استخر شیشه ای در تهران | سفارش انواع استخر و جکوزی با دیوار شیشه ای در تهران

استخر شیشه ای استخری است که یک یا چند دیواره از آن از شیشه ساخته شده است. این مدل از استخرها را باید یکی از لوکس ترین استخرهای دنیا بدانیم که البته هزینه های ساخت آن نیز در مقایسه با استخرهای معمولی بالاتر است. در واقع این نوع استخرها به دلیل داشتن جنبه های زیباشناختی به مجلل دیده شدن فضای مورد نظر کمک می کنند. استخرهای شیشه ای در تهران، مشهد و اصفهان بسیار پرطرفدار هستند. حال در این مطلب از گروه صنعتی ساز و کار می خواهیم شما را با هزینه ساخت این نوع استخرها و شیوه سفارش آن ها آشنا سازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

برای سفارش استخر شیشه ای در تهران به کجا مراجعه کنم؟

برای سفارش استخر شیشه ای در تهران به کجا مراجعه کنم؟

برای ساخت استخر شیشه ای در تهران در ابتدا باید با چند مشاور و مرکز معتبر مانند گروه صنعتی ساز و کار مشورت نمایید. زیرا در نصب این نوع استخرها پیچیدگی هایی متعددی وجود دارد که هر یک از آن ها هزینه های زیادی را به شما تحمیل می کنند. برای مثال در ساخت استخرهای شیشه های باید مقاومت مصالح، محاسبات مکانیک سیالات و مقاومت بارهای استاتیک ناشی از فشار آب مد نظر قرار گیرند. 

این مدل از استخرها در فضاهای گوناگونی مانند محوطه لابی، پارکینگ و تراس قابل اجرا هستند. همچنین ساخت این استخرهای مدرن نیاز به تیمی متخصص و مجرب دارد. زیرا این افراد باید دانش لازم برای محاسبه ابعاد شیشه و مقاومت آن در برابر فشار را داشته باشند. در ضمن تیم نصاب باید به درستی بتواند مرحله نصب شیشه که بسیار حساس است را اجرا کند. 

شرکت هایی برای ساخت این مدل از استخرها قابل اعتماد هستند که تمامی نکات و قوانین لازم را بدانند و سازه ای بی نقص را به مشتری تحویل دهند. گروه مهندسین ساز و کار چندین پروژه موفق در زمینه ساخت استخرهای شیشه ای را در کارنامه خود ثبت کرده است. بنابراین این مجموعه دانش تخصصی و تجارب لازم برای انجام چنین پروژه هایی را دارد. 
سفارش استخر شیشه ای و جکوزی شیشه ای به صورت اینترنتی 

سفارش استخر شیشه ای و جکوزی شیشه ای به صورت اینترنتی 

امروزه بسیاری از مراکز فعال در زمینه تولید شیشه و سازه های شیشه ای به منظور رفاه حال مشتریان خود اقدام به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی کرده اند. فروشگاه آنلاین ساز و کار یکی از این مراکز معتبر است که سابقه ای درخشان و طولانی در این زمینه دارد. این شرکت به واسطه اجرای پروژه های متعدد و بزرگ در بسیاری از نقاط ایران تجربیات با ارزشی را در ارتباط با فروش، طراحی و نصب سازه های شیشه ای در صنعت ساختمان بدست آورده است.  

هزینه ساخت استخر شیشه ای در تهران

هزینه ساخت استخر شیشه ای در تهران به نوع استخر وابسته است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت طراحی و اجرای این نوع استخرها می توان به ابعاد شیشه، ضخامت آن و تعداد لایه های شیشه اشاره کرد. همچنین جنس و کیفیت شیشه مورد استفاده نیز در هزینه نهایی این پروژه موثر هستند. 

علاوه بر این موارد هزینه های دیگری نیز مشابه استخرهای معمولی برای ساخت این نوع از استخرها صرف می شود. برای مثال پارامترهایی مانند ابعاد استخر، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده و تجهیزات بکار رفته نیز باعث متغیر شدن هزینه ساخت استخرهای سنتی می گردند. همین عوامل در هزینه احداث استخرهای شیشه ای نیز بسیار تاثیرگذار هستند. 

ساز و کار: سازنده انواع حوضچه و استخرهای شیشه ای در تهران

ساز و کار: سازنده انواع حوضچه و استخرهای شیشه ای در تهران 

در زمان ساخت استخر شیشه ای چند نکته مهم را در نظر بگیرید، این نکات عبارتند از:

  • طراحی با رعایت استانداردهای اصولی و توجه داشتن به جنبه های زیباشناختی.
  • انتخاب تیم متخصص و کاربلد در زمینه طراحی و اجرای استخرهای شیشه ای.
  • انتخاب مصالح مناسب و با کیفیت. 
  • عایق بندی درست و اصولی استخر.

خوشبختانه گروه صنعتی ساز و کار متخصصانی کارآزموده و خبره را گرد هم آورده است. بدین ترتیب کارشناسان ما در این مجموعه مشاوره های لازم در زمینه ساخت استخر شیشه ای در تهران و سایر شهرها را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین این متخصصان در تمام مراحل اجرای پروژه از طراحی تا اجرا و پیاده سازی در کنار شما هستند. 

لازم به ذکر است که نیروهای کاربلد ما با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و مصالح با کیفیت استخرهایی زیبا و ایمن را با طول عمر بالا برای شما می سازند. شما می توانید برای آگاهی از هزینه های ساخت این نوع استخرها با کارشناسان ساز و کار تماس بگیرید. 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید