استخر شیشه ای در ویلا | طراحی مدرن ترین استخرهای شیشه ای برای ویلا

ساخت استخر شیشه ای در ویلا و طراحی مدرن ترین استخرهای شیشه ای برای ویلا جز خدمات ارائه شده توسط مجموعه ساز و کار است. یکی از زیبایی ها و جلوه های مدرن ویلا و باغ در حال حاضر داشتن استخر شیشه ای است؛ اما توجه و دقت کافی به طراحی استخر در باغ و ویلا ضروری است. چراکه باید ابتدا به معماری و طراحی ویلا توجه شود تا بتوان بر اساس آن یک استخر شیشه ای را طراحی و اجرا کرد. مهندسان مجموعه ساز و کار با تکیه بر سال ها تجربه درخشان و تخصص در زمینه اجرای پروژه های عظیم برای انجام این طراحی ها آمادگی دارند.

استخر شیشه ای در ویلا

استخر شیشه ای با توجه به مدرن بودن آن هزینه های زیادی را شامل می شود. به همین جهت باید در قسمتی از ویلا یا باغ قرار بگیرد که بتواند جلوه و زیبایی خود را به رخ بکشد. امروزه در ویلاها و باغ های جدید ساخت استخر شیشه ای مرسوم است. با توجه به بودجه افراد و سلیقه طراحان انواع مختلفی از استخرهای شیشه ای که دارای سبک های متفاوتی هستند اجرا می شوند. برخی از استخرهای شیشه ای دارای پنجره ها و دیوارهای شفاف هستند. برخی دیگر نیز دارای شیشه های مات هستند. همگی این موارد بستگی به انتخاب فرد دارد و با توجه به سفارش افراد شرکت ساز و کار انواع پروژه ها را برای مشتریان محترم اجرا می کند.

مزایای ساخت استخر شیشه ای در منازل و ویلا

مزایای ساخت استخر شیشه ای در منازل و ویلا

ساخت استخرهای شیشه ای در ویلا مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • مهم ترین ویژگی استخرهای شیشه های زیبایی و مدرن بودن آن ها است. اگر کارفرما بتواند به خوبی از عهده اجرای پروژه و نصب شیشه ها بر بیاید ظاهر چشم نواز این استخر می تواند تا سال ها مورد توجه میهمانان ویلا قرار بگیرد.
  • یکی دیگر از ویژگی ها و مزایای ساخت استخر شیشه ای جذب نور طبیعی خورشید است و تنها در هنگام شب نیاز به استفاده از نور چراغ است. پس از ساخت استخر شیشه ای و نصب تجهیزات مورد نیاز نور خورشید و اندازه کافی درون استخر منعکس می شود و یک تصویر زیبا و هنری به وجود می آورد.
  • از دیگر مزایای استخر شیشه ای کنترل دائم والدین هنگام شنای فرزندان است. چراکه دیگر پدر و مادرها نیازی نیست که کنار بچه ها بمانند و می توانند از طریق دیوارهای شیشه ای به راحتی مراقب فرزندان خود باشند.
  • نگهداری استخرهای شیشه ای نیز بسیار راحت است و تنها با یک شیشه شوی و دستمال لکه های به وجود آمده به راحتی از بین می رود.
  • شیشه هایی که برای ساخت استخر شیشه ای استفاده می شوند مقاومت بالایی دارند و می توانند در هر شرایط آب و هوایی استحکام خود را حفظ کنند. استخرهای شیشه ای مقاوم تر از استخرهای بتنی هستند و بر خلاف تصور افرادی که گمان می کنند شیشه ها به راحتی شکسته می شوند، به هیچ وجه این گونه نیست. چراکه از ورقه های شیشه ای که دارای ضخامت بالایی هستند برای ساخت آن ها استفاده می شود.
  • استخرهای شیشه ای قابل بازیافت بوده و با محیط زیست سازگار هستند و این یکی از مزایای اصلی ساخت استخر شیشه ای در ویلا است. در حال حاضر اجرای پروژه های سازگار با محیط زیست طرفداران بسیاری دارد. به همین خاطر ساخت استخرهای شیشه مورد توجه قرار گرفته است.

انواع استخر شیشه ای در ویلا کف شیشه ای استخر

انواع استخر شیشه ای در ویلا کف شیشه ای استخر

انواع استخر شیشه ای در ویلا شامل استخر شیشه ای با دیواره های جداکننده، استخر شیشه ای با دیواره شفاف و استخر شیشه ای با پنجره شفاف داخل دیواره است. یکی دیگر از انواع این استخر را استخرهای کف شیشه ای استخر می نامند. اجرای استخر در طبقه های بالا و روی پشت بام روش مرسومی است و طراحان با اجرای یک کف شیشه ای شفاف برای استخر، زیبایی این طرح ها را دو چندان می کنند. در این نوع از استخر شیشه ای نور طبیعی فضا در زیر استخر باعث زیبایی و جلوه خاصی می شود و به انسان هم حس خطر می دهد و هم ماجراجویی، این نوع از استخرها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

ساخت استخر شیشه رویایی ویلایی خود را به سازو کار بسپارید

به منظور ساخت استخر شیشه ای رویایی ویلایی می توانید سایت فروشگاه اینترنتی ساز و کار را مشاهده نموده و از مشاوره رایگان پیش از خرید کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید. مهندسان و طراحان ساز و کار تمامی اطلاعات مربوط به ساخت و اجرای پروژه را در محل مورد نظر جمع آوری کرده و با توجه به محیط اجرای استخر و بودجه مشتری، بهترین گزینه را پیش روی شما قرار خواهند داد. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت ساز و کار تماس حاصل فرمایید.

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید