بالکن شیشه ای ریلی

بالکن شیشه ای ریلی یکی از انواع بالکن شیشه‌ای است که همانطور که از نامش پیداست آن به صورت ریلی باز و بسته می شود و بهینه سازی فضای موجود در داخل آپارتمان ها کمک می کند. بالکن شیشه ای ریلی در انواع متنوع و مختلفی در بازار موجود است و قاب و قالب آن ممکن است از جنس چوب آلومینیوم و... باشد. بالکن شیشه ای ریلی در ابعاد متنوعی تولید و روانه بازار می شود و خریداران می توانند با اندازه گیری فضای مورد نظر خود این محصول را در اندازه های متفاوت خریداری کنند در این مقاله قصد داریم به بالکن شیشه ای ریلی بپردازیم، به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با ما همراه باشید. انواع شیشه بالکن را می توانید در سایت آریا سازوکار مشاهده کنید. معایب بالکن شیشه ای را نیز برای شما عزیزان شرح داده ایم.

 

بالکن شیشه ای ریلی


بالکن شیشه ای ریلی چیست؟

بالکن شیشه ای ریلی محصولی است که به منظور بهینه سازی فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد و بدنه و دیوار آن در ابتدا روی قسمت های مختلف بالکن نصب می شود و در نهایت درب ریلی آن با استفاده از پروفیل های خاص نصب می شود. بالکن شیشه ای ریلی معمولاً با استفاده از شیشه هایی با قطر ۸ الی ۱۲ میلیمتر تولید می شود و شیشه های به کار رفته در آن به هیچ عنوان شکننده نیستند. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت شیشه در انواع مختلف با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید.

 بالکن شیشه ای ریلی چیست؟

مزایای بالکن شیشه ای ریلی

استفاده از بالکن شیشه ای ریلی دارای مزایای بسیار زیادی است که برخی از این مزایا موارد زیر هستند:

  • از بین بردن امکان سقوط افراد: زمانی که از بالکن شیشه ای ریلی استفاده می کنید امکان سقوط افراد به پایین کاهش پیدا می‌کند و به صفر می رسد. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در بالکن با آن مواجه هستیم این است که کودکان ممکن است از بالکن سقوط کنند، به همین دلیل با استفاده از بالکن شیشه ای ریلی می‌توان این امکان را به صفر رساند.
  • جاگیری کم: این محصول به هیچ عنوان جاگیر نیست و فضای زیادی را اشغال نمی کند، به همین دلیل به افراد کمک می‌کند تا از فضاهای موجود به صورت صد در صدی استفاده کنند.
  • زیبایی: یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از بالکن شیشه ای ریلی زیبایی و چشم نوازی این محصول است. این محصول هم از داخل بالکن و هم از نمای خارجی زیبایی و چشم نوازی زیادی دارد و شکل ظاهری آن کاملاً زیبا است.
  • ضد زنگ بودن محصول: پروفیل های به کار رفته در بالکن شیشه‌ای از جنس استیل ضدزنگ هستند و همین موضوع کمک می‌کند که این محصول در برابر بارش باران مقاومت بالایی از خود نشان دهد و امکان زنگ زدن آن وجود نداشته باشد.
  • مقاومت در برابر تغییرات دمایی: یکی از مهم‌ترین مزایای بالکن شیشه ای ریلی این است که این محصول در برابر گرما و سرما مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد و امکان شکستن شیشه و یا خراب شدن پروفیل ها در اثر گرما و یا سرمای زیاد وجود ندارد.
  • عایق بندی مناسب: این محصول دارای عایق بندی کاملاً مناسب است. این موضوع باعث می‌شود با استفاده از این محصول سر و صدا های موجود در فضا به داخل خانه راه پیدا نکند و به علاوه در هنگام بارش باران به هیچ عنوان آب به داخل بالکن وارد نمی شود.

مزایای بالکن شیشه ای ریلی


بالکن شیشه ای ریلی برای چه مکان هایی مناسب است؟

بالکن شیشه ای ریلی همانطور که از نامش پیدا است در اکثر موارد برای بالکن مورد استفاده قرار می گیرد، اما در برخی از موارد می توان از این محصول برای موارد زیر نیز استفاده نمود:

  • نمایشگاه ماشین: از بالکن شیشه ای ریلی میتوان برای نمایشگاه های ماشین استفاده کرد و تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه را به نمایش گذاشت. در مواردی که نیاز به بیرون بردن خودرو است می توان به راحتی شیشه ریلی بالکن را کشید و سپس ماشین را بیرون برد.
  • پاسیو: پاسیو یکی از فضاهای داخلی خانه است که برای نگهداری از گل و گیاه درست می شود. بالکن شیشه ای ریلی را می توان برای پاسیو مورد استفاده قرار داد و برای آب دادن به گل‌ها درب ریلی را باز کرد و به داخل پاسیو وارد شد. در صورتی که می خواهید گل‌ها و گیاهان را از دسترس کودکان دور نگه دارید می‌توانید بعد از بستن درب ریلی پاسیو آن را قفل کنید تا کسی نتواند وارد پاسیو شود.
  • کافی شاپ ها: در برخی از موارد نیاز به تقسیم کردن قسمت های داخلی کافی شاپ است، به همین دلیل در این موارد می توان از بالکن شیشه ای ریلی استفاده کرد. با استفاده از این محصول قسمت های داخلی به خوبی تجزیه می شوند و می توان از فضاهای مختلف به صورت جداگانه استفاده کرد.
  • انواع شیشه بالکن: یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از این محصول برای شیشه بالکن است. در برخی از موارد در داخل بالکن پکیج قرار داده شده است، به همین دلیل افراد فکر می‌کنند نمی‌توانند از این محصول برای شیشه بالکن استفاده کنند. در این مورد باید گفت در هنگام اجرای بالکن شیشه ای ریلی می‌توان بخش کوچکی از فضا را برش داده و دودکش پکیج را از آنجا بیرون کرد.

 بالکن شیشه ای ریلی برای چه مکان هایی مناسب است؟


قیمت بالکن شیشه ای ریلی

در شرایط اقتصادی کنونی یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر خرید بالکن شیشه ای ریلی، قیمت این محصول است. به صورت کلی باید گفت در سال‌های اخیر قیمت بالکن شیشه ای ریلی تا حدود زیادی افزایش پیدا کرده است که این موضوع با توجه به بالاتر رفتن قیمت شیشه و همچنین پروفیل های به کار رفته در بالکن شیشه ای کاملا عادی است. یکی از مهم‌ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت بالکن شیشه های ریلی کیفیت شیشه این محصول است. همانطور که در بالا به این مسئله اشاره شد شیشه به کار رفته در این بالکن ها ممکن است بین ۸ الی ۱۲ میلیمتر قطر داشته باشند و هرچه قطر آن‌ها بیشتر باشد، قیمت بالکن شیشه ای افزایش پیدا خواهد کرد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول کیفیت پروفیل های به کار رفته در آن است. اگر پروفیل ها از جنس آلومینیوم ضد زنگ باشند قیمت بالکن شیشه ای ریلی افزایش خواهد یافت. به صورت کلی باید گفت اگر متراژ بالکن شیشه ای ریلی زیاد باشد، مسلما قیمت تمام شده برای خرید این محصول افزایش پیدا خواهد کرد. در صورتی که اگر بالکن شما کوچک باشد، قیمت بالکن شیشه ای ریلی کاهش پیدا خواهد کرد. شرکت سازوکار اجراکننده بهترین شیشه ریلی در بالکن شما است. برای اطلاع از قیمت با کارشناسان سازوکار در ارتباط باشید. در ادامه جدول قیمت بالکن شیشه ای ریلی را قرار داده ایم:

متراژ (مترمربع)قیمت بالکن شیشه ای سفیدقیمت بالکن شیشه ای سفارشی
۳-۶ 2,900,000 2,940,000
۶-۱۰ 2,700,000 2,800,000
۱۰-۲۰ 2,650,000 2,830,000
۲۰-۳۰ 2,680,000 2,680,000
۳۰-۴۰ 2,640,000 2,670,000
۴۰ به بالا 2,640,000 2,640,000

*قیمت های ارائه شده مربوط به نیمه دوم سال 1402 است، با توجه به نوسانات حاکم بر بازار، لطفا جهت اطمینان با کارشناسان مجموعه آریا سازوکار تماس بگیرید.*
بالکن شیشه ای ریلی ممکن است هزینه بیشتری نسبت به سایر بالکن های شیشه ای داشته باشد، اما زیبایی خیره کننده و کاربری راحت آن ارزشش را بالا می برد و افراد تمایل به هزینه کردن برای بالکن شیشه ای ریلی را دارند. قیمت بالکن شیشه ای با توجه به مواردی که گفته شده است به عوامل مختلفی بستگی دارد. یراق آلات از اساسی ترین مواردی است که هم بر میزان کیفیت کار تاثیر می گذارد و هم در تعیین قیمت بالکن شیشه ای ریلی نقش دارد. یراق آلات نیز انواع مختلفی دارد و هر چه درجه یک ترین آن ها را خریداری کنید، طول عمر و کارکرد بالکن خود را افزایش داده اید. بعد از نوع یراق آلات، فریم به کار رفته در دور تا دور بالکن شیشه ای شما نیز نقش مهمی در تعیین قیمت بالکن شیشه ای ریلی دارد. اغلب از فریم آلومینیومی در رنگ های مختلف برای این کار استفاده می شود، اما می توانید فریم را در جنس های مختلف سفارش دهید و هزینه بیشتری را بابت آن بپردازید. میزان سختی کار هم باعث تغییر قیمت بالکن شیشه ای ریلی می شود، بالکن شیشه ای را می توانید در مدل های مختلفی سفارش دهید و هر چه مدل درخواستی شما به ظرافت بیشتر، ایجاد حفره های متنوع تر، برش های بیشتر و... احتیاج داشته باشد، هزینه انجام آن افزایش پیدا می کند. شیشه نیز از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت بالکن شیشه ای ریلی است. قیمت شیشه این بالکن بر حسب متر مربع حساب می شود و حمل آن به طور جداگانه نیز محسوب می شود. بالکن شیشه ای ریلی در آریا سازوکار، دقیقا همانطور که شما می حواهید جرا می شود و نظر شما را به خود جلب می کند. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت بالکن شیشه ای ریلی می توانید با کارشناسان آریا سازوکار تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول بالکن شیشه ای ریلی

بالکن شیشه ای ریلی چیست؟

بالکن شیشه ای ریلی یکی از انواع بالکن شیشه‌ای است که همانطور که از نامش پیداست آن به صورت ریلی باز و بسته می شود و بهینه سازی فضای موجود در داخل آپارتمان ها کمک می کند.

بالکن شیشه ای ریلی برای چه مکان هایی مناسب است؟

بالکن شیشه ای ریلی برای مکان های مختلفی همچون نمایشگاه ماشین، پاسیو، کافی شاپ ها، ویلاها، منازل و ... مناسب است.