواع توری پنجره و درب


هنگام تعمیرات منزل و نقاشی و بنایی توری ها را با پوششی ضخیم بپوشانید. از دیگر اقدامات در چنین شرایطی تماس با کارشناسان مجرب می باشد تا توری ها را خارج کرده و بعد از اتمام تعمیرات دوباره سر جای خود نصب کنند. شرکت سازوکار واقع در شهر اصفهان، با بیش از 10سال سابقه آماده ی ارائه ی خدمات و مشاوره به تمام نقاط ایران می باشد. پس جهت ثبت سفارش و درخواست خدمات خود با مشاوران با تجربه ی ما در ساز و کار تماس بگیرید.

mesh window

مجموعه ی ( سازوکار ) واقع در شهر اصفهان ارائه دهنده ی خدمات فروش، نصب و اجرای انواع توری های پنجره می باشد. این مجموعه برای ارائه ی خدمات آماده است و فقط با یک تماس به تمام نقاط ایران سرویس دهی می کند. این مجموعه جهت فروش، اجرا و همینطور ارائه ی مشاوره به صورت رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید